Saltatu nabigazio-menua eta joan edukira

EROSKI CONSUMER, kontsumitzailearen egunkaria

Bilatzailea

Fundazioaren logotipoa

EROSKI CONSUMERen kanalak


Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

Pisua jaisteko app onenak

Mugikorretarako aplikazioak aliatu handiak izan daitezke pisua galtzen laguntzeko eta udan gorputzean utzi dituen gehiegikeriak erretzeko.

img_apps para bajar peso jpg850

Img apps para bajar peso
Irudia: Christopher Campbell

Uda amaitzen da, eta, harekin batera, betiko egunak eta eguzkitsuak, igerilekuak aire zabalean eta eguzkitako hondartzak. Hala ere, bizirik dirautenak udako hilabeteetan irabazitako kiloak dira, eta hainbeste kostatzen da kentzea. Oporretako bizimodu sedentarioa eta otordu oparoak dira kilo horien arrazoietako batzuk. Hala ere,teknologiak aukera ugari eskaintzen ditu forma fisikoa berreskuratzeko, bai ariketa fisikoa eginez, bai elikadura zainduz. Gai hau lortzeko aplikazio mugikor onenak zerrendatzen dira.

Pertsona askorentzat iraila irailean hasten da, hilabete honetan asmo eta proiektu asko markatzen baitira, esate baterako lana aurkitzea edo hizkuntza bat ikastea. Beste bat, berriz, oporretako ohitura txarrak atzean uztea eta errutinara itzultzea bizimodu osasungarriarekin. Alde horretatik, hainbat app daude, bai nutrizioaren arloan, bai kirolaren eta jarduera fisikoaren arloan. Zein dira horretarako egokienak?

1. Gimnasiorako apps

Asko dira, oporraldiaren ondoren, gimnasio batean kirola egiteko izena ematen dutenak. Aukerak askotarikoak dira, eta zentro horietan gantza erretzeko eta muskuluak modu autonomoan lantzeko makina kolektiboak eta makinak daude.

Gimnasioko jarduerarako tresna osagarria smartphone-a da. Izan ere, hainbat app daude eskuragarri Androidentzat eta IOentzat, ariketa-errutinak eraginkorragoak izan daitezen. Hona hemen horietako batzuk:

  • Fitness guztira

Fitness zaleek ez dute aitzakiarik ez mugitzeko. Total Fitness aplikazioa oso intuitiboa da, eta gimnasioan ariketa ugari egiteko aukera ematen du, multimedia elementuetan (irudiak eta bideoak, adibidez) oinarrituta.

App honen alderdirik positiboenetako bat erabiltzaileari helburuak finkatzea eta dagozkion ekitaldiekin astero betetzea da. Horrez gain, estrak ere baditu, gorputzeko gantzaren portzentajea edo esaldi motibatzaileak kalkulatzeko tresna gisa.

  • GYM Trainer

Fitness eta kulturturismoko aplikazio hau da merkatuan osoenetakoa. GYM Trainerrek ez du bakarrik uzten ariketen eta dieten ohiturak kontsultatzen, baizik eta komunitate gisa jokatzen du, gainerako erabiltzaileekin informazioa, aholkuak eta ideiak partekatzeko.

Horrez gain, gorputz-masaren indizea (gorputz-masaren indizea) eta kaloriak ere baditu, eta, aldi berean, HIIT kronometroa ere badu, tarteak edo timer-ak neurtzeko. Horri beste atal batzuk gehitu zaizkio, hala nola galderen eta aholkuen atalak.

2. Kalean edo etxean ariketa egiteko apps

Gauza asko egin daitezke aire zabaleko teknologiarekin. Kirola egitea da horietako bat. Eta, berriz ere, teknologia mugikorra oso erabilgarria izan daiteke alderdi horretan ariketa fisikoko app batzuekin:

  • Runtastic

Gaur egun, running-a kirol-jarduera ezagunenen artean dago. Eta Runtastic da egiten diren lasterketei buruzko edozein datu erregistra daitekeen app, hala nola, distantzia, denbora, abiadura edo kaloriak. GPS teknologia erabiltzen du, eta beste ariketa batzuekin ere erabil daiteke, hala nola footing-arekin edo bizikletaz ibiltzearekin.

Gainera, errendimendu fisikoa beste erabiltzaile batzuenarekin konpara daiteke; izan ere, astean edo hilean gehien ibiltzen diren pertsonen rankinga eskaintzen du. Nor ausartzen da 0. taulako gorenean egoten?

  • Home Workouts

Etxean ariketa egitea ez da inoiz hain erraza izan. Home Workouts gimnasio batera joan gabe kirola egiteko oso erraza da. Hasteko, berotzearen onurak erakusten ditu aplikazioak, eta erabiltzaileak prozesu horretan duen gida. Eta, gainera, zirkuitu bati jarraitzeko eta zehazki muskulu-eremu bati ekiteko aukera ematen du.

App honen alderdirik positiboena da oso ikusizkoa dela, ariketen bidez jarduera bakoitzaren gauzapena irudikatzeko mugitzen diren irudiak baitaude.

3. Elikadura osasungarria egiteko appak

Sasoian egoteko, bizimodu sedentariotik eta intsektu janarietatik ihes egin behar da. Dieta orekatua egitea dirudiena baino errazagoa da, eta aplikazio mugikor batzuek errazago antolatzen dute. Zein dira gomendagarrienak?

Img apps adelgazar alimentacion
Irudia: Katie Smith

  • Eat Slowly

Apps mota infinitua bada ere, Eat Slowly aukera ona da pertsona askok gaizki egiten duten zerbait zuzentzen duelako: azkarregi jatea. Izan ere, nutrizionistek etengabe nabarmentzen dute elikagaiak astiro hartzea eta ondo mastekatzea. Doako app honek erritmo egokia eramaten eta mastekatzeko behar den denbora kontrolatzen laguntzen du. Hori betez gero, askoz errazagoa da pisua galtzea eta elikagaien mantenugaiak asimilatzea.

  • Fooducate

Fooducate-k dieta egin gabe argaltzen laguntzen du, baina elikagai gisa berheztuz. Horretarako, aztertu erabiltzailearen profila, adinetik, sexutik eta altueratik, jarduera fisikoaren mailara arte. Alernatibo hori baliagarria da ikasi eta modu pertsonalizatuan jan nahi dutenentzat.

RSS. Sigue informado

Hau interesa dakizuke:

Infografiak | Argazkiak | Ikerketak