Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

As suxestións do chef para abril

Unha selección de menús exquisitos, completos e moi sans para cada día do mes

img_sugerencias chef abril hd

Comeza abril e, con el, a primavera instálase nas nosas mesas. Chegan as ciruelas, os fresones, as fresas, os espárragos frescos… O mar deixa atúns, centolas, recoiro e verdeles. En resumo, preséntanse moitos alimentos novos e moi ricos que multiplican as posibilidades na cociña. Ensaladas variadas, froitas doces de sobremesa, peixes frescos ao forno ou á prancha… Existen moitas opcións. Para aproveitar ao máximo esta diversidade, aforrar diñeiro e mellorar a dieta, a clave é preparar un plan de comidas semanais, cociñar con antelación e escoller produtos saudables de tempada. Os seguintes son menús e receitas para todo o mes, elaborados por cociñeiros e nutricionistas.

Img sugerencias chef abril
Imaxe: LiliGraphie

Semana do 2 ao 8 de abril

Img
Imaxe: CONSUMER EROSKI

Comezar o día cun zume de mazá, pan de centeo, queixo para untar e marmelo é unha boa alternativa. Outra posibilidade son uns cereais ricos en fibra, un kiwi, pan con tomate ou unhas froitas tropicais con pistachos tostados e iogur. Para comer, destacan a crema suave de berenjenas, a pechuga de pito con puré de mazá, o calabacín ao papillote e os tomates ao forno con majado de froitos secos. Na merenda, a mellor opción é a froita (como unha peza de ciruela), aínda que tamén é posible tomar un iogur desnatado. Á hora da cea, pódense facer uns canapés de salmón con vinagreta de aguacate, un hojaldre recheo de cogomelos e gambas, carne de tenreira troceada ás finas herbas ou un ovo escalfado con chirlas e salsa mariñeira.

  • Ver o menú completo día a día e con receitas detalladas.
  • Semana do 9 ao 15 de abril

    Img
    Imaxe: CONSUMER EROSKI

    Ademais das infusións habituais, está a opción de almorzar un puñado de piñóns sen casca, unhas galletas con marmelada de ciruelas claudias con canela ou unhas torradas de pan con crema de noces. Nas comidas, o coello ao tomiño, os garavanzos ao azafrán, os calabacines con puré de pataca, a sopa de peixe e marisco ou as pechugas de pito recheas de xamón e queixo son propostas realmente exquisitas. Nas ceas, sobresaen as crepes de centola, o cuscús con verduras e salteado de calabacín, o ovo á prancha con verduras escaldadas, as ameixas salteadas e os espárragos en vinagreta gornecida de Módena. A media mañá e polas tardes, ademais da froita fresca, pódese probar un gazpacho de cereixas ou un sorbete de callada con marmelada de fresas.

  • Ver o menú completo día a día e con receitas detalladas.
  • Semana do 16 ao 22 de abril

    Img
    Imaxe: CONSUMER EROSKI

    Unhas galletas de limón e vainilla, un pan tostado aromatizado con allo, herbas e aceite de oliva, un pan de pasas ou uns sopapos de arroz con iogur e abelás son alimentos espléndidos para comezar as mañás. Para comer, recoméndase a sopa de allos porros, a blanqueta de pavo con espárragos e champiñóns, os canelones de cogomelos con gambas ou a paella de arroz integral con hortalizas e rape. Nas ceas pódese preparar un linguado ao forno con salsa e cebollino, un lombo de atún con salsa agridoce, unhas acelgas con ovo duro e salsa de anchoas ou unha orixinal e saborosa sopa de allos porros ao jengibre. Para as merendas, un sándwich mixto con tortilla francesa ou unhas crepes recheas de cereixas con salsa de améndoas son dúas opcións moi ricas.

  • Ver o menú completo día a día e con receitas detalladas.
  • Semana do 23 ao 30 de abril

    Img
    Imaxe: CONSUMER EROSKI

    Pódese empezar o día acompañando as infusións habituais con pan de leite, un crujiente de arroz inflado e froitos secos ou unha torrada con marmelada e tacos de pexego asado con frambuesas deshidratadas. A media mañá , nada mellor que unhas fresas ou fresones, un plátano ou un puñado de noces. Para a comida, aconséllase a tenreira guisada con cebola e millo cocido, as lentellas con arroz, as patacas ao forno con allo e perexil e a ensalada morna de espinacas e cogomelos. Nas merendas, un batido de chocolate ou unha torta de cereixas centrarán o momento doce -e goloso- do día. Para a cea, un puré de verduras, unha palometa á sidra, uns rolos de xamón york con salmón afumado ou uns tallarines con salsa de soia son algunhas propostas deliciosas.

  • Ver o menú completo día a día e con receitas detalladas.
  • RSS. Sigue informado

    Pódeche interesar:

    Infografía | Fotografías | Investigacións