Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

5 pratos sinxelos (e sans) para levar á oficina no táper

Ideas saludables, ricas y muy fáciles de hacer para comer bien en el trabajo y ahorrar tiempo y dinero

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Venres, 12deAbrilde2019

1. Poké bowl… para levar

Se es fan desta nova tendencia, o poké bowl, a seguinte idea encantarache. O poké é unha especie de ensalada con varias verduras troceadas sobre unha base de quinoa. Atento! Porque contámosche o truco para que poidas comelo no traballo. Seguro que esta proposta lixeira saciarache e darache enerxía para continuar adiante.

Ingredientes: pemento vermello, pemento verde, cenoria e calabacín ultracongelados, quinoa (60 g), cebola, herbas provenzales, ovo, sal e aceite de oliva.

Para empezar, preparamos a quinoa despois de fervela (tamén a podemos atopar ultracongelada). Unha vez lista, reservamos e pómonos coas verduras que a acompañarán. Para seguir na dinámica de aforrar tempo no proceso, optamos polas verduras ultracongeladas, que teñen as mesmas propiedades que as naturais e que están preparadas e cortadas para que as poidas cociñar con sinxeleza e rapidez.

Botamos un pouco de aceite nunha tixola e pochamos a cebola, a cenoria e os dous tipos de
pementos a lume moi suave durante 10 minutos. Mentres, fervemos o ovo durante tres minutos para que a súa textura sexa de ovo escalfado. Por último, engadimos o calabacín, pochamos outro cinco minutos, sazonamos e condimentamos coas herbas, para despois agregar a quinoa, remover e retirar do lume.

Colocamos no táper a quinoa xunto coas verduras e, por último, o ovo, que á hora para comer faranos de salsa para mesturalo todo e axudará a que o noso poké bowl teña unha textura máis cremosa. Como hai que ter precaución co ovo a medio facer, sobre todo no verán e en ambientes cálidos, tamén podes cocelo completamente, trocearlo e utilizar aceite de oliva como aderezo.

2. Sopa vexetal

Ingredientes: opta polas verduras ultracongeladas, ben soltas ou ben o mix de verduras para este tipo de receitas, como é o caso da minestra.

Esta é unha receita rápida, nutritiva e sinxela que poderás meter nun bote de cristal con peche hermético, co que así tamén estarás a coidar o planeta. Levar a comida nun tarro á oficina ten múltiples vantaxes: por unha banda, controlamos a cantidade que pomos de cada ingrediente e, por outro, aforramos espazo no noso bolso.

Para a súa elaboración abonda con que saques as verduras da túa elección do conxelador. Desta
maneira estaremos afórrase tempo ao non ter que lavar, pelar nin cortar, pois xa as temos
listas para polas a ferver durante 15 minutos. Botamos á auga un chorrito de aceite de oliva, un pouco de pementa e sal. Podes agregar, ademais, un pouquiño de arroz integral para conseguir un prato máis equilibrado.

3. Combiplato

Recetas griegas ideales verano port

Ingredientes: pementos ultracongelados, guisantes ultracongelados, chips de alga wakame, noces e salsa de iogur. Esta salsa faise mesturando nun bol un iogur natural, un dente de allo ben picadito, aceite de oliva virxe, zume de medio limón, sal e pementa ata formar unha salsa homoxénea.

O primeiro que temos que facer é sacar do conxelador os pementos ultracongelados, polos sobre un recipiente de forno cun pouco de aceite e deixar asar (uns 20 minutos), mentres rehogamos os guisantes ultracongelados nunha tixola cun chorrito de aceite. Unha vez teñámolos listos, collemos o táper e montamos por esta orde: base de pementos asados, os guisantes rehogados, alga wakame e salsa de iogur. Despois, troceamos as noces e as
botamos por encima. Xa temos un prato rapidísimo, con moito sabor e nutritivo que nos dará enerxía para seguir traballando.

4. Salmorejo de quinoa

Ingredientes: 30 g de quinoa ultracongelada, 5 g de allo troceado ultracongelado, 250 g de tomate pera maduro, unha cucharada de vinagre de mazá, 100 g de aceite de oliva, un ovo duro, 30 g de xamón picado e un pouco de sal.

Colocamos o tomate lavado e troceado xunto coa quinoa e o allo nun recipiente de batidora e aderezamos co vinagre e a sazón que nos guste. Trituramos ata obter unha crema uniforme. Engadimos o aceite de oliva e trituramos outra vez durante un par de minutos para integralo todo, ata que o salmorejo emulsione e quede cremoso. Mentres, pelamos e picamos o ovo duro que usaremos para decorar por encima xunto ao xamón serrano. Vertémolo nun tarro de cristal, deixamos arrefriar e listo!

5. Cabaza asada con brócoli crujiente, arándanos e améndoas

Esta opción vegana resulta en grao sumo lixeira e versátil para os días nos que temos moita présa. E é que todo o traballo deixámosllo ao forno: el encargarase de cociñar todos os ingredientes e deixalos asados, caramelizados e no seu punto.

Ingredientes: cabaza e brócoli ultracongelados, herbas provenzales, hinojo seco, allo granulado, pementa negra moída, limón, vinagre de Xerez (5 ml), aceite de oliva, viño branco, arándanos, améndoas en lascas e sal.

O primeiro é precalentar o forno a 200 ºC e preparar as verduras. Como as verduras ultracongeladas xa están cortadas e listas para cociñar, colocámolas nunha fonte de cristal para forno e mesturamos todos os demais ingredientes (menos os arándanos e as améndoas), axustando as cantidades ao gusto. Mesturamos e horneamos durante 30 minutos. Cando falten 7-8 minutos, aproveitamos para tostar as améndoas. Unha vez sacadas do forno, pómolas no táper, engadímoslle os arándanos e listo!

Os táperes xunto coas verduras ultracongeladas que nos propón ASEVEC fannos a vida máis fácil e soluciónannos moitos problemas. Agora só queda elixir que receitas prepararemos esta semana e gozar na oficina.

Etiquetas:

táper

RSS. Sigue informado

ASEVEC

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións