Saltatu nabigazio-menua eta joan edukira

EROSKI CONSUMER, kontsumitzailearen egunkaria

Bilatzailea

Fundazioaren logotipoa

EROSKI CONSUMERen kanalak


Kokaleku honetan zaude: Azala > Teknologia berriak > Softwarea

Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

Ohitura onak sortzen laguntzeko aplikazioak

Errutinen jarraipeneko appsek horiek eskuratzea indartzen dute gogorarazleekin eta haiekin jarraitzeko gogo-aldarteekin, haiek erabat barneratu arte

  • Egilea: Argitaratze-dataren
  • arabera: Asteazkena, 2017ko martxoaren 29a
Irudia: Matthew Kane

Herri-jakinduriak dio 21 eguneko kontua dela ohitura hartzea, baina University College Londonen (Erresuma Batua) azterketa batek frogatu zuenez, bi hilabete (66 egun) baino gehiago eraman ditzake. Denbora hori igaro ondoren, jarduera berria barneratuta dago eta automatikoki bihurtzen da. Dena den, zailtasun mailaren araberakoa da: ez da gauza bera goizero korrika egitea hizkuntza bat ikasi baino, pertsona bakoitzarentzat bestea baino zailagoa izango baita. Baina ohitura edozein izanda ere, borondate, pertseberantzia eta, jakina, teknologiaren laguntzaz lor daiteke. Artikulu honetan Android eta Iphone-rako aplikazio batzuk biltzen dira, ohitura berriak errazago lortzen lagun dezaketenak.

Osasuna, ohitura garrantzitsuena

Urtero, urtarrileko asmoak, oro har, osasunarekin lotuta daude, adibidez, kirol gehiago egitea, erretzeari uztea edo dieta osasuntsuagoa egitea. Duela urte batzuetatik hona, teknologia weardagarria zabaltzeak lagundu du helburu horiek lortzea errazagoa izaten.

Erloju adimendunei edo jarduera-eskumuturrekoei esker, erabiltzaileek beren kirol-jardueren jarraipena egin ahal izan dute, egindako distantzia, ariketa fisikoa egiteko denbora edo erretako kaloriak jasoz.

Bestalde, badira aplikazio asko dieta osasungarriagoa egiten laguntzen dutenak. Elikagai klasikoetatik, kontsumitutako kalorien jarraipena egiteko, menuak planifikatzeko edo astiro jatearen garrantzia gogorarazteko, app horiek ere zeregin garrantzitsua dute jateko ohitura onak lortzeko.

Irudia: Jéshoots

3 aps Iphone, ohitura berriak sortzeko

Baina kirola edo elikadura osasuntsua ez dira norberak sor ditzakeen ohitura onak. Errutina sinpleak bezain onak, ur gehiago edatea bezain onak, gehiago irakurri edo denbora gutxiago pasatu Facebook erabiliz ohitura bihurtzeko hautagai onak dira... eta haientzat ere badira aplikazioak.

  • Productive. Segimendu-app horrek diseinu koloretsua du, eta oso atsegina da erabiltzeko. Sei kategoria ditu, eta horien artean aukeratu nahi den errutina. Egutegi malgua eta gogorarazteko sistema ere baditu. Besteak beste, "egun perfektuak" (ohitura guztiak bete ziren) eta bolada onena ere zenbatu zituen.
  • Today. Aurrekoa ez bezala, app honek ez du aurrez definitutako kategoriarik, baizik eta edozein ohitura zerotik sortzeko aukera ematen du. Konfiguratzeko aukera ugari eskaintzen ditu, eta widget bat Iphonearen pantaila nagusian, aplikazioa ireki beharrik gabe aurrera egiteko.
  • Momentuma. App hau jarraipen-mota horretarako App Store delakoan aurki daitekeen diseinurik sinpleenetakoa da. Baina ez da bere interfazearen minimalismoaren bidez engainatu behar. Momentum-ek edozein ohitura sortzen lagun dezake, nahi den maiztasunarekin eta gogorarazle batekin, egun bat ere ez huts egiteko.

Ohitura berriak hartzeko Androideko 3 apps

Iphoneren kasuan bezala, Android duten gailuek ere ohituren segimenduan espezializatutako aplikazio ugari dituzte. Horien bidez errazagoa da haien sorkuntza indartzea eta eguneroko errutinaren zati bihurtzea.

  • Habitat Bull. Androiden ohitura ezagunenen segimendua egiteko app bat da, batez ere konfigurazio-aukeren malgutasunari eta jasotzen dituen datuekin sortzen dituen grafikoei esker. Inspirazio-esaldiak ditu erabiltzailea eta jakinarazpenak motibatzeko, ohitura berria sortzen egun bakar bat ere ez galtzeko.
  • Streakak. Aplikazio hori "katea ez apurtzeko" premisan oinarritzen da, eta filosofia hori antzeko beste batzuk dira. App horrek egutegi moduko bat bezala funtzionatzen du, non egunero markatzen den ohitura betetzen den, eta asmoa da marka-kate hori inoiz ez apurtzea.
  • Loop. Aplikazio hau bere diseinuagatik nabarmentzen da, estilo minimalista eta Android azken bertsioak izendatzeko materialari egokitua. Malgutasun handia eskaintzen du helburuak sortzeko eta konfiguratzeko, ohitura bihurtzeko, gogorarazleak erabiltzeko eta bakoitzaren historiarekin grafikoak egiteko. Gainera, doakoa da, publizitaterik eta inapap-erosketarik gabe.

Jarraitu Twitter-en Elena Santos@chicageek artikuluaren egileari.

Jolasaren bidez, ohitura onak ere sor daitezke

Ohitura berriak sortzean, gamifikazioa deitzen zaio metodo horri. Kontzeptu honen bidez, jolasen elementuak (pertsonaiak, sariak, mailak…) eguneroko zereginei edo mantendu nahi diren errutinei aplikatzen zaizkie. Horrela, zeregin horri ikuspegi ludikoa mantenduz, eskatzen den esfortzua ez da hain garestia.

Horrelako aplikazioen adibide on bat da Habicica. Pertsonaia horrek pertsonaia batekin ezabatu beharreko “etsai” bihurtzen ditu ohiturak edo zereginak. Iphone-rako eta Android gailuetarako erabil daiteke. Nabigatzailetik ere erabil daiteke web bidez.Saria emateko, sari onak ematen dira: arma hobeak, armarriak, trebetasun berriak eta pertsonaiaren maila igotzea. Txanpon birtualak ere pilatzen dira, eta sari horiek trukatu egin daitezke jokoaren barruan edo erabiltzaileak berak definitutako benetako sarietan, adibidez, jatetxe gustukoenean egindako afari batean.

RSS. Sigue informado

Iruzkin bat argitaratzen baduzu, datu-babesari buruzko politika onartzen duzu

Hau interesa dakizuke:

Infografiak | Argazkiak | Ikerketak