Saltatu nabigazio-menua eta joan edukira

EROSKI CONSUMER, kontsumitzailearen egunkaria

Bilatzailea

Fundazioaren logotipoa

EROSKI CONSUMERen kanalak


Kokaleku honetan zaude: Azala > Osasuna eta psikologia

Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

Geldiaraz daiteke egungo bizi-erritmoa?

Orainaldia bizitzen ikastea da lanegun luzeetako arazo fisiko eta psikologikoei aurre egiteko modurik onena.

  • Egilea: Egilea
  • arabera: Asteartea, 2006ko urtarrilaren 24a

Ezinezkoak diren ordutegiak, egun edo aste osoak gurasoak, anai-arrebak eta lagunak ikusi gabe eta, nekez, bikotekidearekin edo seme-alabekin hitz egiteko tarte bat aurkitzea. Lanerako zaletasun pertsonalak eta "sine die" hitzorduak. Gaur egungo bizimoduak gehiegi eskatzen du, eta hainbat arlotan (familia, lana, bikotea, gizartea…). Hori dela eta, hamar heldutik batek estresa, depresioa edo nekea du. Inguruneak bakoitzaren gainean egiten duen presioa arintzeko ohiturak aldatzeak eta baliabide pertsonalak izateak lagundu egin dezake bizi-erritmo azkarra jasaten.

Eduki honen barruko orrialdekatzea

  •  Ez dago aurreko orririk
  • Orri honetan zaude: [Pág. 1 de 1]

Hau interesa dakizuke:

Infografiak | Argazkiak | Ikerketak