Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

5 trucos para elixir unha boa lasaña

Revisar a lista de ingredientes e a información nutricional, optar polas versións vexetais e escoller racións máis pequenas son algunhas claves para levarnos a casa as mellores lasañas

lasagna seca masa tomate Imaxe: repinanatoly

Elixir a mellor lasaña non é fácil. Non todos temos os mesmos gustos, nin a mesma situación económica ou de saúde. Nin sequera impómonos as mesmas esixencias nutricionais. O nutricionista Ramón de Cangas establece unha ración de consumo razoable para unha persoa sa: “Entre 200 e 250 gramos, pero por tradición ou por consumo habitual”. Porque “se nos referimos ao valor calórico, tamén dependerá da persoa (o seu estado fisiológico, a súa actividade física, as súas patoloxías, o resto de alimentos
inxeridos) e, se falamos dos seus ingredientes, haberá que ter en conta o resto de comidas do día”, sostén. Así, entre as diversas opcións que existen, propomos o seguintes cinco consellos.

1. A ración… máis pequena

Reduce a ración. Tomar 250 gramos de lasaña (o tradicional) supón unha inxesta de enerxía, graxa, graxas saturadas, azucres e sal por encima do recomendado nunha comida (2.000 kcal, 70 g de graxa, 20 g de graxa saturada, 90 g de azucres e 5 g de sal). Por tanto, convén reducir a ración a 100 gramos. De feito, as marcas comerciais adoitan establecer a súa información nutricional tomando como referencia 100 gramos de produto, tal e como marca o regulamento europeo 1169/2011 sobre a información alimentaria facilitada ao consumidor.

2. Vixíe os ingredientes

Elixa lasañas elaboradas con ingredientes que permitan coidar o seu perfil nutricional: leite desnatada, pasta integral e verduras. Así se asegura uns valores de enerxía, graxa, graxa saturada e azucres máis saudables. Neste sentido, hai que vixiar o sal, un nutriente que é intrínseco aos pratos preparados e que os converte en
unha opción ocasional.

3. Mellor de verduras

Entre as diferentes opcións, as lasañas de carne presentan valores máis elevados dalgúns ingredientes, en especial de sal. Por iso é polo que as lasañas de verduras sexan unha mellor opción nutricional.

4. É preferible conxelada ou refrigerada?

A diferenza non é relevante. O proceso de conxelación apenas afecta o contido nutricional dos alimentos, pero convén lembrar que sempre hai risco de alterar
algunha das súas cualidades, do mesmo xeito que sucede cos alimentos frescos: a perda de nutrientes que poden experimentar desde que se colleitan e prepáranse ata o seu consumo pode ser igual ou maior ás alteracións durante a conxelación. Así pois, os alimentos conxelados de maneira segura e adecuada non teñen nada que envexar os frescos.

5. Máis caro non sempre é mellor

O custo depende da marca. Non importa que o recheo sexa de carne ou de verduras; o que de verdade inflúe no prezo é a marca. Tendo en conta unha ración de 100 gramos e as opcións refrigeradas, as alternativas máis caras duplican o importe das máis económicas. Mentres, nas conxeladas, os prezos achéganse máis entre marcas e, de media, as máis onerosas teñen un custo un 50 % máis elevado.

As lasañas máis e menos saudables, segundo o semáforo nutricional

Comparamos 18 variedades de lasañas precocinadas e ordenámolas de máis a menos saudables de acordo aos datos do semáforo nutricional. Este é o resultado:

Img semaforo lasana hd

______________________________________

Img portada consumer junio 2018pPara acceder a máis contidos, consulta a revista impresa.

Etiquetas:

dieta sa pasta-gl

RSS. Sigue informado

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións