Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

A inxesta recomendada de calcio e vitamina D non se cumpre no caso dos españois, segundo diversos especialistas

Lembran que resultan necesarios para evitar complicacións dos ósos na vellez

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Mércores, 18deAbrilde2007

Especialistas reunidos na “Mesa Redonda sobre Deficiencias de Calcio e Vitamina D na poboación infantil e xuvenil española”, organizada polo Instituto Tomás Pascual Sanz para a Nutrición e a Saúde, indicaron onte que os españois non consomen a inxesta recomendada de calcio e vitamina D necesaria para evitar complicacións na vellez, como a osteoporose ou outros problemas nos que ven comprometidos os ósos.

O catedrático de Nutrición e Bromatología da Universidade San Pablo CEU, Gregorio Varela Moreiras, explicou que os ósos son tecidos vivos, que crecen ata os 30 anos en media e cuxo mantemento require dun moi bo depósito de calcio na idade xuvenil. A falta de actividade física e unha mala dieta carente de lácteos debilitan os ósos, lembrou o experto, que sinalou que despois dos 30 anos empézase a perder masa ósea.

Para que un mozo cumpra co requirimento de calcio debería tomar un vaso de leite ao almorzo, un batido a metade da mañá, un iogur ao xantar, un bocadillo de queixo na tarde e un vaso de leite de novo na noite, explicou pola súa banda o xefe do Servizo de Medicamento Interno da Fundación Jiménez Días, Manuel Díaz Curiel. A este respecto, a doutora Pilar Riobó Serván, do servizo de Endocrinoloxía da Fundación Jiménez Díaz, suxeriu a posibilidade de substituír con suplementos de calcio os faltantes naturais na dieta e sinalou que mesmo “é máis fácil controlar que o neno tome unha pastilla a que estea a tomar leite”. No entanto, é moito máis efectiva a absorción do calcio no corpo cando se trata de alimentos en lugar de suplementos, recoñeceu.

Os especialistas coincidiron en resaltar a importancia da vitamina D, necesaria para que o calcio quede no organismo. “Podemos ter todo o calcio, pero se nos falta a vitamina D non teremos como deixalo no corpo”, advertiu Díaz Curiel. Con todo, a vitamina D atópase pouco na dieta. A exposición ao sol é fundamental para aumentar os niveis de vitamina D e un recente estudo comparativo entre diferentes países europeos sinalou que o 96% das adolescentes durante o verán afirmaron tomar o sol. Con todo, no inverno o déficit de vitamina D aumenta.

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións