Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

As suxestións do chef para agosto

Unha selección de exquisitos menús, completos e moi sans para cada día do mes

img_menu agosto hd

O reto de cociñar cada día é lograr unha dieta equilibrada e saudable que tamén sexa rica e económica. Pero, ademais, o verán expón outros desafíos. Fai calor, pásanse máis horas ao sol e é necesario coidar a hidratación. Ademais, en vacacións, a preguiza de cociñar e as tentacións calóricas están máis presentes que nunca. As vantaxes? Hai moitas froitas e verduras de tempada que axudan a comer san, estar hidratados e sentirse ben! Planificar o menú semanal é moi importante para evitar os excesos cos comodines gastronómicos, os “pratos de emerxencia” ou a visita aos chiringuitos. A continuación ofrécense menús e receitas para todo o mes, elaboradas por cociñeiros e nutricionistas.

Img menu agosto
Imaxe: klenova

Semana do 7 ao 13 de agosto

Img
Imaxe: CONSUMER EROSKI

Esta proposta aproveita as froitas de tempada para incluílas no almorzo e darlle un toque de cor á primeira comida do día. Zume de laranxa, de pexego, de mazá… Hai moitas opcións para probar, que é posible acompañar coas infusións cotiás, algunha torrada con xamón ou uns cereais (mellor integrais). As froitas tamén poden ser as protagonistas dos xantares e as merendas, nos que se pode preparar unha gelatina de higos, unha mousse de mouras ou un batido estival de melón, pera e mazás. Para as comidas e as ceas, hai unhas cantas suxestións apetitosas e refrescantes, como uns espetos de pito, un pastel de allos porros ou unhas croquetas de congro e pescada con salsa de piquillos, sen esquecer as ensaladas: a ensalada de cóengos con aderezo de noces ou a de pepino e rabanitos (dúas verduras con moita auga) son idóneas para estes días.

  • Ver o menú completo día a día e con receitas detalladas.
  • Semana do 14 ao 20 de agosto

    Img
    Imaxe: CONSUMER EROSKI

    As froitas son grandes aliadas para alimentarse, hidratarse e combater a calor do verán. Por iso, para os xantares e as merendas, a ciruela, o melón, a piña ou o plátano ocupan un lugar privilexiado (en especial, se se vai á praia). Ademais, pódense elaborar receitas deliciosas con froitas: desde un iogur con cereixas e un biscoito de mouras, ata unha espuma de mango e un refrescante xeado de nectarinas. Nos almorzos, ademais das infusións e os zumes, é posible gozar dunhas rosquillas, un pan tumaca ou unha rebanada de pan de centeo con queixo para untar e marmelo. Ideas para as comidas e as ceas? Moitas! Crema de aguacate e pepino, solombo de porco ao sésamo con salsa de albaricoques, troita á molinera, mexillóns tigre con tomate picante, milhojas de pataca, berenjena, calabacín e cebola ou unha vichyssoise de allos porros e mazás son algunhas das que se propoñen.

  • Ver o menú completo día a día e con receitas detalladas.
  • Semana do 21 ao 26 de agosto

    Img
    Imaxe: CONSUMER EROSKI

    Cear lixeiro interesa moito nos meses de calor, non só porque é útil para controlar as calorías, senón porque axuda a descansar mellor. As verduras son, para iso, as mellores opcións. Entre as suxestións desta semana, atópanse calabacines e champiñóns salteados con allo e perexil, aguacates recheos de ensaladilla, uns entrantes de melón e xamón de pato ou uns tomates recheos de marisco, moi refrescantes. Pero tamén nas comidas pódense incorporar máis vexetais, mesmo legumes. Unha ensalada de lentellas e noces, unha sopa fría de hinojo ao salmón afumado ou uns garavanzos con arroz e verduras salteadas son receitas estupendas para gozar este mes. Nas merendas, os almorzos e os xantares tense a opción de facer un espeto de melón, fresas e pera, un granizado de limón e pexego, un melón recheo de froitas ou un orixinal carpaccio de peras maceradas con lima e limón.

  • Ver o menú completo día a día e con receitas detalladas.
  • Semana do 27 ao 31 de agosto

    Img
    Imaxe: CONSUMER EROSKI

    O mes chega ao seu fin… e que mellor maneira de despedilo que deleitarse coas súas bondades gastronómicas. Preparar nos xantares e as merendas un sorbete de sandía ou un iogur con anacos de pexego, gozar un zume de laranxa con frambuesa e cereixas, facer en casa unha rica torta de froitas ou comer unha ración de piña ou pexego son algunhas ideas para pór en práctica esta semana. Nas comidas e as ceas hai moitas alternativas: desde unha ensalada de acelgas e berberechos e uns ovos estrelados en salsa verde, ata un redondo de tenreira con salsa de champiñóns e uns crepes de allos porros e gambas. Outras opcións? Os garavanzos con luras ou a sempre socorrida tortilla francesa con guarnición de pementos verdes. Nos almorzos desta semana pódese probar un pan tostado aromatizado con allo, herbas e aceite de oliva, un pan de pasas con confeitura lixeiro ou unhas exquisitas mazás e laranxas asadas con froitos secos.

  • Ver o menú completo día a día e con receitas detalladas.
  • RSS. Sigue informado

    Pódeche interesar:

    Infografía | Fotografías | Investigacións