Saltatu nabigazio-menua eta joan edukira

EROSKI CONSUMER, kontsumitzailearen egunkaria

Bilatzailea

Fundazioaren logotipoa

EROSKI CONSUMERen kanalak


Kokaleku honetan zaude: Azala > Osasuna eta psikologia

Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

Eva Ferrer Vidal-Barraquer, Kirol Medikuntzan aditua

Korrika egiten hasten diren pertsonek ohitura osasungarriak hartzen dituzte

  • Egilea: Egilea
  • arabera: Asteartea, 2013ko maiatzaren 21a

Irudia: CONSUMER EROSKI

El popular personaje cinematográfico Forrest Gump se calzó un buen día unas zapatillas deportivas y se puso a correr sin parar. Atrás dejaba paisajes, ciudades y carreteras, mientras una pléyade de corredores se unía a él. Lo mismo ocurre en la actualidad: lo que antes se llamaba jogging, o correr en español, y que ahora se ha puesto de moda denominar running, es un deporte que cada vez goza de más seguidores. Carreras populares, solidarias, medias maratones o maratones de aficionados han hecho visible un deporte al alcance de casi todo el mundo que quiera practicarlo. Pero, ¿qué distingue a estos corredores del resto de las personas que practican deporte? ¿Por qué correr resulta beneficioso para la salud mental y corporal? ¿Por qué no hay que lanzarse a ello sin una preparación física previa y sin el equipo deportivo adecuado? ¿Se diferencian en algo las corredoras de los corredores? A todas estas preguntas responde en esta entrevista Eva Ferrer Vidal-Barraquer, especialista en Medicina del Deporte y autora de ‘Cambia de Vida. Ponte a correr’ (editorial Oniro) para corredores o aspirantes a serlo.

Cross Training, entrenamendu gurutzatu osagarria

Cross training edo entrenamendu gurutzatua da jarduera fisikoak egitea, batez ere, populazioaren talderen batentzat onuragarriak direnak, adibidez, osteoporosia duten emakumeak. Entrenamendu gurutzatu honen bidez, “korrika egiten bakarrik ez zentratzeaz gain, muskulu taldeak ere indartzen dira, gerritik gora daudenak adibidez”, azaltzen du Eva Ferrerrek.

Lasterketaren osagarri diren jarduera horien artean, igeriketa, yoga edo nordiko-martxa daude. “Garrantzitsua da esatea beste muskulu talde batzuk landu behar direla. Horrek barne hartzen ditu luzatze-taulak ere; horietan, lasterketan parte hartzen duten muskulu, artikulazio eta kartilagoak atseden hartzen dute”, dio Ferrerrek.


Hau interesa dakizuke:

Infografiak | Argazkiak | Ikerketak