Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artículo ha sido traducido por un sistema de traducción automática. Más información, aquí.

Adeus ao ventre inchado: sete alimentos indispensables

Hai alimentos que favorecen as dixestións e axudan a reducir a sensación de hinchazón, os gases e o estreñimiento

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Xoves, 01 de Agosto de 2013

Almorzos copiosos, comidas desordenadas, picoteo diario na piscina ou na praia, os xeados, os refrescos, a bolsa de patacas fritas… son exemplos de malas prácticas alimentarias, moi comúns nos meses estivais. Estes excesos reflíctense pronto, ás poucas horas, en molestias dixestivas como dispepsia, hinchazón abdominal, incómodos gases ou estreñimiento. Ao padecelas, é fácil asociar o malestar a que se comeu máis da conta, ou que se escolleron alimentos demasiado grasientos, azucarados ou flatulentos. Aínda que en gran medida estes malos hábitos dietéticos inflúen, tamén cabe considerar aquilo que non se comeu. Por exemplo, determinados alimentos que poden axudar a reducir todas estas molestias. A continuación recompílanse sete deles.

Imaxe: Wolfgang Lonien

Tripa inchada: sete alimentos para combatela

A hinchazón abdominal, a presenza de gases despois de comer (aínda con comidas
liviás) e a pesadez estomacal son síntomas que denotan, en moitos casos, unha mala
selección dietética. Consumir alimentos saudables é un reforzo moi positivo en caso
de dificultades dixestivas. A continuación apúntanse sete destes alimentos que poderían axudarche a mellorar a calidade das túas dixestións.

  1. Imaxe: CONSUMER EROSKI

    Froita fresca, o teu gran aliada. A froita fresca resulta dixestiva, xa que a súa fibra acompáñase dunha gran cantidade de auga, e o seu contido en graxas é moi baixo aínda que sempre se ha de observar a tolerancia individual. En caso de dixestivo delicado, aconséllase non abusar de ningunha variedade de froita en concreto, e tentar non consumir as mesmas variedades en días consecutivos, co fin de identificar con máis facilidade se algunha froita senta peor que outra. Proponse alternar entre as que máis gusten, segundo a tempada: unha boa tallada de sandía ou de melón, tres albaricoques, un pexego ou unha pavía, unha mazá lustrosa, unha pera de tempada, un puñado de cereixas...

  2. Ensalada de entrante. A cor e a variedade de hortalizas é o mellor aceno de identidade dunha ensalada nutritiva e saudable. As ensaladas que combinan con froitas como a piña ou a papaya, son tamén un bo comezo para favorecer a dixestión. Nas ceas, debido a que logo nos deitaremos, debemos estar máis alerta á resposta do noso estómago, aínda que basta comprobar as sensacións que se ten a nivel dixestivo tras cear a ensalada. Esta última comida do día pódese comezar cunha ensalada pequena que leve endibias, cóengos, germinados e sementes; unha sopa vexetal ou unha crema.

  3. Imaxe: CONSUMER EROSKI

    Germinados: de soia, alfalfa, lentellas... Son alimentos moi saudables, cargados de vitaminas e minerais e pobres en graxas. Resultan idelaes en ensaladas , gazpachos ou sopas e cremas frías, ou engadidos ao final da cocción aos pratos quentes, coma un pito de germinados, unha sopa de arroz ou unha tortilla.

  4. Miso. É unha pasta de soia fermentada con sal mariño. Adóitase utilizar para substituír ás pastillas de caldo, aínda que non se debe esquecer que o seu contido en sal tamén é notable. Nestes casos, o miso débese diluír no líquido ou o prato quente, ao final da cocción, sen deixar que ferva, aínda que cociñándoo uns minutos. Calcúlase unha cucharadita de café por cunca de sopa. É aconsellable que o miso sexa pasteurizado e biolóxico.

  5. Imaxe: CONSUMER EROSKI

    "Chucrut" ou col fermentada como acompañamento das grelladas estivais de carnes e peixes, dos asados ou dos contundentes estofados de carne. A súa fibra dietética, grazas ao proceso de fermentación, é máis dixestiva. O chucrut tamén congenia con ensaladas ás que achega o contrapunto acedo. Para eliminar o marcado sabor acedo e o exceso de sal que puidese concentrar, basta con aclarar o chucrut con auga antes de servilo.

  6. Melaza en lugar de azucre. Os meles ou melazas de cereais (arroz, cebada, millo, etc.) elabóranse a partir dos cereais integrais por fermentación. A fermentación dun alimento mellora o seu digestibilidad e o seu valor nutritivo, xa que os microorganismos responsables do proceso (como os fermentos ou os mohos) transforman os compostos complexos -tales como hidratos de carbono ou glúcidos, proteínas e graxas- en azucres sinxelos, aminoácidos e acedos grasos libres de maneira respectiva, máis fáciles de asimilar. Non hai que obviar que as melazas son alimentos concentrados en azucres rápidos polo que se deben consumir con moderación, e a súa inxesta está restrinxida en determinadas enfermidades, como a diabetes ou a hipertrigliceridemia.

  7. Imaxe: CONSUMER EROSKI

    Chufas e horchata. Unha horchata fría pode ser un tentempié
    a ter en conta en substitución do leite en persoas con intolerancia á lactosa ou alerxia á proteína láctea, debido á súa ausencia de lactosa e caseína (presentes no leite
    de vaca). A elaboración caseira é moi simple, e prescindir do azucre engadido ou usar o mínimo é a receita máis recomendable.

RSS. Sigue informado

Ao publicar un comentario aceptas a política de protección de datos

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións
Fundación EROSKI

Validacións desta páxina

  • : Conformidad con el Nivel Triple-A, de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0 del W3C-WAI
  • XHTML: Validación do W3C indicando que este documento é XHTML 1.1 correcto
  • CSS: Validación del W3C indicando que este documento usa CSS de forma correcta
  • RSS: Validación de feedvalidator.org indicando que nuestros titulares RSS tienen un formato correcto