Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artículo ha sido traducido por un sistema de traducción automática. Más información, aquí.

As verduras que che axudarán a coidarche no verán

As verduras ultracongeladas resultan un recurso moi fácil e san para comer ben durante as vacacións sen pasar demasiado tempo na cociña

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Venres, 14 de Xuño de 2019

Hai quen aproveitan o verán para ser máis conscientes de coidarse, e outras persoas que o temen e ven as vacacións estivais como un perigo para o peso. O problema está en que non hai tantas rutinas e o relax convida a tentempiés a horas que o día a día do resto do ano non permíteche. O tapeo ou os xeados poden supor unha gran tentación durante esta tempada. Ademais, coa calor sentimos máis cansos e, nestas situacións, é habitual comer máis para recuperar as enerxías. Pero, en realidade, podemos seguir unhas pautas que, sen ser demasiado estritas, axudarannos a gozar, non pasarnos e coidarnos.

Desde ASEVEC (Asociación Española de Fabricantes de Vexetais Conxelados) propomos que apostes por estes trucos sinxelos. Axudaranche a coidar a túa saúde (e o teu peso):

  • Podes acompañar aos pratos principais, no canto de con patacas ou fritos, con verduras ao vapor, salteadas ou fervidas. Para iso, as ultracongeladas son a mellor opción, xa que nos aforran tempo na cociña porque xa veñen cortadas, peladas e listas para cociñar, algo que no verán se agradece, pois nos permite gozar máis sen ter que pasar demasiado tempo nos fogóns.
  • Cambia os alimentos de peor calidade, como os snacks de bolsa, por uns crudités de verduras ou uns smoothies de froita e verduras. As ultracongeladas axudarannos a darlle ese frescor sen necesidade de utilizar cubitos de xeo e, como conservan as súas propiedades intactas, o sabor e a cor son incribles.
  • Substitúe os xeados grasos por xeados feitos por ti mesmo con verduras e froitas; resulta fundamental manter o organismo ben hidratado de forma constante nos meses coas temperaturas máis altas.
  • Cociña verduras á prancha. Proba cuns espetos de cenorias, champiñóns, pementos e piña, cun pouco de aceite. Lembra que preparar os alimentos á prancha é unha das formas máis saudables de cociñar, e no verán é moi agradable, xa que resulta fácil e rápido.
  • Se fas pasta, acompáñaa con verduras, xa sexa na salsa ou salteadas nun wok.
  • Bótalle creatividade ás ensaladas e combínaas con outras verduras, non só con leituga. Canto máis colorida, mellor. Proba a engadir guisantes, espinacas ou coliflor para unha ensalada tépeda; agrégalle tamén fresas ou selecta. Sorprenderache!
Sabemos que é importante tomar verduras a diario, pero no verán sumamos o factor de consumir pratos lixeiros. Este aspecto fai que as verduras ultracongeladas convértanse nun produto imprescindible durante esta época do ano, xa que nos volvemos máis perezosos á hora de dedicarlle tempo á cociña. Así, podemos telas no frigorífico ata que as comamos, sempre nun estado óptimo, grazas a que se colleitan no seu mellor momento de maduración, e á ultracongelación, que conserva intactas as súas cualidades.

Neste sentido, as sopas, as cremas ou os gazpachos fríos tamén constitúen uns pratos idóneos para hidratarnos de modo correcto. Ademais, son receitas que manteñen as propiedades nutritivas dos produtos sen engadir graxas e, doutra banda, son fonte de minerais e vitaminas que actúan como antioxidantes de face á exposición solar. Desde ASEVEC recomendan modificar a dieta durante os meses de máis calor. Co aumento das temperaturas, o corpo debe hidratarse máis e de maneira máis continuada para axudar á termorregulación do organismo. Por iso, as verduras ultracongeladas son un gran aliado na nosa dieta durante os meses de verán.

Etiquetas:

verdura

RSS. Sigue informado

Ao publicar un comentario aceptas a política de protección de datos

ASEVEC

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións
Fundación EROSKI

Validacións desta páxina

  • : Conformidad con el Nivel Triple-A, de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0 del W3C-WAI
  • XHTML: Validación do W3C indicando que este documento é XHTML 1.1 correcto
  • CSS: Validación del W3C indicando que este documento usa CSS de forma correcta
  • RSS: Validación de feedvalidator.org indicando que nuestros titulares RSS tienen un formato correcto