Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artículo ha sido traducido por un sistema de traducción automática. Más información, aquí.

Alternativas saudables ao croissant con café

A maioría dos españois toma alimentos e bebidas no almorzo, prefire o doce e acompáñao de leite

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Domingo, 27 de Outubro de 2019
Imaxe: skeeze

En cuestión de almorzos somos clásicos: a maioría dos españois toma algo en casa para romper o xaxún nocturno e nesta primeira comida do día non falta o leite e algo doce. Pero hai máis opcións saudables. Nas seguintes liñas vemos cales son os nosos hábitos en almorzos, que toman dous recoñecidos nutricionistas para comezar o día e que alternativas podes probar se apenas tes tempo a primeiras horas, ou se o o tes, se fas deporte ou almorzas cos nenos.

En que consiste a primeira comida do día dos españois? Segundo o Ministerio de Agricultura, Pesca e Alimentación, o 94,4 % dos españois almorza algo en casa, un costume para a que empregan uns 13 minutos cada día. A maioría (65,6 %) toma alimentos e bebidas, mentres unicamente inxere algo sólido o 3,6 % da poboación, mentres que un 12,6%  prefire decantarse só por unha bebida.

Ademais, na primeira comida do día vainos o doce e ao 82,5 % gústalle acompañalo de leite . E só un de cada cinco almorzos no fogar é salgado e contén: café (61,6 %), zumes caseiros (13,6 %) e infusións (7,1 %).

Así almorzan os nutricionistas

É curioso indagar como predican co exemplo algúns destacados expertos.

Xullo Basulto, profesor da Facultade de Ciencias da Saúde e o Benestar da Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya. A primeira comida que hai cada día consiste nun café con leite de soia, acompañado por pan integral sen sal e tomate natural que tritura na batidora. “A partir de aí, cada día probo unha combinación nova, aínda que adoito alternar entre pan con aguacate, verduras fritas (como o calabacín), champiñóns fritos, tofu frito ou froitos secos. E sempre engado unha froita”, precisa.

Griselda Ferreiro, profesora de Nutrición e Bromatología na Universidade Pablo de Olavide de Sevilla. Esta dietista-nutricionista recoñece almorzar un “té xeado, se é verán, ou un vaso de leite cun pelín de café de especialidade, feito en cafetera italiana, no inverno”. En canto ao pan, adoita variar moito entre o integral, o de noces e pasas, o de cúrcuma, o de tomate... “Normalmente tómoo tostado, untado de aceite de oliva e tomate, de queixo fresco e ourego, de humus, de aguacate… Depende do día!”. Ademais, durante o fin de semana, sempre engade unha peza de froita e ovos revoltos á torrada, “para almorzar máis tipo brunch”, di, en referencia ao hábito neoiorquino de realizar un almorzo tardío nas perezosas mañás dos festivos.


Imaxe: gate74

Alternativas saudables ao croissant con café

A partir dos consellos ofrecidos pola Fundación Española do Corazón, estas son varias propostas:

  • Se tes présa. Torrada integral, loncha de xamón serrano, unha froita ou, aínda que menos recomendable, 150 ml de zume.
  • Se tes fillos. Iogur con cereais, un kiwi e unha torrada integral mini con aceite de oliva e unha loncha de pavo.
  • Se fas deporte ao mediodía. Dous iogures con froitos secos (cinco noces, por exemplo) ou leite semidesnatada, 50 g de pan con xamón ou aceite ou 50 g cereais e dúas pezas de froita.
  • Se gústache o contundente. Tostada de pan integral con aguacate fresco, ovo salteado con xamón serrano e un iogur cunha peza de froita.
  • Se tes tempo. Copos de avena integrais, mel, froitos secos tostados, froita fresca troceada e kéfir.

Etiquetas:

almorzo

Ao publicar un comentario aceptas a política de protección de datos

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións
Fundación EROSKI

Validacións desta páxina

  • : Conformidad con el Nivel Triple-A, de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0 del W3C-WAI
  • XHTML: Validación do W3C indicando que este documento é XHTML 1.1 correcto
  • CSS: Validación del W3C indicando que este documento usa CSS de forma correcta
  • RSS: Validación de feedvalidator.org indicando que nuestros titulares RSS tienen un formato correcto