Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artículo ha sido traducido por un sistema de traducción automática. Más información, aquí.

Así é unha dieta vegana correcta

Evita o consumo de ultraprocesados, prioriza os cereais integrais, toma produtos con proteínas vexetais e suplementa con vitamina B12, segundo criterio profesional

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Domingo, 23 de Febreiro de 2020

Un de cada dez españois rexeita en maior ou menor grao os alimentos de orixe animal co obxectivo de coidar o seu corpo. As dietas vexetais ofrecen moitas bondades, pero algúns dos produtos que permiten inxerir non son necesariamente sans. Non sempre vexetariano é sinónimo de saudable. Detectalos pasa por prestar atención á súa composición e desconfiar de certos ultraprocesados deseñados para substituír ingredientes prohibidos. Por iso dámosche varios consellos para que a túa dieta vegana sexa correcta.

En teoría, o crecemento da poboación vexetariana debería supor un aumento do consumo de froitas, verduras e legumes, pero a realidade non é así. A industria detectou un gran nicho de mercado nas indicacións veggie ou vegan e alagou os comercios con produtos destas características, pero sen mencións ao seu valor nutricional. Ocorre o mesmo que cos alimentos ultraprocesados non veganos: resulta imprescindible ler as etiquetas para coñecer que conteñen.

Os consellos para unha dieta vegana sa son similares aos que se darían para outra que permitise a carne:

  • Evitar o consumo de ultraprocesados.
  • Aumentar o consumo de legumes a catro racións á semana.
  • Inxerir, polo menos, tres racións de froita e dúas de verdura diarias.
  • Priorizar os cereais integrais.
  • Tomar produtos con proteínas vexetais (tofu).
  • Suplementar con vitamina B12, segundo criterio profesional.

En xeral, a alimentación vegana é unha elección correcta se os ingredientes vexetais dispoñibles combínanse de forma adecuada e inxérense na cantidade suficiente para cubrir as necesidades nutricionais. O consumo de froitas e vexetais sempre é positivo, pero, ao non inxerir carne e derivados, corremos o risco de sufrir un déficit de vitamina B12, unha nutriente clave para moitos procesos biolóxicos e que só achegan os alimentos de orixe animal. Este tipo de dietas sempre debe suplementarse con esta vitamina.

En canto aos nenos, hai que ter especial coidado, xa que a inxesta da vitamina B12 é importante para o seu desenvolvemento e crecemento. Se os menores non van inxerir ningún produto de orixe animal, teñen que porse en mans dun profesional da nutrición para que elabore unha dieta que complemente as súas necesidades nutricionais, e dun médico que indique a suplementación de vitamina B12.

Etiquetas:

dieta vexetariana

Ao publicar un comentario aceptas a política de protección de datos

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións