Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artículo ha sido traducido por un sistema de traducción automática. Más información, aquí.

Alternativas saudables para os bocadillos da nenos

Os bocadillos, unha das opcións máis utilizadas para as merendas e os tentempiés, poden axudar a manter o equilibrio da dieta se se elixen os recheos adecuados

Case cada día ofrecemos bocadillos aos fillos como un recurso práctico e de fácil elaboración, tanto a media mañá como para a merenda. Estas preparacións poden contribuír a manter o equilibrio da dieta ou, pola contra, poden supor opcións moi pouco saudables, segundo o que se inclúan neles. Recórrese con demasiada frecuencia ao embutido, ao paté ou ás cremas de chocolate para o recheo dos bocadillos. Ademais de pouco imaxinativas, estas eleccións non son demasiado aconsellables, debido ao seu alto contido calórico, graxas saturadas, sal ou azucre. No seguinte artigo proponse unha boa variedade de ideas saudables para mellorar os tentempiés favoritos dos nenos.

Imaxe: monkeybusiness

En primeiro lugar, é fundamental elixir un bo pan. O pan integral ten un valor nutricional superior ao pan branco, xa que conserva as vitaminas, os minerais e a fibra que o pan branco perde mediante o proceso de refinado. Da mesma forma, incluír alimentos vexetais como verduras e hortalizas nos bocadillos tamén contribuirá a incrementar o contido destes nutrientes.

Existen fontes proteicas moito máis recomendables que o fiambre ou os embutidos, como son as carnes magras, o ovo, os froitos secos ou os legumes (si, pódense pór froitos secos e legumes no bocadillo, como se verá a continuación). Tamén é posible completalos con graxas saudables derivadas do aceite de oliva, o aguacate ou o peixe azul, enriquecendo así o contido nutricional do mesmo.

Ingredientes saudables para incluír nos nosos bocadillos

  • Verduras e hortalizas. incluílas nos bocadillos sempre é unha boa idea. E pódese facer tanto na súa forma fresca como cociñada. Ademais, así se estará máis preto do consumo diario das dúas racións mínimas recomendadas. Leituga, tomate, cebola, cenoria, pepino, aguacate, calabacín á prancha, berenjena asada, pementos enlatados... son algunhas posibilidades.
  • Froita. Engaden un interesante contraste de sabor como acompañamento de ingredientes, tanto doces como salgados. Do mesmo xeito que as verduras, a froita incrementará de forma considerable o valor nutricional dos bocadillos. Por exemplo, a pera combina moi ben co queixo azul e as fresas co queixo fresco.
  • Cremas de legumes ou patés de verduras. Pódense realizar multitude de elaboracións con textura untable a base destes ingredientes. Unha das opcións dispoñibles é o hummus, elaborado a base de garavanzos. O paté de berenjena, tamén coñecido como babaganoush, supón outra saudable alternativa. O paté de olivas ou o guacamole tamén son opcións idóneas. Cun pouco de imaxinación pódense crear numerosas versións para os bocadillos.
  • Manteiga de froitos secos. Tan só triturando uns cacahuetes, unhas noces ou unhas abelás obterase unha crema perfecta para pór nos bocadillos, rica en proteínas vexetais e graxas saudables.
  • Ovo. Pódese contar cun ovo duro, unha sinxela tortilla francesa ou outras opcións máis elaboradas, como tortilla de verduras ou atún, para formar o bocadillo.
  • Queixo. Un dos ingredientes máis utilizados. Débese ter en conta que existen variedades con menos sal e graxa e, por tanto, máis recomendables para o consumo diario, como o queixo fresco ou a mozzarella. Os curados, os azuis ou os de pasta branda son preferibles con menos frecuencia polo seu maior contido en graxa e sal.
  • Derivados da soia (tofu, tempeh). Unha opción moi coñecida entre as persoas vexetarianas, pero quizais non tanto para quen non o son. Introducir este tipo de produtos pode resultar moi interesante para conseguir un achegue extra de proteínas na dieta sen abusar de carnes ou alimentos de orixe animal. A pesar do que moitos poidan crer, o tofu pode quedar moi rico se se cociña de maneira adecuada. Un tempo previo de marinado con especias ou condimentos conseguirán que se obteña un resultado realmente saboroso tamén para o bocadillo.

  • Peixe. Un filete de peixe recentemente cociñado tamén podería formar parte neste tentempié. Por que non? As conservas de peixe supoñen outra alternativa, un recurso moi práctico que permitirá engadir unha ración de omega 3. Recoméndase priorizar o consumo das especies máis pequenas, cun menor contido de metais pesados, como o boquerón, a sardiña ou a caballa. O atún ou outros peixes azuis de gran tamaño como o salmón, incluiranse con menos frecuencia na dieta.
  • Pechuga de pito ou pavo. A carne de pito ou pavo marinada, asada ou á prancha pode introducirse substituíndo ao fiambre.
  • Aproveitamento de sobras das comidas. Restos de pito asado, carne estofada ou revoltos de verduras poden formar parte dos bocadillos.
  • Aceite de oliva e salsas. Un chorrito de aceite de oliva, unha lixeira salsa de iogur ou un pouco de pesto son opcións moito máis saudables que a maionesa ou a salsa rosa.

Suxestións de bocadillos que se poden preparar

Mediante a combinación dos diferentes ingredientes pódense preparar bocadillos moi saborosos, nutritivos e variados. Como suxestión, os seguintes:

  • Vexetal: verduras e hortalizas variadas, queixo ou ovo duro e, como aderezo, un pouco de hummus, guacamole ou salsa de iogur Existen multitude de combinacións!
  • Rúcula, fresas e queixo fresco.
  • Filete de pescada empanado cociñado ao forno, leituga e salsa tzatziki (salsa grega de iogur e pepino).
  • Berenjena asada, queixo fresco e rodajas de tomate.
  • Filete de pavo á prancha, queixo brie, follas de espinaca e salsa de iogur.
  • Tortilla francesa, pemento e tomate.
  • Tofu marinado, guacamole, tomate e follas verdes.
  • Crema de cacahuete, rodajas de plátano e chocolate negro rallado.

RSS. Sigue informado

Ao publicar un comentario aceptas a política de protección de datos

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións
Fundación EROSKI

Validacións desta páxina

  • : Conformidad con el Nivel Triple-A, de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0 del W3C-WAI
  • XHTML: Validación do W3C indicando que este documento é XHTML 1.1 correcto
  • CSS: Validación del W3C indicando que este documento usa CSS de forma correcta
  • RSS: Validación de feedvalidator.org indicando que nuestros titulares RSS tienen un formato correcto