Saltatu nabigazio-menua eta joan edukira

EROSKI CONSUMER, kontsumitzailearen egunkaria

Bilatzailea

Fundazioaren logotipoa

EROSKI CONSUMERen kanalak


Kokaleku honetan zaude: Azala > Teknologia berriak > Softwarea

Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

Bikini operaziorako apps

Telefono mugikorrerako aplikazioek elikadura-ohiturak hobetzen eta beste osasungarri batzuk erosten laguntzen dute

  • Egilea: Argitaratze-dataren
  • arabera: Osteguna, 2015eko uztailaren 30a

Udan, normala da inoiz baino kontzienteago izatea gorputza. Bikiniak edo bainuontziak ez du asko estaltzen, eta azken hilabeteetan dieta osasungarria egin ez bada, agian ez dago oso pozik irudiarekin. Baina teknologiak esku bat bota dezake beste kilo batzuen aurkako borrokan? Modu osasuntsuagoan jatea, pisua jaisteko ez ezik, osasunarentzat eta ongizate orokorrarentzat ere ona da. Eta mugikorrerako aplikazio hauekin, dieta osasuntsuagoa eta askotarikoagoa egitea, astiro jateaz edo likidoak edanez jaten edo gogoratzen denaz gehiago konturatzea errazagoa da.

Irudia: stockasso

Telefonorako elikadura-aplikazioetan ez dago miraririk. Urte osoan gaizki jaten bada eta ordu gutxian, opil industrialak eta edari azukretsuak gehiegi erabiltzen dira, eta ez da ariketa guztia egiten; egun gutxi batzuetan ez da ezer konpontzen.

Apps horiek erabiltzea, askotan, iraupen-lasterketa izaten da; ohitura berriak ez ezik, ikastea kostatzen den ohitura berriak ere izaten dira, eta, gainera, emaitzak ere astindu daitezke. Pazientziaz jokatu behar da, eta, jakina, espezialista batekin kontsultatu, elikadura-plan batean sartu aurretik. Aplikazio horiek guztiak osagarri gisa ikusi beharko lirateke, aurrera jarraitzeko motibazio gisa, ez nutrizioaren profesional baten ordezko gisa.

Menuak planifikatzeko app

Telefonoak uda honetako menuak planifikatzen lagun dezake, osasungarriagoak izan daitezen. Menuak planifikatzeak abantaila ugari ditu. Batetik, dieta askotarikoa izatea, eta, bestetik, organismoaren nutrizio-behar guztiak betetzen direla ziurtatzea eta oso osasungarriak ez diren produktuak ez erabiltzea. Baina gehiago dago. Erosketa egitea askoz errazagoa eta azkarragoa izango da app egokia erabiltzen bada: ez da gehiago erosiko (beraz, ez da zaborretara garaiz botatzen utziko) eta denbora eta dirua aurreztuko da.

Menuterraneus aplikazioarekin (Iphone-erako eta Androiderako), dieta mediterraneoan oinarritutako asteko menu orekatuak sor daitezke, eta, beharrezkoa bada, eskolako menuak osatuz osatu.Zehaztu ondoren, apak automatikoki sortzen du erosketa-zerrenda bat behar diren osagaiekin, eta deskontu-kupoiak ere baditu.

Menu bat osatzeko modu bat da Menutuaneus menua, Appetitool-en errezetak dituena. Iphone-rako aplikazio bat da, 2.500 plater dituena kategorien arabera ordenatuta eta nutrizio arloko informazioa eskaintzen duena. Programak bilatzaile integratu bat du, edozein errezeta berehala lokalizatzeko.

Gainera, plater osasungarriak prestatzeko app bat du EROSKI CONSUMErek, eta uda honetan bikini operazioari laguntzen dio. Aplikazioak Itunes-en eta Google Play-en deskarga daitezke.

Kaloriak kontatzeko aplikazioak

Ohitura batean gehien kostatzen dena ez da hastea, mantentzea baizik. Eta hobeto jateko ohiturarekin gauza bera gertatzen da. Hori dela eta, app gutxi atera dira egunero dieta osasungarria izaten eta mantentzen laguntzeko, eta hobeto jabetzen dira zer jaten den eta nola egiten duten jarraipena.

