Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artículo ha sido traducido por un sistema de traducción automática. Más información, aquí.

5 smoothies con verduras ultracongeladas

Estes batidos que mesturan froitas e verduras resultan son unha bebida orixinal, refrescante e moi fácil de facer

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Venres, 28 de Xuño de 2019

Os smoothies e batidos son unha aposta gastronómica idónea cando empeza o bo tempo. Como entrante, de sobremesa ou entre horas, tomar estas bebidas resulta unha orixinal forma de consumir froitas e verduras. Ademais, como nolas podemos levar a calquera sitio, constitúen unha opción idónea para hidratarse nos días de máis calor. Como elaborar smoothies en casa sen que nos leven moito tempo? Con verduras ultracongeladas, como detallamos nas seguintes receitas.

Da mestura de bater froitas e verduras obtense esta bebida refrescante e atractiva, fonte de vitaminas, minerais, fibra e antioxidantes. Pero, que pasa cando non tes suficiente tempo para comprar os vexetais frescos necesarios, nin para porche a cortalos nin para engadir xeo picado? Debes renunciar a estes batidos tan ricos? Pois non. Hoxe traemos a solución.

Cando preparamos un smoothie, é habitual botarlle xeo. Con todo, se nos decantamos por engadir verdura ultracongelada directamente na licuadora, estamos a aforrarnos moitos pasos e lograremos con rapidez a textura idónea. O truco está aí, en optar polas verduras ultracongeladas. Así te aforras o tempo de partir as verduras e que a túa batidora non sufra recalentamientos e, ao mesmo tempo, consegues que o teu batido saiba moito máis, xa que as verduras ultracongeladas (co seu sabor) substitúen ao xeo.

A Asociación Española de Fabricantes de Vexetais Conxelados (ASEVEC) recomenda a inxesta regular de vexetais que contribúen a unha alimentación sa e equilibrada. As froitas e verduras ocupan o segundo posto na pirámide alimenticia e deberíanse consumir, como mínimo, cinco racións diarias, xa que supoñen a base dunha dieta saudable. No verán, unha maneira práctica de achegarse á cantidade diaria é en forma de smoothies, así que apuntámosche cinco receitas refrescantes que seguro che resultarán irresistibles. E facémolo con multitude de combinacións que, ademais de achegarnos diferentes beneficios ao noso organismo, responden a un gran abanico de gustos e preferencias.

Imaxe: ehaurylik

1. Smoothie de coliflor e cenoria

Rica en vitaminas C, K e B, a coliflor é apreciada pola súa versatilidade, xa que se usa como substituta do arroz en diferentes pratos.

Ingredientes: 150 g de cenoria baby ultracongelada, 150 g de coliflor ultracongelada, un talo de apio e 300 ml leite de améndoas ou de soia.

Pasos. Pomos a coliflor e a cenoria ultracongelada nunha pota e deixamos ferver durante uns minutos. Engadimos a coliflor e a cenoria á batidora xunto ao apio e o leite. Batemos, servimos moi frío e a gozar!

Outra opción, máis rápida, é verterlo todo sen ferver na batidora. Así quedará cun efecto granizado sen necesidade de botarlle xeo. Con esta receita usaremos 100 ml de leite.

2. Smoothie de chocolate con calabacín

O calabacín caracterízase polo seu baixo achegar calórico e un alto contido en magnesio e folatos, que axuda ao metabolismo e ao mantemento dos tecidos.

Ingredientes: calabacín ultracongelado, 1/3 tableta de chocolate negro e 50 ml de leite de améndoas.

Pasos. Primeiro partimos o chocolate en onzas. Despois, quentamos nun cazo o leite, agregamos as onzas de chocolate ata telas ben integradas e deixamos arrefriar o leite chocolateada. Engadimos o calabacín ultracongelado na batidora xunto ao batido de chocolate, mesturamos e servimos. Como o calabacín é ultracongelado, non nos fará falta usar xeo!

3. Smoothie de cenoria e lima

Ingredientes: 100 ml de zume de laranxa, 100 g de cenorias baby ultracongeladas, media lima, 50 ml de iogur natural e xeo.

Pasos. Fervemos as cenorias ultracongeladas durante cinco minutos. Doutra banda, quitamos as pebidas á lima e pómola en gajos. Introducimos na batidora o zume de laranxa, as cenorias, a lima, o iogur e o xeo. E batemos ata que o xeo quede ben picado e integrado co resto de ingredientes. Listo para servir!

4. Smoothie de remolacha, mazá e pemento

Ingredientes: 150 ml de zume de mazá, unha cucharada de zume de limón, 125 g de remolacha e 125 g de pemento vermello ultracongelado.

Pasos. Fervemos a remolacha. Pomos na batidora o zume de mazá, a cucharada de limón, o pemento vermello ultracongelado -que, á vez, fai de xeo- e a remolacha xa fervida e fría (se queremos aforrar tempo, podemos empregar a que se comercializa lista para consumir). Batémolo todo moi ben e engadimos xeo ao gusto.

5. Smoothie verde

Os smoothies verdes son moi ricos e orixinais, aínda que hai que vixiar as cantidades dalgunhas verduras de folla verde, como as espinacas e as acelgas, se as empregamos crúas, pois conteñen oxalatos e non convén excederse no seu consumo.

Ingredientes: 100 g de cenorias baby ultracongeladas, 50 g de espinacas ultracongeladas, 50 g de pepino, 50 g de brócoli ultracongelado, apio, zume de medio limón e 250 ml de leite de améndoas.

Pasos. Nunha pota, pomos a ferver as cenorias e as espinacas ultracongeladas, mentres que cortamos o pepino e o apio. Metemos na batidora os anacos xa cortados de pepino, apio, as cenorias e as espinacas xa fervidas, o brócoli ultracongelado -que nos fará tamén a función de xeo- e o leite. Deixamos
que se mesture todo ben ata obter a textura adecuada e servimos.

Etiquetas:

bebida

RSS. Sigue informado

Ao publicar un comentario aceptas a política de protección de datos

ASEVEC

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións
Fundación EROSKI

Validacións desta páxina

  • : Conformidad con el Nivel Triple-A, de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0 del W3C-WAI
  • XHTML: Validación do W3C indicando que este documento é XHTML 1.1 correcto
  • CSS: Validación del W3C indicando que este documento usa CSS de forma correcta
  • RSS: Validación de feedvalidator.org indicando que nuestros titulares RSS tienen un formato correcto