Saltatu nabigazio-menua eta joan edukira

EROSKI CONSUMER, kontsumitzailearen egunkaria

Bilatzailea

Fundazioaren logotipoa

EROSKI CONSUMERen kanalak


Kokaleku honetan zaude: Azala > Osasuna eta psikologia > Osasun-arazoak

Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

Enrique Galve, Kardiologiako Espainiako Elkarteko Arrisku Baskularraren eta Bihotz Errehabilitazioaren Ataleko presidentea (SEC)

80 urtetik aurrera, arteria presio maximo normalaren zifrek orain arte hartutakoak baino handiagoak izan behar dute

  • Egilea: Egilea
  • arabera: Asteartea, 2013ko irailaren 17a

Irudia: CONSUMER EROSKI

Tener la presión arterial sistólica (máxima) ligeramente por encima del límite normal, 140 milímetros de mercurio (mmHg), se ha asociado a una menor mortalidad en las personas ancianas, según un estudio del Departamento de Medicina Preventiva y Salud Pública de la Universidad Autónoma de Madrid (UAM) y publicado en la ‘Revista Española de Cardiología’ (REC). A raíz de esta investigación, se ha revisado al alza el límite permitido para los ancianos, de manera que, a partir de los 80 años, las cifras deberían ser algo superiores a las consideradas hasta ahora normales. No obstante, este mensaje no es válido para el resto de la población, que debe seguir cumpliendo de manera escrupulosa con los valores normales (80 mmHg y 140 mHg) para salvaguardar su salud cardiovascular, explica en esta entrevista Enrique Galve, presidente de la sección de Riesgo Vascular y Rehabilitación Cardiaca de la Sociedad Española de Cardiología (SEC) y coordinador jefe de la Unidad de Insuficiencia Cardiaca del Hospital Vall d’Hebron, de Barcelona.

Presioaren etengabeko aldaketek zaildu egiten dute haien kontrola

Pazienteek eta medikuek arteria-presioaren zifrak kontrolatzeko duten arazo nagusietako bat da modu jarraituan aldatzen dela. Hori eguneko ordu desberdinetan egin daiteke, egiten duen jardueraren arabera. Konponbide bakarra “balio guztien batezbestekoa egitea” da, esan du Enrique Galvek.

Las guías europeas proponen a los pacientes que se compren un tensiómetro y registren medidas durante siete días consecutivos, por la mañana y por la noche, pero no cuando el paciente quiera, sino que hay que hacerlo con cierta regularidad (a las nueve de la mañana y a las nueve de la noche, como guía), al menos dos veces y dejando que transcurra un minuto entre ambas mediciones. “El promedio de todas las presiones se aproxima más a la presión de verdad e indica si hay que tratarla mejor”, añade Galve.


Hau interesa dakizuke:

Infografiak | Argazkiak | Ikerketak