Errazenetako bat Fat Secret (Iphone eta Android) motako kalorien kontagailua da, eta, horren bidez, elikagai guztien nutrizio-informazioa eta janarien, kirol-jardueren eta pisu-aldaketen segimendua egin daiteke. Otordu-egunkariekin eta app honen ekitaldiarekin erraza da aurrerapen bakoitza jasotzea, eta, horrela, aurrera jarraitzera animatzea, emaitzak ikusten doazen heinean.

Beste aplikazio oso antzekoa da My Fitness Pal-a (Iphone eta Android). Funtsean, aurrekoaren berdina da, baina apps mota horretako janaririk handienekin, garatzailearen arabera. Jaten den guztia erregistratu ez ezik, erabiltzailea aktiboagoa izatera animatzeko 350 ariketa baino gehiago ere sartzen ditu. Gainera, helburu pertsonalizatuak (edo nutrizionistaren oharrak) sor daitezke, eta txostenak sortu behar dira motibazio-dosi gehigarria behar denerako.

Irudia: Ez om

Badira beste aplikazio batzuk, kaloriak kontatzeaz gain, otorduak eta ariketa erregistratzen dituztenak. Hori da Lifesum-en kasua, Iphone eta Androiderako eskuragarri dagoena, helburu jakin bat duen profil bat sortzeko aukera ematen duena, pisua galtzea, muskulu-masa irabaztea edo dieta osasuntsuagoa izatea. Hortik aurrera, erabaki hobeak hartzen eta elikadura-ohiturak hobetzen laguntzen du app honek.

Noom Coach-ek, Iphone-rako eta Androiderako ere eskuragarri, antzera funtzionatzen du. Ez da kaloriak kontatzera mugatzen, erabiltzaileei aholkuak ematen dizkie janariari buruzko erabakietan, elikadura osasuntsuago batean hezi eta ohiturak aldatzen laguntzen die pixkanaka-pixkanaka. Noom Coach-ek kolore-kode bat erabiltzen du elikagaiak sailkatzeko eta jarraipen errazena egiteko. Ordainketa-bertsioak, gainera, laguntza-talde bat izateko aukera ematen du, aurrera egiteko bultzada behar denean.

Bikini operazioko estresaren aurkako apps

Azkar jateak, azkarregiak, hainbat ondorio negatibo ditu organismoan, besteak beste, behar baino gehiago irensten baita, garunak 20 minutu behar baititu asetasun-seinalea jasotzeko.

Baina presaka jatea, askotan, modu inkontzientean egiten den ohitura da, eta aldatzeko zaila da. Horregatik, Eat Slowly (Iphone-erako) edo Slow Mow Eating Timer (Android) bezalako appen laguntza ez dago soberan; izan ere, plater horiekin ondo kontrolatu daitezke egiten diren mokaduak, eta kronometratu egiten da plater bat hartzeko behar den denbora.

Irudia: Urbanfoodie 33

Jateko orduan abiaduraz gain, egunean zenbat likido irensten den ere ez da garrantzitsua. Garrantzitsua da organismoa hidratatuta edukitzea, baina ez urarekin bakarrik, baita zenbait elikagaitan dagoen urarekin ere, batez ere fruta eta barazkiekin.

Nolanahi ere, erabiltzaileak gogorarazten dituen aplikazioak ere badaude: Daily Water Reminder (Iphone-erako) edo Vidroid (Android), erabiltzaileak egunean likido-errazio egokia hartzen duela ziurtatzen du.

Baskularekin laguntzen duten appak

Artikulu honetan ia ez da aipatzen pisua, apps horiek erabiltzeko helburua ez baita pisua galtzea, baizik eta elikatzeko ohitura berriak hartzea, gure osasunari modu positiboan eragiten diotenak. Baina hobeto jaten hasten bada, horrek eragina izango du pisuan, eta, beraz, haren aldaketen jarraipena egitea ere garrantzitsua da.

Pisua kontrolatzeko aplikazio bat Weightbot da (Iphone-rako). Erabiltzeko erraza da, eta oso diseinu zaindua du. Horri esker, eguneroko pisua sar daiteke, eta grafiko bat sortzen da aurrerapenarekin. Gainera, pasahitzerako sarbidea pasahitz batekin babes daiteke, datu pribatu horiei eusteko. Android-en alternatiba batzuk Monitorea zure pisua eta Weight Sartu dira.

  • Jarraitu Twitter-en Elena Santos, @chicageek.

RSS. Sigue informado

Hau interesa dakizuke:

Infografiak | Argazkiak | Ikerketak