Saltatu nabigazio-menua eta joan edukira

EROSKI CONSUMER, kontsumitzailearen egunkaria

Bilatzailea

Fundazioaren logotipoa

EROSKI CONSUMERen kanalak


Kokaleku honetan zaude: Azala > Elkartasuna

Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

Rafael Veiga, Elkartasun Tailerreko koordinatzailea

Mundu osoan emakumeek irabazten dutenaren %50 baino gehixeago irabazten dute batez beste

  • Egilea: Argitaratze-dataren
  • arabera: Ostirala, 2016ko azaroaren 04a

La Fundación Taller de Solidaridad trabaja para favorecer las condiciones de vida de las personas más vulnerables en 13 países del Sur, sobre todo en Filipinas, Nicaragua, Perú y República Democrática del Congo. En estos años de dificultades para las organizaciones, en especial las de desarrollo donde los recortes llegaron más pronto, el coordinador de esta fundación, Rafael Veiga, reconoce que “una de las recompensas de trabajar en el ámbito de la cooperación es formar una comunidad con las personas de los países del Sur”. Sus 14 años al frente de este cargo en Taller de Solidaridad le han servido para tratar de hacer un mundo más justo, motivación que le llevó a hacer voluntariado en Honduras durante sus estudios de Derecho y después a trabajar en el sector. El proyecto estrella de la ONG, cuenta Veiga, fue impulsar los Talleres de Nazaret en Filipinas que en la actualidad emplean a casi 200 mujeres en el ámbito textil. Tres años después del tifón que asoló este país asiático, Taller de Solidaridad ha puesto en marcha un programa de microcréditos, además de seguir trabajando en la reconstrucción de 80 viviendas.

Sabaia ametsetan, etorkizuna eraikiz

Yolanda tifoiaren ondoren Filipinetan etxebizitzak eraikitzeari buruzko Solidaritate Tailerra proiektuaren onuradun baten testigantza.


Iruzkin bat argitaratzen baduzu, datu-babesari buruzko politika onartzen duzu

Hau interesa dakizuke:

Infografiak | Argazkiak | Ikerketak