Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

A Sociedade Española de Nutrición Básica recomenda un consumo diario de azucre pero en cantidades moderadas

Este carbohidrato é un compoñente básico da dieta que posúe a metade de calorías que as graxas, lembra

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Xoves, 08deAbrilde2004

O azucre é un compoñente básico da dieta, ademais de representar una das principais fontes de enerxía paira o organismo. Con todo, abundan tópicos e crenzas falsas que atribúen a este carbohidrato un papel exclusivo e determinante na aparición da obesidade, cando o achegue calórico do azucre é significativamente inferior ao das graxas. A Sociedade Española de Nutrición Básica Aplicada (SENBA) recomenda o consumo diario de azucre en doses moderadas e dentro de una dieta equilibrada que inclúa o exercicio físico frecuente.

O azucre é un alimento natural que provén da cana de azucre ou a remolacha azucreira. Pertence ao grupo dos carbohidratos e achega catro calorías por gramo. Paira a presidenta da SENBA e xefa da área de Nutrición do Hospital A Paz (Madrid), Carmen Gómez Candea, “a sacarosa ocupa un lugar indiscutible na nosa dieta, pero en cantidades razoables como calquera outro alimento”.

Os azucres teñen a función esencial de achegar enerxía e aumentar o sabor dos alimentos. Os carbohidratos en xeral -cereais, legumes, pastas, azucres, tubérculos, etc.- cumpren esta mesma función, deben achegar o 55% do total das calorías consumidas ao longo do día.

A obesidade está moito máis relacionada coa inxesta de graxas saturadas animais e o sedentarismo. Respecto dos diabéticos, estes enfermos hoxe en día poden consumir sen problemas sacarosa e alimentos que a conteñen a condición de que leven a cabo una dieta saudable e sométanse a controis médicos. Un consumo moderado de azucre tampouco altera o nivel de triglicéridos.

A dieta mediterránea, pola variedade de alimentos que inclúe, é a pauta a seguir paira levar un plan de comidas san. Na alimentación da conca mediterránea ten maior presencia o peixe que as carnes e os seus derivados, e cobran una especial importancia as verduras e as froitas. Por riba, a dieta mediterránea incorpora o aceite de oliva como graxa fundamental, introduce os froitos secos e permite o consumo moderado de azucre.

Paira os expertos da SENBA, substituír o azucre con edulcorantes artificiais representa un aforro calórico pouco significativo. Esta opción pode xerar una falsa tranquilidade que favoreza a práctica contraproducente de afeccionarse aos produtos “lixeiro”.

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións