Saltatu nabigazio-menua eta joan edukira

EROSKI CONSUMER, kontsumitzailearen egunkaria

Bilatzailea

Fundazioaren logotipoa

EROSKI CONSUMERen kanalak


Kokaleku honetan zaude: Azala > Osasuna eta psikologia

Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

Eguzkiaren alde iluna

Zure larruazal-motarentzat egokia den eguzki-babesa aukeratzea, gehiegizko esposizioa saihestea eta elikadura egokia izatea funtsezkoa da udan osasun dermatologikoa zaintzeko.

  • Egilea: Argitaratze-dataren
  • arabera: Astelehena, 2020ko ekainaren 29a
img_lado oscuro sol hd

Urteetan zehar egindako azterketen arabera, herritar gehienek onartzen dute fotobabesleak erabiltzen dituztela, baina onartzen dute ez dakitela beti beren azalerako egokiena aukeratzen. Askok ez dituzte adituen gomendioak betetzen. Natalia Ribé doktoreak dioen bezala, medikuntza antiagingean aditua. esposizioa baino ordu erdi lehenago zanpatu behar da, produktuaren cm2 bakoitzeko gutxienez 2 mg eman eta eragiketa bi ordutik behin errepikatu, uretan sartu edo ariketa egin ondoren edo asko izerditu ondoren". Baina hori ez da guztia. Eguzkiak ematen dituen itzal batzuk errepasatuko ditugu artikulu honetan .

 

Eguzkia arriskurik gabe hartzeko urrezko arauak

Eguzkitik babesteko kantitate egokiak erabiltzeaz gain (eta gure azalari leku gehiago emateaz gain), badira kontuan hartu beharreko beste gauza batzuk ere; besteak beste, hasierako eguzki-atrakalekuan, askok uda hasten denean jasaten dugun gehiegizko esposizioa. Horri dagokionez, Natalia Ribék esan du zuzeneko lehen erakusketek ez dutela 15 minutu baino gehiago iraun behar. Denbora pixkanaka luzatu behar da, eta, betiere, 30”-ko gutxieneko FPS batekin (eguzkitik babesteko faktorea).

Beste arau bat unea aukeratzen jakitea da. “Esposizioa 14:00etatik 18:00etara saihestu behar da”, dio espezialistak. Komeni da eguzkitako betaurrekoak, hegal zabaleko txapelak eta kotoizko arropa erabiltzea, ur asko edatea (inoiz ez alkoholik) eta eguzkipean edo zuhaitz baten itzalean atseden hartzea. Zuhaitz horren adarrek FPS 15 dute. Hori oso garrantzitsua da; izan ere, biztanle gehienek (% 95) agortu egin dute “eguzki-kapitala” deritzona, hau da, organismoak izpi ultramoreen aurrean jasan dezakeen ordu-kopurua.

Zein da eguzki-kremarik onena niretzat?

Img crema solar tipo piel tabla

Jaten duzunak zure azalarentzat duen garrantzia

Dietak urre-kolore osasungarria lortzen lagun dezake. Batez ere arrain urdinean dauden gantz-azido esentzialek (izokina, atuna, sardinak…) azaleko langa leheneratzen dute eta hanturaren kontrako eragina dute. Bitaminak? Zitrikoen C, oliba-olioaren E, aguakate eta B taldekoek erradikal askeak neutralizatzen laguntzen dute, eta arbeletxekoetan, mertxiketan, azenarioetan eta tomatean egoten dira. Edariak? Te berdea, zuku naturalak eta gazpatxoa, betakaroteno-koktela.

Laguntza gehiago? Eguzkiaren nutrizio-kosmetika, azalaren defentsak handitzen dituen eta beltzaran-kolore uniformeagoa eta osasuntsuagoa lortzen laguntzen duen pilula. Hori bai, komeni da haiekin hastea lehen erakusketak baino hilabete lehenago.

Img portada consumer junio 2018p
Eduki gehiago ikusteko, kontsultatu inprimatutako aldizkaria.

RSS. Sigue informado

Hau interesa dakizuke:

Infografiak | Argazkiak | Ikerketak