Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación > Aprender a comer ben > Alimentación alternativa

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Algúns consellos paira a preparación de algas

As algas mariñas son complementos nutritivos que achegan elementos esenciais paira o noso organismo

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Xoves, 21deXuñode2001

Procedentes do mar, e agora tamén do cultivo, as algas son una verduras, mariñas, cada vez máis presentes na gastronomía. A tendencia de incluíla nas receitas denota influencia oriental, pois Xapón, China, Vietnam son países nos que as algas forman parte da súa cultura culinaria. Pero tamén as algas están incluídas nas prácticas dietéticas e terapeúticas, pois ofrecen propiedades nutritivas xenuínas.

Aínda que aínda hai que recorrer a mercados especializados paira atopar unha boa variedade de algas, e adoitan ser precisos algúns consellos de quen o comercializa, é cada vez máis corrente atopar esta verdura. A súa demanda aumentou e con iso a versatilidade na cociña.

Preparación de algas:


· No caso de que conteñan area ou demasiado sal, deben lavarse con auga fría.

· Todos os tipos de algas que se compran “en seco” necesitan
dun remojo duns 20 minutos como mínimo. O remojo fai aumentar até 7 veces o seu volume en seco.

· Una vez remojadas, as algas verdes, poden ser cortadas en tiras no sentido do seu crecemento.

· As algas negras pódense picar, desfacer en seco ou cociñar enteiras.

· As agar-agar córtanse indistintamente antes ou despois do
remojo.

· A alga kombu necesita un mínimo de 45 minutos de remojo e 30
minutos de cocción. Aconséllase aproveitar o caldo paira cociñar legumes e elaborar sopas e salsas.

· As algas hijiki consúmense preferiblemente no inverno. O seu sabor é moi forte, polo que se utilizan en pequenas cantidades. Prepáranse
guisadas, en sopas, budines, etc. Se remojan media hora e tardan outra media hora en cociñarse. Una vez cociñadas non é aconsellable recalentarlas.

· A alga wakame utilízase en infinidade de pratos, pero a súa principal aplicación é sen dúbida nas sopas de miso. Tarda uns 15 minutos en completar o seu remojo e de 5 a 15 minutos en cociñarse, pero tamén se pode comer crúa en ensaladas.

· A alga nori non necesita tempo de remojo pois se adoita consumir torrada.
Paira tostala utilízase a tixola ou se aplica directamente sobre a
chama, ata que toma un ton entre verde e dourado. Córtase en trocitos con
a tesoira ou se espolvorea triturándola coas mans sobre cereais ou
sopas. É rica en fósforo e ten un certo sabor a sardiña.

· O kanten utilízase fundamentalmente en: flanes, cremas, salsas frías,
ensaladas, paira espesar sopas ou potaxes e como base de gelatinas de froitas.

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións