Saltatu nabigazio-menua eta joan edukira

EROSKI CONSUMER, kontsumitzailearen egunkaria

Bilatzailea

Fundazioaren logotipoa

EROSKI CONSUMERen kanalak


Kokaleku honetan zaude: Azala > Teknologia berriak > Softwarea

Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

Zortzi aplikazio ongi lo egiteko

Lo eta atseden hartzen laguntzen duten smartphone eta tabletentzako programak.

  • Egilea: Argitaratze-dataren
  • arabera: Asteazkena, 2014ko abuztuaren 20a
img_appsleepwell hd_

Insomnioa da gaur egungo osasun-arazo handietako bat. Hori dela eta, loaren asaldura hori kaltegarria da pertsonen egoera fisiko eta psikikorako; izan ere, insomnio-egoera luzeek kaltetuaren heriotza eragin dezakete. Baina mutur horietara iritsi gabe, atseden ona lortzea geroz eta zailagoa da, eta baldintza oso egonkorrak eskatzen ditu, beti gertatzen ez direnak. Indarberritze-aldi oso bat lortzeko, beti geratzen da mugikorreko aplikazioak erabiltzeko aukera, ondo lo egiten laguntzen dutenak, adibidez, jarraian zehazten diren zortzi.

Irudia: ntr 23

Loaren monitoreak

Smartphone-aren sentsoreak oso erabilgarriak izan daitezke gure lo-patroien kontrola eta azterketa egiteko

Mugikorraren zarata, argitasuna, posizioa edo mugimendua, bai eta haren kamera ere, oso erabilgarriak izan daitezke lo-patroien kontrola eta azterketa egiteko, edo gure subkontzientean eragina izan dezaketen kanpo-aldaketak antzemateko. Aplikazio batzuek smartphoneen ezaugarri ugariak optimizatzen dituzte loa analizatzeko eta monitorizatzeko, eta, horrela, atseden hartzeko baldintzarik onenak zein diren jakin daiteke.

  • 1. Sleep Booterabiltzaileak ohean nola mugitzen diren, igortzen dituen zaratak eta beste patroi batzuk aztertzeko sentsoreak erabiltzen dituen Android app bat da. Horrela, fase arinenetan noiz dagoen eta astunetan noiz dagoen zehazteko gai da. Datu horiekin, alarma bat antolatzen du modu osasungarrienean esnatzeko edo lotara joateko gomendatzeko, iratzargailua zein ordutan jartzen duen.

  • 2. Sleep Talk Recorder , sistema eragile nagusietarako ere eskuragarri, pertsonak lo egiten duen bitartean egiten dituen soinuak grabatzen ditu, eta lo irauten duen bitartean arnasteko arazoak dituen edo ez jakin dezake. 0,89 euro balio du.

  • 3. Sleep Cycle beste aplikazio bat da, eta mugikorreko sentsoreen erabilera optimizatzen du, hainbat grafiko erabiliz erabiltzailearen logura-patroia zehazteko eta egin daitezkeen ingurumen-baldintzen egokitasuna zehazteko. Esnatzeko une egokiena zein den jakiteko aukera ematen du, baina baita lo-espezialista espezialista bati ere, baldin eta kontsultatzen bada.

  • 4. Proactive Sleep Alarm Clock egokia da bere ametsetako ohiturak hobetu nahi dituztenentzat. App honeklo-egunkariBeraz, erabiltzaileak erregistratzen du zer ordutan botatzen den ohera eta zer maila duen egunean zehar. Aplikazioak, orduan, gomendioak itzultzen ditu, atsedena optimizatzeko. Ingurumen-musikaren eta alarmaren oinarrizko funtzioak ere baditu.

Lo ondo egiteko laguntzaile-aplikazioak

Soinuek agente iradokitzaile gisa joka dezakete, loa hartzen eta sakonagoa eta konpontzaileagoa egiten lagunduko duena

Sentsoreak optimizatzeko gaitasun handiaz gain, smartphoneak multimedia-erreprodukzioko aparatu bikaina dira, eta loa hartzen eta sakonago eta indarberriago bihurtzen lagunduko duen agente iradokitzaile gisa joka dezakete. Natura lasaitzen duten ohiko soinu klasikoetatik (euria, itsasoko olatuak edo haizearekin dardara egitean, hostoen zurrumurrua), zarata espezifikoagoak eta artifizialagoak ere egin daitezke lo egiten laguntzeko.

  • 5. White Noise Lite zarata zuria igortzeko pentsatutako aplikazio baten doako bertsioa da, hau da, logura eragin dezaketen soinu-alterazioak inhibitzen dituzten uhin inhibitzaileak. Teknika honen oinarria plazer eta erlaxazio frekuentzietan soinuak sortzea da, garuna distraitu eta atseden hartzeko zarata gogaikarriak eta erasotzaileak atzematen ez uztea. Android duten mugikorretarako eta mugikorretarako erabil daiteke.

  • 6. Melodien lasaitasuna kalitate handian grabatutako eta nahastu daitezkeen 41 ingurumen-soinurekin egiten du lo. Oso egokia da arazoetatik lasaitzeko eta loan kontzentratzeko. Gainera, alarma bat eta tenporizadore bat ditu, pertsona lo geratu denean bere burua ondu ez dezan. Doakoa da, eta Androidekin eta Iosekin funtzionatzen du, baina hiru euro inguruko beste ordainketa-bertsio batzuk ditu.

  • 7. Sleepmaker Rain hondo lasaigarri eta loaren induktore gisa, euri-erregistro ugari eskaintzen ditu. 20 audio-grabazio ditu: fenomeno arinetatik hasi eta baso batean euria egiten du, eta beste hainbat astunek, adibidez, ekaitz astunak. Doako bertsioa Android eta IOSen eskura dago, baina soinu eta muga jakin batzuk bakarrik ditu.

  • 8. Pzizzleep teknika zientifiko klasikoak erabiltzen ditu, hala nola programazio neurolinguistikoa edo soinuen botere iradokitzailea eraginkorragoa bihurtzeko erritmo bineuralak. Gainera, erabiltzen den bakoitzean audioz bestelako erreprodukzio-zerrenda bat konfiguratzen du ausaz. Eskuragarri doan Android eta IOS.

    RSS. Sigue informado

Hau interesa dakizuke:

Infografiak | Argazkiak | Ikerketak