Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación > Aprender a comer ben > Alimentación alternativa

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

As algas como complemento dietético

Son plantas mariñas, que do mesmo xeito que as terrestres, necesitan luz, teñen clorofila, raíces, talos...; aínda que a súa estrutura é moito menos complexa

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Xoves, 21deXuñode2001

Hai algas tan simples que están compostas dunha soa célula
e outras tan grandes que forman muros naturais nos fondos mariños. Moitas
das persoas cuxa dieta non sexa estritamente vegetariana inxeren algas case
todos os días, quizais sen sabelo. Aínda que non se vexan a simple
vista, entre outros moitos usos está o de callar sobremesas fabricadas con
leite, xeados, zumes de froitas… As algas contribúen a dar a estes produtos
alimenticios una textura e aspecto máis agradables. Noutros países
(Xapón, Chile, Islandia, Centro de Europa, Sur de Gales…), as algas
son alimentos integrantes da alimentación cotiá.
Adquirir algas non supón un gran problema, polo menos o produto en estado
seco, xa que actualmente comercialízanse na maioría das tendas
de herbodietética e herboristerías.
Algas pardas:
– Nori (ova mariña, laver, sloke, slake): rica en proteínas e provitamina
A, combina ben con alimentos fritos.
– Nishime Kombu (wrack, tangle, carweed): achega iodo, potasio e dá sabor, abranda
e endulza.
– Ito Wakame: é rica en calcio, potasio, vitaminas do grupo B e C, combina
con vexetais cociñados.
– Hiziki: é rica en minerais talles como potasio, ferro, calcio e oligoelementos,
combina ben con plantas de raíz (remolacha, zanahoria…).
– Arame: é rica en iodo e calcio, de sabor lixeiro e textura branda.
– Alaria (wing kelp, murlins, dabberlocks): é rica en vitaminas e minerais,
utilízase como ingrediente en sopas.
Algas vermellas:
– Dulse: rica en minerais como o ferro, o potasio, o fósforo e proteínas,
combina ben con cereais cociñados.
– Agar-agar (Shiro kanten): rica en fibra soluble, é una gelatina suave e nutritiva.
– Carragaheen (brión de Irlanda): rica en hidratos de carbono complexos, potasio
e calcio, é gelatinosa e espesante.
Algas azuis:
– Espirulina: una microalga rica en proteínas e aminoácidos. Xeralmente
véndese en comprimidos.

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións