Artigo traducido por un sistema de tradución automática. Máis información aquí.

5 formas sinxelas de mellorar a túa dieta (desde hoxe mesmo)

Sumar hábitos saudables é máis eficiente que expor retos drásticos
Por Eva San Martín 21 de Febreiro de 2019
mujer comiendo ensalada
Imagen: silviarita

 

O obxectivo é comer mellor e de forma máis saudable, pero non sempre é fácil saber por onde empezar. Ademais, un erro frecuente cando queremos mellorar a dieta é fixarnos metas enormes case imposibles de cumprir, como deixar de tomar azucre de golpe, en lugar de reducir o seu uso e facelo aos poucos, ou tentar esquecer de todas as comidas preparadas. E, cando nos saltamos eses propósitos, volve a frustración. Pór obxectivos sinxelos, que engadan no canto de restar de maneira dramática, é un modo máis razoable para comer de modo máis saudable. Aquí hai cinco ideas paira comezar .

1. Tomar un almorzo rico en fibra

Paira tomar máis fibra, basta empezar cun almorzo con cereais integrais e engadir un pouco de mazá e arándanos, ou outra froita. Os expertos recomendan tomar entre 25 e 38 gramos de fibra ao día a través da comida. Pero o consumo real é moi inferior: uns 19 gramos de media, segundo a Enquisa Nacional de Inxesta Dietética. Resulta que a fibra é un nutriente que contribúe a reducir o colesterol, axuda aos intestinos a traballar como necesitan e, ademais, sacia, polo que modera o apetito e diminúe as ganas do picoteo entre horas.

O almorzo é o momento perfecto paira empezar a aumentar a inxesta de fibra. Paira iso hai que tentar escoller uns cereais que teñan entre 3 e 5 gramos de fibra por ración, algo que será máis sinxelo si eliximos una opción de. cereais integrais , de gran enteiro. Pero si aínda queremos incrementar máis a cantidade de fibra no almorzo, o conveniente é incorporar froita no cuenco (una mazá en anacos, por exemplo) e agregar uns froitos do bosque , como arándanos ou frambuesas.

2. Elixir un frutero bonito, e darlle importancia na cociña

Tomar máis froita é outra maneira de facer una dieta máis saudable e equilibrada. Pero si relegamos ás mazás, os plátanos e as granadas ao último andel do frigorífico ou un caixón escondido, é moi difícil comer froita de forma espontánea cando asalta o apetito.

Por iso hai que escoller un frutero bonito e outorgarlle un sitio destacado na cociña , como no centro da encimera ou en metade da mesa da comida. Tamén é importante limpar as froitas antes de colocalas; así serán máis apetecibles. E non queda máis que enchelo a principios de semana, paira levar un control da froita que imos comendo.

E o máis importante: colleremos una peza cada vez que pasemos por diante do frutero con fame , sexa a hora do aperitivo ou antes de saír pola porta de camiño á oficina. Desta forma, estaremos a aumentar a cantidade de fibra e vitaminas que inxerimos, case sen darnos conta.

3. Comprar una verdura facilona unha vez á semana

A verdura fresca é un ingrediente esencial dentro de calquera dieta saudable. Pero, ás veces, é complicado sacar tempo paira cociñala, e pode darnos preguiza. Por iso, este consello é una forma rápida e simple de aumentar a inxesta de alimentos verdes: meter na cesta de cómpraa verduras fáciles de cociñar polo menos unha vez á semana.

Poden ser unhas coles de Bruxelas que veñan limpas e cortadas listas paira cocer, una bolsa de ensalada verde ou uns espaguetis de calabacín xa recortados . Deste xeito, comer máis verdura será máis sinxelo.

4. Venres: o día do peixe

Ou o mércores. Ou o sábado. Cando queiramos. Pero que sexa un día da semana bautizado oficialmente como “o noso día do peixe” . “Se escolles un peixe azul, ademais de coidar a túa dieta, tamén estarás a protexer os teus músculos”, sinala Rosa López Mongil, coordinadora do Grupo de Nutrición da Sociedade Española de Xeriatría e Gerontología ( SEGG ). O peixe azul é fonte de proteínas de boa calidade, polo que o consello é comer sardiñas, atún, salmón e caballa de forma equilibrada.

Pero a doutora recomenda tomar peixe dúas veces á semana , polo que se, ademais do día do peixe, engadimos atún ou caballa á ensalada outro día, estaremos a aumentar os beneficios.

5. Hidratarse, e usar paira iso una xerra

Un dispositivo tan sinxelo como una xerra pode facer moito pola dieta; en concreto, axudará a beber máis auga e manter o corpo hidratado. E se nos gusta a auga fresca, non hai máis que metela no frigorífico ou engadir uns xeos. Tamén podemos pór unhas rodajas de limón ou de laranxa, paira darlle algo de sabor e que sexa auga máis apetecible .

E se lle outorgamos una posición destacada na encimera, ao pasar e vela será máis fácil encher o vaso e beber. Deste xeito, coidaremos as células do corpo e estaremos a reducir, sen darnos conta, as ganas de lanzarnos a por unha bebida azucarada, moito menos saudable.