Máis de 6.000 receitas con información nutricional para saber elixir a mellor

Filtrar receitas Pechar

Artigo traducido por un sistema de tradución automática. Máis información aquí.

Alitas de pato confitado con estragón e puré de pexego

Tempo 20-30 min
Dificultade Fácil
Valor enerxético 440 kcal
N.º de racións 4
Tempada Invierno, Otoño, Primavera, Verano

Elaboración

Pelamos, deshuesamos e troceamos os pexegos. Dispomos os anacos, cunha copita de viño de jerez, nun recipiente e deixamos que se cociñen lentamente durante 30 minutos. Posteriormente os trituramos e pasamos polo pasapurés. Finalmente, dámoslles sabor (podemos darlle un lixeiro toque picante cun pouco de pementa recentemente moída). Reservamos estea puré até o momento de servir.

Nunha fonte apta para microondas, e mentres elaboramos a guarnición, colocamos as alitas de pato confitadas e embadurnadas con parte da graxa do confitado e cunhas follas de estragón picadas e espolvoreadas pola súa pel. Cociñamos as alitas co acompañamento durante uns 5 minutos a potencia media, cubertas cunha tapa apta para microondas. Deben quedar crujientes e douradas no seu exterior.

Sacamos a alitas do recipiente de cociñado e servímolas sen a graxa que desprendan durante o asado e acompañadas do puré de pexego.

Semáforo nutricional

O semáforo nutricional é un sistema de cores que permite entender os valores nutricionais dun xeito claro, rápido e completo.

Unha ración contén

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
440 24,9g 6,9g 8,5g 0,5g
22% 36% 35% 9% 9%

* da inxestión de referencia (IR) para un adulto

  • Baixa: o 10 % ou menos da inxestión de referencia
  • Media: entre o 10 % e o 35 % da inxestión de referencia
  • Alta: máis do 35 % da inxestión de referencia

As receitas presentan normalmente ingredientes cuxo porcentaxe sobre a Inxestión de Refencia (IR) é alto (predominan amarelos e laranxas). Estes pratos están concibidos como prato principal dunha comida ou cea, co que o seu tamaño de ración é superior e a súa achega nutricional é máis elevada.

Por este motivo, as receitas teñen puntos de corte diferentes aos dos produtos. Así, por exemplo, mentres que un alimento calquera terá os nutrientes de cor amarela ata un valor máximo do 20 % da IR, as receitas concibidas como unha comida principal terán os nutrientes en amarelo ata un valor máximo do 35 % da IR.

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
Que é baixo por ración 200 Kcal ou menos 7 g ou menos 2 g ou menos 9 g ou menos 0,6 g ou menos
Que é medio por ración Entre 200 Kcal e 700 Kcal Entre 7 g e 25 g Entre 2 g e 7 g Entre 9 g e 32 g Entre 0,6 g e 2,1 g
Que é alto por ración 700 Kcal ou máis 25 g ou máis 7 g ou máis 32 g ou máis 2,1 g ou máis
Nutrientes Cantidade Diaria Orientativa
Calorías 2.000 Kcal
Graxa 70 g
Graxa saturada 20 g
Azucres 90 g
Sal 6 g

A Inxesta de Referencia (IR) é unha guía sobre a cantidade total de calorías e de varios nutrientes que debemos inxerir ao día para manter unha dieta sa. A información sobre as porcentaxes de IR indica o que supón a cantidade de nutriente dunha ración a respecto da IR para ese nutriente no día.

As porcentaxes de Inxesta de Referencia (IR) están calculadas para unha muller adulta cunha inxestión diaria de 2000 kcal. As necesidades nutricionais individuais poden ser máis altas ou máis baixas, en función de sexo, idade, nivel de actividade física e outros factores.

O pato é unha das aves de maior achegue enerxético polo seu elevado contido en graxas, que se atopan en menor cantidade se o pato é salvaxe. A súa carne ademais é rica en proteínas de boa calidade e a súa textura é máis ou menos fibrosa en función da súa procedencia -máis dura si é salvaxe-. Para eliminar parte da graxa é conveniente preparalo ao forno, fervido ou ao microondas e acompañalo de guarnicións lixeiras, como a que se elabora nesta ocasión con puré de pexego. Esta guarnición de froita ofrece un contraste de sabor exquisito e proporciona vitaminas e sustancias antioxidantes moi beneficiosas para a saúde. Ademais enriquece o prato en fibra, necesaria para regular o tránsito intestinal. O estragón vai facer que o prato adquira un sabor intenso e moi particular, polo que podería evitarse a adición de sal, algo beneficioso para persoas con hipertensión ou problemas de retención de líquidos.

Enfermidades para as que está recomendada esta receita:
  • Alergia a la caseína
  • Alergia al huevo
  • Alergia al pescado
  • Anemia ferropenica (falta de hierro)
  • Anemia perniciosa (carencia de vitamina B12)
  • Anemia por carencia de ácido fólico
  • Diabetes mellitus
  • Estreñimiento
  • Hipertensión arterial
  • Intolerancia a la lactosa
  • Intolerancia al gluten (celiaquía)
  • Meteorismo
  • Osteoporosis
Enfermidades para as que non está recomendada esta receita:
  • Ácido úrico y gota
  • Cálculos en la vesícula biliar
  • Cálculos renales
  • Gastritis
  • Hipercolesterolemia
  • Hipertrigliceridemia
  • Obesidad o sobrepeso