Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

7 cousas que debes saber sobre os batidos de proteínas

Véndense como un produto infalible para gañar músculo e conseguir un corpo escultural, pero o seu consumo non está exento de riscos

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Domingo, 16deDecembrode2018
Img cosas batidos proteina hd Imaxe: Bavl

Img cosas batidos proteina hd

Os batidos de proteínas preséntanse como a solución máxica para gañar músculo e queimar graxas case sen esforzo. Un produto infalible, cómodo e saboroso que, din os fabricantes, axuda a conseguir un corpo escultural. A receita? Un combinado líquido de proteínas e carbohidratos que converte a quen o bebe nunha especie de Sansón inesgotable. Ou non? Antes de tomalos, convén despexar este sete dubidas:

1. Que son os batidos de proteínas?

Os batidos de proteínas son un suplemento alimenticio elaborado a partir de proteínas ou aminoácidos illados. Estes nutrientes están mesturados con gran cantidade de edulcorantes e de saborizantes e, ás veces, conteñen cereais ricos en fibra. Poden atoparse en formato líquido ou en po, que se reconstituye con auga ou leite.

2. Cales son os seus ingredientes?

Os batidos máis comercializados son os de proteína extraída do soro de leite de vaca (coñecidos como whey protein). Algúns ofrecen proteína procedente do ovo, o guisante ou a soia. En torno ao 70 % deste suplemento está composto por proteínas, aínda que tamén contén graxas e lactosa.

3. Supoñen algún risco?

É moi difícil que a inxestión de proteína provoque efectos secundarios no consumidor. Hai que tomar doses moi altas deste nutriente para que iso suceda e, no caso de que iso ocorra, será a longo prazo. O exceso de proteína pode provocar problemas hepáticos e renais, así como un aumento do nivel de ácido úrico, pero para iso deben inxerirse cantidades moi elevadas. Non é útil nin saudable que o noso corpo se adoite a obter a fonte de enerxía das proteínas.

4. Débese tomar algunha precaución?

Si. Ante todo, é fundamental que un dietista-nutricionista profesional aconselle e asesore sobre o seu consumo, ademais de que supervise o tipo de produto. Xamais se debe autoadministrar sen control. Ademais, debe comprarse nunha tenda autorizada para a súa venda e coñecer a marca e a súa composición, que debe estar indicada na súa etiqueta.

5. Entón, son efectivos os batidos de proteína?

Img batido dieta hd
Imaxe: USDAgov

Se o obxectivo de quen a toma é aumentar as proteínas na súa dieta, o seu uso non ten sentido. Se se come ben e inclúense alimentos variados, é recomendable non bebelos, xa que ese achegue de proteínas extra pódese conseguir a través da alimentación. Se cada día consómense unha ou dúas racións de carne, peixe, froitos secos e lácteos, resulta suficiente.

6. Se os bebo, garanto que gaño músculo?

Non. Que unha sustancia como a proteína estimule determinadas vías que leven a fabricar masa muscular non quere dicir que todo aquel que as consuma xere músculo. Isto non é un suplemento milagre. Para que o corpo fabrique fibra muscular, deben seguirse unhas pautas (alimentación sa e variada, exercicio físico e adestramentos, descanso) supervisadas por un experto.

7. Como se comercializan os batidos de proteínas?

Estes produtos véndense de tres maneiras:

  • 1. Concentrado de proteínas. Este batido está composto pola proteína que se obtén do primeiro procesamiento do soro de leite. É o máis barato e o máis vendido e recomendado. Ademais de proteína (ao redor do 60 %), este produto tamén ten graxa e colesterol (en niveis baixos), así como unha cantidade bastante elevada de hidratos de carbono.
  • 2. Illado de proteína. A partir do primeiro concentrado de proteínas, elimínase aínda máis cantidade de graxa e de lactosa. Así se obtén un produto con maior
    porcentaxe de proteína (que pode alcanzar o 95 %). Este batido é máis caro que o concentrado, debido a que a súa elaboración é máis complexa. Polo xeral, resulta máis fácil de dixerir.
  • 3. Hidrolizado de proteína. É o produto máis caro. Obtense unha hidrólisis de proteína, o que permite unha maior e mellor asimilación ao inxerila. Trátase
    do suplemento sobre o que máis atención reclaman os expertos, xa que polo seu elevado prezo a miúdo véndese para obter máis diñeiro.

Img portada consumer noviembre 2018
Para acceder a máis contidos, consulta a revista impresa.

RSS. Sigue informado

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións