Artigo traducido por un sistema de tradución automática. Máis información aquí.

As mellores froitas para tomar despois de ir á praia

Sandía, melón, pexego e ciruela son froitas frescas de tempada moi nutritivas para hidratarse despois dun día de praia
Por Laura Caorsi 28 de Xuño de 2012
Img ensalada fruta playa hd
Imagen: vmiramontes

Sandía, melón, pexego e ciruela. Este catro froitas están compostas por máis dun 80% de auga. Por iso, despois de nadar, xogar á pelota e pasear pola beira do mar, son idóneas para acougar a sede e, tamén, o apetito. A exposición solar intensa e prolongada pode facilitar a deshidratación, polo que é importante beber suficientes líquidos e consumir alimentos ricos en auga. A continuación, detállase unha selección do catro froitas máis convenientes para hidratarse na praia e repor enerxía e varios trucos prácticos para lograr este obxectivo no verán.

Froitas de verán: a mellor selección para hidratarse

O catro froitas de verán seleccionadas -idóneas para levar á praia- caracterízanse por conter máis dun 80% de auga na súa composición. Por este motivo, a súa achega calórica é escasa, rolda as 25-50 kcal/100 g. A pesar de compartir moitas similitudes, cada unha caracterízase por determinadas peculiaridades:

  • 1. Sandía. É a froita que maior cantidade de auga contén, ao redor do 90%-95% do seu peso, polo que o seu achegue enerxético é moi baixo (27 kcal por 100 gramos de porción comestible) e ten poucos macronutrientes, a maioría deles hidratos de carbono. Posúe cantidades apreciables de diversas vitaminas e minerais. Na súa composición, destaca o contido en licopeno , un carotenoide ao que se lle atribúen propiedades saudables, como a redución do risco de enfermidade cardiovascular e de determinados tipos de cancro, en especial, o de próstata.

  • 2. Melón. Cunha composición nutricional similar á da sandía, o melón distínguese polo seu achegue de vitamina C e acedo fólico. En concreto, 100 gramos de melón proporcionan a metade da dose diaria recomendada de vitamina C. Algunhas variedades de melón, como o Cantaloupe, son unha das froitas con maior contido en ácido fólico.

  • Img play
    Imaxe: CONSUMER EROSKI

    3. Pexego. Esta froita de pel suave, con aroma e sabor doce, achega moita auga e poucas calorías. Contén unha cantidade significativa de distintos tipos de fibra, que contribúen a mellorar o tránsito intestinal. Das pequenas cantidades de vitaminas con que conta, destaca a vitamina C. Un pexego duns 250 gramos cobre o 25% das inxestas diarias recomendadas desta vitamina. O seu pulpa amarelada é indicativa de carotenoides , con actividade prol-vitamina A e antioxidante.

  • 4. Ciruela. Hai máis de 200 variedades, aínda que as máis coñecidas clasifícanse segundo a súa cor: as ciruelas amarelas (de sabor acedo e abundante mollo), as vermellas (con moito mollo e un sabor máis doce que as amarelas), as negras e as verdes (tamén denominadas Claudias, firmes, zumentas e moi doces). As ciruelas posúen unha cantidade importante de fibra que, xunto con outros compostos que estimulan os movementos peristálticos do intestino, facilitan o tránsito intestinal. As variedades vermellas conteñen antocianinas, compostos con actividade antioxidante.

Trucos para hidratarse na praia

Img play
Imaxe: CONSUMER EROSKI

No momento de escoller as froitas para o picnic de praia, hai que ter en conta a conservación da temperatura e minimizar a manipulación.

En primeiro lugar, aconséllase almacenar a froita nunha fiambrera cun acumulador de frío (placas de auga conxelada). Desta maneira, garántese o mantemento das condicións hixiénicas e as pezas pódense consumir frescas.

Ao chegar da praia, pódense ter listas varias preparacións de froita fresca na neveira: dados de sandía, espetos de sandía, melón e outras froitas, albaricoques e ciruelas, gazpacho frío de melón, macedonia de pexego e kiwi, etc.

Durante as horas de praia e despois, é imprescindible ademais beber auga. Isto pode ser máis fácil en casa ou no hotel, xa que na praia non sempre se dispón dunha fonte, un botello ou un chiringuito onde compralo. Para conseguir que a auga se manteña a unha temperatura fresca durante unhas horas -o que garantirá unha inxesta máis agradable-, pódese conxelar unha botella con auga a noite anterior. Coa calor do día, na praia se descongelará de maneira progresiva, pero manterase fría.