Saltatu nabigazio-menua eta joan edukira

EROSKI CONSUMER, kontsumitzailearen egunkaria

Bilatzailea

Fundazioaren logotipoa

EROSKI CONSUMERen kanalak


Kokaleku honetan zaude: Azala > Osasuna eta psikologia

Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

Belar-sendabide batzuek albo-ondorioak izan ditzakete

Belar-sendabideek beste sendagai batzuekin ere izan dezakete elkarreragina

  • Egilea: Egilea
  • arabera: Asteazkena, 2001eko otsailaren 21a

Errausketa-erremedioak, hotzeri arruntarentzat ustez eraginkorrak direnak, albo-ondorioak izan ditzakete botikek sortzen dituztenen antzekoak, Journal of the American Academy of Dertamology aldizkarian argitaratutako kasu baten arabera”.

British Columbiako (Kanada) Unibertsitateko dermatologo baten arabera, 41 urteko gizon batek noduluak garatu zituen hankaren azalaren azpian tratamendu hori hasi eta 4 egunera. Protuberantziak aste gutxiren buruan desagertu ziren arren, pazienteak eritema korapilatsuko beste hiru gertaera izan zituen belarra hartzeari utzi aurretik.

Eritema korapilotsua “larruazalpeko eremuari eragiten dion baldintza da, protuberantziak eragiten dituena”, azaldu du Crawford-ek, eta gaineratu du gaixotasun “erreaktiboa” dela, hau da, beste gaixotasun bat edo sendagai bat eragiten duela. Agente instalatzailea desagertzen denean, gauza bera gertatzen da eritemarekin.

Crawford-ek dioenez, “Gizakiak eritema-garaiak hartzeari utzi zionean, erabat desagertu ziren”. Zenbait gaixotasunetarako belar gero eta ugariagoak erabiltzeak erakusten du, ordea, hibero askok albo-ondorioak izaten jarraitzen dutela, hala nola sendagaiak.

“Pazienteek ekaitza preskripzio medikoko sendagaitzat hartu beharko lukete, albo-ondorioei dagokienez”, azaldu du doktoreak. “Azaleratu gabeko larruazaleko erreakzio bat aurkitzen badugu, kontuan hartu beharko genuke erremedio belarkarak izan daitezkeela”. Belar-sendabideek beste sendagai batzuekin ere izan dezakete elkarreragina; beraz, Crawford-ek medikuari kontsulta egitea gomendatzen du terapia horietako bat hasi aurretik.

Hau interesa dakizuke:

Infografiak | Argazkiak | Ikerketak