Saltatu nabigazio-menua eta joan edukira

EROSKI CONSUMER, kontsumitzailearen egunkaria

Bilatzailea

Fundazioaren logotipoa

EROSKI CONSUMERen kanalak


Kokaleku honetan zaude: Azala > Elikagaien Segurtasuna

Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

Nutrizio arloko adituek egunean zazpi oliba jatea gomendatzen dute

Olibak oliba-olioaren propietate berak ditu

  • Egilea: Argitaratze-dataren
  • arabera: Asteazkena, 2007ko otsailaren 07a

Gómez Candelak produktu horren onura nutrizionalak eta gastronomikoak azaldu zituen. Produktu horrek olioaren propietate berak ditu, eta gainera, zuntza, sodioa, karbohidratoak, proteinak, kaltzioa, potasioa, burdina, fosforoa, magnesioa eta iodoa. Adituak nabarmendu zuenez, gatz-murrizketa (hipertentsioagatik, adibidez) edo gehiegizko pisua edo obesitatea duten pertsonengan soilik mugatu behar da kontsumoa.

Oliba mota desberdinen artean, berdeak dira aperitibo gisa hartzeko gustukoenak eta moreak dira gutxien kontsumitzen direnak, nahiz eta kaloria gutxien dituztenak izan. Azken bost urteetan, antxoaz betetako olibak eta zatitutako oliba beltzak kontsumitu dira gehien, pizzetan erabiltzen direlako.

Hau interesa dakizuke:

Infografiak | Argazkiak | Ikerketak