Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Así é a pirámide nutricional da Fundación EROSKI

A pirámide nutricional da Fundación EROSKI representa como debe ser nosa alimentación habitual, ademais de cales deben ser os patróns de vida saudable que a complementen

piramide nutricional Imaxe: Consumer

A Pirámide da Alimentación Saudable da SENC (Sociedade Española de Nutrición Comunitaria) constitúe a guía máis importante de España para axudar a elixir e consumir alimentos saudables. É moi diferente ao Prato para Comer Saudable, creado por expertos en nutrición da Escola de Saúde Pública de Harvard, onde só aparecen os alimentos de consumo frecuente. E algo parecida á pirámide nutricional da Fundación EROSKI, que representa como debe ser nosa alimentación habitual. Contámosche que propón en cada un dos seus banzos.

A pirámide nutricional da Fundación EROSKI

Os alimentos situados na base da pirámide nutricional da Fundación EROSKI son os que debemos consumir con maior frecuencia e en máis cantidade. Os menos recomendables ocupan a cúspide. Ademais, cada día hai que beber sempre que senta sede, xa que a hidratación resulta esencial para manter un bo equilibrio corporal.

piramide nutricional eroski
Imaxe: Consumer

✅ A base: patróns de vida saudable

Patróns de vida saudable: hidratación, pautas de descanso e relaxación, control de peso, máis cocción que fritidos no cociñado, exercicio e comidas preferentemente en familia.

✅ Primeiro nivel: consumo diario

  • Froitas: mínimo 3 racións ao día.
  • Hortalizas: mínimo 2 racións ao día, unha delas en cru.
  • Cereais integrais e patacas: 4-6 racións ao día.
  • Aceite de oliva: 4-6 racións ao día.
  • Froitos secos: un puñado todos os días.
  • Lácteos: 2-4 racións ao día.
  • Peixes, carne branca, ovos, legumes: 1-2 racións ao día (alternando o seu consumo).

⚠️ Segundo nivel: consumo semanal

  • Carnes vermellas e xamón: ata 2 racións á semana.

⚠️ A cúspide: consumo ocasional

  • Embutidos e produtos cárnicos.
  • Doces, snacks, pastelería, manteiga, salsas e bebidas doces.

Para acceder a máis contidos, consulta a revista impresa.

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións