Artigo traducido por un sistema de tradución automática. Máis información aquí.

As verduras do verán, una aposta segura paira comer ben

As hortalizas desta tempada son idóneas paira preparar pratos lixeiros, prácticos e beneficiosos paira a saúde
Por ASEVEC 29 de Xuño de 2018

Xa chegou o verán, una época do ano na que afastamos os pratos elaborados e pesados paira substituílos por outros máis lixeiros, como as verduras ou as ensaladas . A calor esixe una óptima hidratación, e as verduras convértense no alimento idóneo. O seu elevado achegue en auga e o seu baixo contido en graxa fan delas as protagonistas da alimentación estival. Os guisantes, as espinacas, a xudía verde ou a coliflor son algunhas das verduras máis características da tempada. A súa recolección leva a cabo entre os meses de xuño e agosto. Pero hai moitas máis, como veremos neste artigo.

Que verduras dá a horta durante os meses de verán

As seguintes son algunhas das principais verduras que se colleitan nesta época do ano:

  • Xudía verde. Trátase dunha verdura que ofrece unha infinidade de posibilidades paira cociñala e servila. A xudía verde é una das grandes protagonistas da dieta mediterránea e a súa recolección leva a cabo durante os meses de xuño, xullo e agosto. En setembro e outubro os cultivos son máis tardíos. Este alimento conta cunha composición moi elevada de auga e un contido calórico moi baixo. Apenas ten graxas, por iso é un alimento perfecto paira dietas adelgazantes e saudables.
  • Calabacín. O calabacín está composto nun 95 % por auga e posúe moi poucas calorías, polo que resulta perfecto paira dietas de adelgazamento. O seu colleita realízase entre maio e outubro. Contén minerais, oligoelementos, fósforo, potasio, magnesio e calcio. Estes compoñentes achegan un gran número de beneficios paira a saúde, entre eles, protexer o sistema cardiovascular. O calabacín tamén é una verdura rica en fibra.
  • Cebola. A recollida da cebola comeza no mes de abril e continúa até outubro. Está entre as grandes protagonistas da dieta mediterránea. Contén un alto grao de quercetina, que favorece a circulación sanguínea e reduce o colesterol en sangue. É un alimento rico en vitaminas A e C, idóneo paira previr enfermidades respiratorias, xa que contén aceites esenciais que diminúen os síntomas da bronquite ou o arrefriado. A cebola axuda tamén a eliminar o exceso de líquidos e ten propiedades antioxidantes. As características da cebola sitúana como uno dos mellores alimentos que podemos incluír na nosa dieta, en especial no caso de embarazadas e nenos, xa que axuda ao crecemento e desenvolvemento do feto.
  • Pataca. A pataca é o cuarto cultivo máis grande do mundo, por tanto, constitúe un alimento básico en calquera cociña. A súa recolección comeza no mes de xuño e persiste até novembro. A pataca contén carbohidratos e nutrientes complexos e, cociñada de forma adecuada, achega un contido calórico moi baixo. É un alimento rico en vitamina B6, un compoñente que favorece a correcta renovación celular, mellora o funcionamento do sistema nervioso e proporciona un estado de ánimo equilibrado. Tamén regula a actividade do intestino grazas ao seu achegue en fibra. A mellor maneira de cociñar as patacas é ao forno, mantendo a pel, que contén fibra, flavonoides e outros nutrientes.
Img mais froita verdura verán hd
Imaxe: Iuliia

Todas estas hortalizas conxélanse paira poder consumilas durante o resto do ano coma se estivesen recentemente recollidas. As verduras conxeladas son frescas, obtéñense no seu punto óptimo de maduración paira someter con rapidez ao proceso de ultracongelación. Una vez colleitadas, trasládanse á fábrica onde se lavan paira retirar a terra e a sucidade que teñan e se escaldan, é dicir, mergúllanse en auga fervendo durante uns minutos.

Una vez cocidas, conxélanse a gran velocidade para que o produto final conserve toda a súa calidade. Este procedemento realízase a temperaturas inferiores a -20 ºC. Grazas ao proceso de ultracongelación, as verduras están dispoñibles fose de tempada, o que permite consumir calquera destes alimentos todos os días do ano.

Co obxectivo de concienciar á sociedade sobre a necesidade de incorporar as verduras na dieta diaria como hábito de vida saudable, a Asociación Española de Fabricantes de Vexetais Conxelados (ASEVEC) conta cun espazo en Internet , que permite coñecer con profundidade e rigor o mundo das verduras conxeladas . Na páxina pódese ver o proceso de fabricación das verduras conxeladas, as zonas españolas onde se recollen as diferentes variedades, consellos de saúde e até o mellor tratamento e uso na cociña paira elaborar pratos deliciosos.