Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artículo ha sido traducido por un sistema de traducción automática. Más información, aquí.

Alimentos para aumentar a concentración

Fariña de avena, arándanos, salmón, aguacate, té verde e chocolate negro son o seis alimentos elixidos para manter unha concentración plena durante todo o

img_aguacate

Manter a mente activa durante as horas lectivas do día non sempre é fácil. Hai momentos nos que se baixa a garda e concentrarse resulta unha difícil tarefa. Os niveis de tensións actuais pasan factura e o corpo non sempre responde ao 100%. Hai unha relación directa entre as situacións externas ás que está sometido o corpo e a resposta que dá baixo estas circunstancias. Unha mala xestión destas respostas pode ter repercusións no sistema inmunitario, diminuír as defensas e aumentar a vulnerabilidade a contraer enfermidades, tanto físicas como psíquicas. Unha boa alimentación é a base para manter un equilibrio óptimo no organismo.

Imaxe: Darya Piñeiro

Saber elixir os alimentos adecuados e seguir unha dieta sa é a mellor e case única opción para estar ao 100% durante todo o día. Realizar exercicio de maneira regular tamén axuda a manter este estado óptimo, cuxa base sempre é a alimentación. Durante longos períodos de tensións ou cansazo, o organismo perde a capacidade de concentración. Segundo un estudo realizado pola revista Forbes, a alimentación é clave para evitar esta situación. Segundo o estudo, seis alimentos conseguen manter o nivel de concentración no organismo. A fariña de avena, os arándanos, o salmón, o aguacate, o té verde e o chocolate negro son o seis elixidos como alimentos imprescindibles para manter unha concentración plena durante todo o día.

Chocolate e té verde para mellorar a concentración

O chocolate e o té verde son dous alimentos estimulantes

O chocolate e o té verde son estimulantes, o que supón unha inxección de enerxía para o corpo. Recoméndase o consumo dunha cunca de té verde ao día para proporcionar ao organismo a cantidade de cafeína necesaria para manter a concentración nos momentos de baixa actividade. Ademais, o consumo deste alimento proporciona sensación de saciedade, non contén calorías, elimina a sede, prevén a fatiga ou evita indigestiones, entre outros.

O chocolate negro é outro estimulante que, ademais de ser tamén natural, satisfai o desexo ou a necesidade de azucre no organismo. Estes factores axudan ao corpo a concentrarse ou a manter a concentración. Ten un estimulante natural, similar á cafeína, que axuda a manter a atención. Os expertos aseguran que a inxesta dunha pequena cantidade diaria xa é suficiente para notar os seus efectos no organismo.

Fariña de avena, salmón e aguacate

A avena é un cereal moi completo, rico en proteínas, en graxas e vitaminas, sobre todo a timina (B1), cuxa presenza beneficia o funcionamento do sistema nervioso. A fariña de avena destaca por un efecto equilibrante do sistema nervioso, por iso é polo que o seu consumo indíquese en situacións de nerviosismo, insomnio ou momentos de tensións. Axuda a manter fresca a memoria a curto prazo durante todo o día. Outras cualidades son: un gran efecto saciante, baixa en calorías, moi dixestiva e unha axuda no control do colesterol en sangue. Pódese consumir no almorzo, en forma de cereais, ou engadila aos pratos que se desexe.

O salmón, polo seu contido de ácidos grasos omega 3, é outro dos alimentos esenciais para mellorar a concentración e o funcionamento do cerebro. A súa composición fai que este peixe azul axude, ademais, a controlar os niveis de colesterol e diminúe o risco de sufrir enfermidades cardíacas. Nesta mesma liña, o aguacate é un alimento completo e rico en graxas saudables que, como o salmón, favorece que se manteña e mellore o nivel de concentración. É un alimento rico en ácidos grasos omega 3, así como en potasio, fibra e antioxidantes. Pode consumirse cru ou cociñado, aínda que sempre é máis puro en cru.

ARÁNDANOS PARA A MEMORIA

Os arándanos son o último grupo de alimentos que, segundo o estudo publicado na revista Forbes, ten efectos que aumentan a concentración durante todo o día. É un alimento rico en antioxidantes, que axudan a activar as encimas protectoras do celebro e melloran a memoria, e en potasio, un mineral necesario para a transmisión e a xeración do impulso nervioso. É unha froita cun baixo contido calórico, xa que o seu achegue de hidratos de carbono é baixo, rica en vitamina C e unha boa fonte de fibra, potasio, ferro e calcio.

O seu principal característica é a súa abundancia en pigmentos naturais, os antocianos e carotenoides, que confiren a este alimento a súa cor característica e o seu sabor. Algúns estudos consideran aos arándanos preventivos de enfermidades como o Parkinson e que axudan a fortalecer a memoria a longo prazo.

Como se poden consumir? Admiten numerosas formas: frescos, en zume, marmeladas, xeleas, compotas ou de recheo en pasteis ou repostaría. Son un bo alimento contra as infeccións urinarias, xa que conteñen moi boas accións bactericidas e inhiben o seu crecemento. Tamén son un poderoso remedio para eliminar parásitos intestinais e, se se mesturan con leite, conséguese un gran reconstituyente para o organismo, mesmo para os consumidores cunha dixestión máis delicada. Son tamén unha boa opción para curar eccemas cutáneos ou para facilitar a cicatrización de feridas, se se empapa o seu zume nun pano e aplícase sobre a zona.

RSS. Sigue informado

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións