Saltatu nabigazio-menua eta joan edukira

EROSKI CONSUMER, kontsumitzailearen egunkaria

Bilatzailea

Fundazioaren logotipoa

EROSKI CONSUMERen kanalak


Kokaleku honetan zaude: Azala > Elkartasuna

Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

Alejandro López, RAIS Fundazioko zuzendariorde tekniko nagusia

Habitata programan parte hartzen duten etxerik gabeko pertsonek bizi-kalitatea hobetzen dute denbora gutxian

Irudia: RAIS Fundación

Desde su inicio en 1998 RAIS Fundación ha sido una entidad innovadora que aporta recursos e ideas creativas para mejorar la atención a las personas sin hogar. Como afirma Alejandro López, subdirector técnico de esta organización, su proyecto Hábitat “ofrece una alternativa realista a la persona y una solución al sinhogarismo de mayor exclusión”. Hasta el momento, se han visto beneficiadas 38 personas que vivían en las calles de Madrid, Barcelona y Málaga con importantes dificultades físicas y emocionales, “si bien parece -asegura López- que todas las previsiones son que el programa pueda ir aumentando tanto en número de viviendas en estas ciudades como en otras nuevas que quieren probar esta metodología”.

Pertsona bat hogartasunik gabe iristeko arrazoi ohikoenak

Alejandro Lópezek dio ez dagoela arrazoi bakar bat pertsona bat etxerik gabeko egoerara iristeko, baina ohikoa dela norbait kalean egotera iristea.

Normalmente se da por la suma de varios sucesos vitales estresantes, tales como la muerte de un familiar, la pérdida del trabajo, una adicción o sufrir una enfermedad física o mental. Algunos de los motivos dependen de cada persona y otros tienen que ver con la sociedad en la que vivimos. Esto, unido a una falta de apoyo familiar y/o afectivo, pone a la persona en una coyuntura de ruptura que sin el apoyo necesario en esos momentos puede acabar en una situación de exclusión.

Beraz, ez da besteren zerbait, ezta egoera ekonomikoarekin bakarrik lotuta ere. Edozein pertsonari gerta dakioke hori.


Hau interesa dakizuke:

Infografiak | Argazkiak | Ikerketak