Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Alimentación saudable na terceira idade: estes son os 10 consellos fundamentais

Una boa alimentación favorece o benestar xeral e é clave paira envellecer de maneira saudable, como detallamos neste decálogo

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Sábado, 20deFebreirode2021
alimentos sanos tercera edad Imaxe: Getty Images

A alimentación, do mesmo xeito que a actividade física, desempeña un papel fundamental na saúde das persoas. E isto é especialmente relevante na terceira idade, cando o noso organismo comeza a experimentar diversos cambios que poden afectar o benestar xeral. Coidar o que comemos, o que bebemos e o noso estilo de vida é imprescindible paira envellecer dun modo saudable, pracenteiro e pleno, como detallamos aquí. Paira lembralo con facilidade, toma nota destes 10 consellos:

Decálogo da alimentación na terceira idade

  • 1. Beber auga con frecuencia, aínda que non se teña sensación de sede. Tamén se recomenda consumir sopas, cremas e outros alimentos que incorporen una gran cantidade de auga.
  • 2. Consumir una cantidade adecuada de froitas e hortalizas. En concreto, dúas racións ao día de verduras e, como mínimo, tres racións de froitas.
  • 3. Incluír na dieta legumes, peixe, ovos e carnes saudables, cunha frecuencia de de tres a catro racións á semana.
  • 4. Protexer os ósos. Os lácteos son una boa fonte de calcio, pero a saúde ósea tamén depende da actividade física e de evitar o tabaco e o alcol.
  • 5. Tomar menos sal e menos azucres. Paira facelo, recoméndase limitar ao máximo os alimentos que os conteñan, como as galletas e o resto de bollería.
  • 6. Adaptar a alimentación se se teñen dificultades paira masticar e tragar. Si non se poden comer as froitas e verduras enteiras, pódense pasar pola batidora, pero non polo pasapurés ou o chinés, xa que se perdería a fibra que se necesita.
  • 7. Consultar ao médico si a persoa maior se atraganta coa comida ou a auga. Pode ser una sinal dalgún problema máis grave, como una enfermidade neurológica ou un accidente cardiovascular.
  • 8. Condimentar. Si perdeuse o interese pola comida e xa non dá pracer, as especias son una solución paira evitar o uso de sal.
  • 9. Pedir axuda si pérdese a capacidade paira ir comprar e preparar a comida ou si non se lembra haber comido.
  • 10. Non tomar suplementos nutricionais, a menos que os prescriba un profesional.

Ademais, é moi importante acompañar a boa alimentación cun estilo de vida activo e saudable. Neste artigo atoparás unhas cantas recomendacións paira logralo.

Para acceder a máis contidos, consulta a revista impresa.

RSS. Sigue informado

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións