Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Así podes mellorar os tentempiés que levan os teus fillos ao colexio

Moitos dos xantares que acompañan aos nenos no recreo non son sempre a opción máis recomendable, polo que propómosche 5 alternativas máis saudables

img_mejorar bocadillos hd

Img mejorar bocadillos hd

Segundo unha investigación da Universidade Politécnica de Madrid (UPM), publicada en 2015, o 15 % dos nenos consome pastelería no xantar ou a merenda, o 21 % come bolsas de snacks e só un 7 % toma froita. O mesmo estudo sinala que, cun 34 %, o rei dos alimentos é o bocadillo ou o sándwich. Pero bocadillo de que? Así como o recheo determinará que sexa unha opción máis ou menos saudable, hai outros tentempiés habituais que se poden mellorar desde o punto de vista nutricional. A continuación ofrecemos cinco exemplos de como darlle unha volta ás opcións máis socorridas nos xantares e merendas actuais dos nenos.

1. Bocadillo de mortadela: medio sándwich vexetal con pan integral

O bocadillo de mortadela ten un alto contido en graxas saturadas
(precursoras de colesterol) e en calorías (266 Kcal/100 g de mortadela). Podes cambialo por medio sándwich vexetal con pan integral. Con esta variedade achegamos micronutrientes (vitaminas e minerais) e fibra, que perderiamos co pan branco.

2. Pastelería industrial: galletas ou pastelería caseiras

Croissants e galletas conteñen gran cantidade de graxas saturadas e azucres. A maioría destes produtos posúe unha media de 450 calorías por 100 g, e poden chegar ás 600. Substitúeos por unhas galletas ou pastelería caseiras. Elaborar estes produtos no fogar asegúrache empregar graxas saudables, como aceite
de oliva. Ademais, podes engadirlle froita e froitos secos.

3. Zume envasado: peza de froita

Img frutas variadas hd
Imaxe: Shaiith79

Aínda que hai produtos máis saudables que outros (como os 100 % espremidos), a maioría dos zumes envasados e néctares levan gran cantidade de azucres. Se queres que os teus fillos gocen de todos os beneficios de
a froita, a mellor opción é a fresca. Baixa en calorías e rica en fibra, vitaminas e minerais.

4. Pastelería con chocolate: bocadillo de pan integral con chocolate negro

Posúe un elevado contido en graxa saturada, calorías e azucres engadidos. Un dónut, por exemplo, contén 200 Kcal, 21 g de azucre e 12 g de graxa. Podes substituír estes produtos por un bocadillo de pan integral con chocolate negro. Se se quere gozar do cacao, a mellor opción pasa por unir pan integral cunhas onzas de chocolate negro: canto máis puro, mellor.

5. Lácteo bebible: anaco de queixo

Presenta un alto contido de azucre e hidratos de carbono de absorción rápida. Ademais, o seu efecto saciante é inferior a outros produtos, polo que
o neno seguirá tendo apetito. Alternativas? Se elixes un lácteo, aposta por un
anaco de queixo. Para acompañar, uns colines integrais. Outra opción é queixo fresco cun puñado de froitos secos.

Img revista abril 19
Para acceder a máis contidos, consulta a revista impresa.

Etiquetas:

tentempié

RSS. Sigue informado

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións