Artigo traducido por un sistema de tradución automática. Máis información aquí.

A relación entre una mala alimentación e o insomnio

Coidar pautas dietéticas e evitar algúns alimentos axuda a durmir mellor
Por maitezudaire 5 de Xullo de 2001

As preocupacións, o malestar físico, o abuso de excitantes, ou ben as comidas moi copiosas antes de deitarse, son algunhas das causas máis comúns de insomnio, ou o que é o mesmo, de dificultade paira conciliar o soño.

O abuso de café, té, chocolate e doutras bebidas con extractos de cafeína tipo cola ou con extractos de guaraná ou de gingseng…, alteran o noso sistema nervioso e están completamente desaconselladas en caso de sufrir de insomnio.

Pero non só debemos ter en conta o limitar as bebidas excitantes, xa que, por exemplo, una cea moi copiosa, aínda sendo a base de alimentos “sans”, provoca dificultades paira conciliar o soño e mesmo pode facer que teñamos pesadelos.

O ideal, tanto paira facilitar a dixestión como paira conciliar o soño, é realizar una cea sinxela e máis lixeira que a comida (sopa ou crema ou ensalada, carne ou peixe á prancha ou ovo con guarnición vexetal, pan, iogur ou froita), non tomar alimentos nas dúas horas antes de deitarse e substituír as bebidas excitantes por infusións relaxantes.

As infusións relaxantes máis coñecidas, xeralmente elabóranse con: pasiflora, valeriana, tila, azahar, herba luisa, melisa, mejorana, espino branco, lúpulo, lavanda, verbena,…).

Infusión sinxela contra o insomnio e outros trastornos nerviosos (ansiedade, palpitaciones…): Férvense 20 ó 30 g de flores e follas de pasiflora por litro de auga. Débense tomar tres cuncas diarias, dúas antes de deitarse e una terceira, en caso de espertarse durante a noite ou se o soño non acaba de chegar.