Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

A dieta en vacacións? A opción do apartamento

Ir de vacacións a un apartamento é a alternativa máis segura se se segue unha dieta terapéutica na que non convén saltarse as indicacións dietéticas

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Xoves, 29deMarzode2012
Img comiendo Imaxe: James Byrum

Cando se prevé unha viaxe, xa sexa por traballo ou por vacacións , un dos asuntos que ocupan a mente é que comer. Segundo as circunstancias persoais e de saúde, se se viaxa con nenos ou se ten máis independencia, o destino e o tipo de aloxamento é un condicionante. No entanto, e sen ter en conta o lugar, polo menos se se viaxa a un país occidental, tense a posibilidade de optar polo réxime de aloxamento en apartamento ou aparta-hotel. Esta opción é a máis aconsellada se se segue unha dieta terapéutica, na que, por cuestión de saúde, non convén saírse das indicacións dietéticas.

Img comiendo1
Imaxe: James Byrum

A dieta terapéutica non ha de ser unha limitación

Unha compra ben planificada permite seguir unha dieta sen risco, con comidas sinxelas, rápidas e saudables, á vez que se goza das vacacións

A dificultade para comer fóra de casa ponse de relevo cando se padece unha alerxia alimentaria, unha intolerancia ou unha condición de histaminosis non alérxica aos alimentos máis problemáticos, considerados así pola súa presenza en multitude de produtos procesados, como o leite, o trigo ou o ovo. Ter a posibilidade de cociñar a comida que se consumirá é garantía de saúde para quen debe seguir as indicacións dietéticas propostas pola súa nutricionista. Deste xeito, sen gran esforzo, só coa previsión de facer a compra suficiente e adquirir os alimentos seguros, pódense planificar comidas sen risco, sinxelas e saudables, algunhas delas para levar.

Almorzar como en casa

A primeira comida do día tómase no apartamento. O almorzo de bufé libre é demasiado tentador e contraproducente en determinadas circunstancias. É preferible adquirir na tenda toda a gama de alimentos que conforman un almorzo variado, enerxético e equilibrado. As bebidas vexetais (arroz, avena, soia…) han de substituír ao leite de vaca, se non se pode tomar este alimento. E se se prescinde deste tipo de produtos, tómase un té ou unha infusión recentemente feita. Os copos de millo e os copos inflados de arroz, mesturados cun puñado revolto de froitos secos e froitas desecadas e un pouco de bebida vexetal, configuran parte do almorzo para quen non toleran o trigo.

Unhas torradas de pan (normal ou sen glute segundo as necesidades) cunhas pingas de aceite de oliva (non sempre é fácil atopar aceite de oliva onde se viaxe ou, se o hai, é moi caro) ou unhas lonchas finas de queixo fresco pintado de marmelada ou acompañadas cun pouco de xamón son outra opción acertada. Un bol de froita fresca troceada e ao natural, sen azucarar, ou un vasiño de zume recentemente espremido e un té completan a primeira toma do día.

Cea caseira e en familia ou entre amigos

Despois dun día intenso fose do apartamento, con paseos polo lugar e visitas culturais a monumentos, edificios e museos, chega o momento de recollerse tras a posta do sol, descansar e preparar unha cea sinxela, rápida e sa para cear xuntos. Unha sopa de verduras espesada con pasta ou arroz ou unha crema vexetal é unha maneira lixeira de comezar a cea e remineralizar o corpo canso.

Aproveitar o momento que se cociña para facer máis cantidade de pasta, cuscús, arroz ou guisantes permite ter a ración do primeiro prato ou a guarnición do segundo lista para comer só con quentala. Só faltaría dispor duns poucos minutos para cociñar unhas tortillas variadas (de xamón, atún, sardiñas, restos de verduras…), unhas pechugas de pito á prancha ou unha combinada ensalada de pasta (con pito, aguacate e noces; colorida con salmón, millo e pasas; ao curry) ou de arroz (con guisantes; con olivas e pistachos ou con piña natural) con abundantes tropezos.

Aínda que un día improvísese unha pizza ou unhas hamburguesas, non hai necesidade de recorrer con frecuencia á comida rápida, que polo xeral é hipercalórica, hipergrasa e demasiado salgada. Non vale a escusa “por vacacións non cociño”, xa que hai sinxelas propostas de ceas. Só hai que servir os ingredientes por separado ou non engadir á ensalada os alimentos problemáticos, no caso de que haxa algunha persoa con alerxias ou intolerancias alimentarias.

COMIDA CASEIRA PARA LEVAR DE TÁPER

A cuestión non é depender todo o día da cociña nin comer sempre no apartamento. Pódense planificar comidas que leven en táper ou idear bocadillos e sándwiches ricos e con fundamento para comer alí onde máis conveña, segundo o plan do día. Para levar de táper, o prato único é unha opción idónea, aínda que non serven todas as comidas preparadas en casa. Os filetes de carne quedan moi secos, os peixes e os ovos son alimentos máis problemáticos en cuestión de seguridade alimentaria se non se pode garantir o frío continuo ata o momento do consumo. Estes alimentos resérvanse para a cea.

Os pratos de arroz (paella de espinacas e sardiñas, arroz á laranxa, fideos de arroz salteados con verduras e salsa de soia), cuscús (con pementos e corazóns de alcachofas, con pasas e piñóns e tacos de pito) ou pasta (espaguetis con ajetes frescos e guindilla, macarrones con salsa de champiñóns) mesturados con verduras (xudías verdes salteadas con perexil e limón) e con legumes (lentellas con arroz, macarrones e tomate) son unha boa elección. A sobremesa pódese improvisar no momento, xa que pode ser tentador probar un doce típico do país ou comprar no mercado a ración de froita do día.

RSS. Sigue informado

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións