Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Alimentarse un día na neve

Facer unha boa elección de alimentos é fundamental para resistir un día enteiro á intemperie xeada, sen perigo de que algo do que comeu sente mal

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Martes, 26deDecembrode2006
img_nievep

Img nieve

A neve é un do maiores atractivos do inverno. Para gozar de todo un día na neve non é imprescindible ir esquiar, tamén pode ser moi divertido facer unha excursión coa familia ou cos amigos a un monte onde a neve estea asegurada. Para iso é necesario ir ben equipado coa roupa adecuada e a comida necesaria para afrontar a xornada.

Moitas horas na neve
Se se decide facer a excursión, adoitan ser moitas as horas que se pasan fóra, porque se tenta aproveitar ao máximo as horas de sol e non se perde tempo en saír a comer a un restaurante. O máis habitual é levar a comida de casa e comer nun lugar apropiado, pero sen necesidade de saír da zona.

Posto que son moitas horas as que un pasa fóra de casa, é importante que non falten alimentos que nos acheguen toda a enerxía necesaria para resgardarse do frío e manterse activo

É importante que non falten alimentos que nos acheguen toda a enerxía necesaria para resgardarnos do frío e manternos activos ao longo de todo o día. En ocasións non é posible gardar a comida e haa de levar un mesmo na súa mochila durante toda a xornada, polo que non todos os alimentos consérvanse en bo estado. En tales casos, facer unha boa elección de alimentos é fundamental para resistir un día enteiro sobre a neve, sen perigo de que algo do que comeu sente mal.

Que se pode comer?
Un bo almorzo antes de saír de casa
Un almorzo completo é fundamental para enfrontarse a unha xornada na neve. Antes de saír de casa é importante tomar lácteos, cereais e froita. Cando se prepare a comida convén elixir aqueles alimentos que acheguen moita enerxía e ocupen pouco espazo e envolvelos ben para que non se estraguen.

Como o regreso a casa será a media tarde, as comidas que un debe gardar na súa mochila son o xantar e a comida. Algún tentempié e algo de bebida non poden faltar nos casos nos que se realiza moito exercicio durante tantas horas.

Alimentos fáciles para comer a media mañá
Para a media mañá pódense incluír zumes, froitas frescas como plátanos, mandarinas, mazás…, batidos ou iogures líquidos. Os froitos secos e as froitas desecadas como ciruelas pasas e higos secos son alimentos enerxéticos e que non ocupan moito espazo na mochila. A idea é levar algo que se coma rápido e non requira nin pratos, nin vasos, nin cubertos.

Un bocadillo completo
Para a comida si que se ha de dedicar tempo a sentar e comer relajadamente, sempre que o lugar e o ambiente permítao. O momento da comida é quizais o único do día no que se fai unha parada para descansar e comer. O máis práctico sen dúbida é un sándwich ou un bocadillo que se pode encher dalgún alimento proteico -xamón, queixo, atún, sardiñas en conserva…-, xunto con algo vexetal. Se levan tortillas, hase de asegurar que estea ben callado o ovo, para evitar a posibilidade de enfermar por salmonella. Desta forma obtense un prato ademais de agradable, rápido de preparar, e pode formar parte dunha dieta equilibrada. Algún exemplo pode ser:

Bocadillo vexetal de pan romano

Sándwich con tortilla de cogomelos

Sempre a man un tentempié
Non hai que esquecerse tampouco de incluír algún tentempié para consumir nalgún momento de cansazo ou de apetito repentino. Algúns destes alimentos poden ser unha bolsa de patacas, unha tableta de chocolate ou un paquete de galletas, aínda que sempre a froita, os froitos secos ou os desecados, son os máis saudables.

E unha vez en casa…
Ao regresar a casa convén que a cea sexa quente para entoar o corpo. Unha sopa ou un puré de verduras e un segundo prato sinxelo de facer e de dixerir, como un peixe, unha tortilla ou algo de pito, poden ser a mellor combinación antes de marcharse á cama.

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións