Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artículo ha sido traducido por un sistema de traducción automática. Más información, aquí.

As mulleres preocúpanse cada vez máis por ter un hábito alimenticio saudable que por coidar a aparencia

A pesar diso, as dietas que se realizan carecen de vitaminas e de minerais esenciais

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Xoves, 12 de Xullo de 2012

As mulleres preocúpanse cada vez máis por ter un hábito alimenticio saudable que por coidar a súa aparencia física, segundo asegurou a fundadora e directora de Madrid “Woman’s Week”, Carmen M. García, durante o coloquio “Nutrición óptima e vida sa”. Actualmente as mulleres están “máis convencidas” en levar un modelo de vida saudable que en contar calorías, aínda que en moitas ocasións as dietas que se realizan “carecen” de vitaminas e de minerais esenciais, precisou.

Martínez lembrou que a dieta equilibrada hai que “empezala” na compra e destacou a importancia de que os hábitos saudables incúlquense de pais a fillos xa que é na infancia e adolescencia cando máis se marcan determinadas rutinas alimenticias. Tamén subliñou a necesidade de tomar o almorzo para a activación metabólica, xa que se non se realiza esta comida pérdese un 15% menos de calorías. Neste sentido, sinalou a importancia que ten a auga na dieta equilibrada e lembrou que a froita e os vexetais son os alimentos que mellor manteñen as vitaminas.

“A muller cambiou os seus hábitos alimenticios polas esixencias da vida actual que lle obrigan a aumentar o esforzo por manter unha vida saudable. E non é un problema de desinformación xa que temos coñecementos e ferramentas suficientes para levar unha boa alimentación, pero na práctica facémolo mal”, comentou. Ademais, para levar hábitos saudables aconsellou non deixar pasar máis de catro ou cinco horas entre cada comida, cear alimentos que reparen os tecidos corporais, tentar elixir comidas elaboradas e naturais fronte ás industriais e realizar unha dieta adaptada ás necesidades persoais sobre nutrición.

“Unha alimentación adecuada é a base dunha prevención fronte a enfermidades e outros trastornos. Por iso, hai que facer entre catro e cinco comidas ao día para estar sans e coidar a figura, xa que saltarse unha comida supón máis fame e necesidade de saciarse na seguinte comida, na que todo o que non necesitemos almacenarase directamente nos depósitos de graxa”, indicou. Martínez informou dalgúns trucos para evitar a inxesta excesiva de comida como, por exemplo, beber un vaso de auga antes de comezar a comer, masticar máis cada bocado, descansar o tenedor despois de cada inxesta, beber líquido entre bocado e bocado, contar e ir máis lento na masticación.

Ao publicar un comentario aceptas a política de protección de datos

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións