Máis de 6.000 receitas con información nutricional para saber elixir a mellor

Filtrar receitas Pechar

Artigo traducido por un sistema de tradución automática. Máis información aquí.

Bagel con salmón afumado e queixo crema

Img 152465 g
Tempo 5-10 min
Dificultade Fácil
Valor enerxético 390 kcal
N.º de racións 4

Elaboración

Picamos moi finamente as olivas negras sen óso e mesturamos co queixo cremoso. Partimos pola metade os bagels e tostamos lixeiramente o interior. Untamos o interior dos bagels coa crema de queixo con olivas, colocamos por encima unhas finas láminas de cebolleta vermella, unhas follas de rúcula fresca, espolvoreamos cun chisco de pementa 5 bayas recentemente moída e engadimos un chorrito de aceite de oliva. Agregamos o salmón afumado, tapamos coa outra metade do bagel e listo para comer.

Semáforo nutricional

O semáforo nutricional é un sistema de cores que permite entender os valores nutricionais dun xeito claro, rápido e completo.

Unha ración contén

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
390 17,2g 8g 4,4g 1,5g
20% 25% 40% 5% 25%

* da inxestión de referencia (IR) para un adulto

  • Baixa: o 10 % ou menos da inxestión de referencia
  • Media: entre o 10 % e o 35 % da inxestión de referencia
  • Alta: máis do 35 % da inxestión de referencia

As receitas presentan normalmente ingredientes cuxo porcentaxe sobre a Inxestión de Refencia (IR) é alto (predominan amarelos e laranxas). Estes pratos están concibidos como prato principal dunha comida ou cea, co que o seu tamaño de ración é superior e a súa achega nutricional é máis elevada.

Por este motivo, as receitas teñen puntos de corte diferentes aos dos produtos. Así, por exemplo, mentres que un alimento calquera terá os nutrientes de cor amarela ata un valor máximo do 20 % da IR, as receitas concibidas como unha comida principal terán os nutrientes en amarelo ata un valor máximo do 35 % da IR.

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
Que é baixo por ración 200 Kcal ou menos 7 g ou menos 2 g ou menos 9 g ou menos 0,6 g ou menos
Que é medio por ración Entre 200 Kcal e 700 Kcal Entre 7 g e 25 g Entre 2 g e 7 g Entre 9 g e 32 g Entre 0,6 g e 2,1 g
Que é alto por ración 700 Kcal ou máis 25 g ou máis 7 g ou máis 32 g ou máis 2,1 g ou máis
Nutrientes Cantidade Diaria Orientativa
Calorías 2.000 Kcal
Graxa 70 g
Graxa saturada 20 g
Azucres 90 g
Sal 6 g

A Inxesta de Referencia (IR) é unha guía sobre a cantidade total de calorías e de varios nutrientes que debemos inxerir ao día para manter unha dieta sa. A información sobre as porcentaxes de IR indica o que supón a cantidade de nutriente dunha ración a respecto da IR para ese nutriente no día.

As porcentaxes de Inxesta de Referencia (IR) están calculadas para unha muller adulta cunha inxestión diaria de 2000 kcal. As necesidades nutricionais individuais poden ser máis altas ou máis baixas, en función de sexo, idade, nivel de actividade física e outros factores.

O bagel ten como base os ingredientes do pan, é por tanto é unha magnífica fonte de enerxía e carbohidratos. A masa achega ferro, proteínas, calcio, fibra, potasio, fósforo, magnesio, zinc e vitaminas B3, B7, B9 e K. Con todo, engádense mais graxas saturadas e mais azucares para darlle a textura e o dulzor do bagel. Prepárase con salmón, un peixe azul con innumerables beneficios para o organismo. É fonte de ácidos grasos omega 3, é dicir, graxas saudables que axudan, entre outras cousas, a coidar o corazón. É rico en vitaminas A, B1, B2, B6 e C e minerais como o sodio, fósforo, calcio, potasio, magnesio e ferro. Finalmente o queixo, un alimento moi versátil na cociña, aínda que presenta un elevado contido graso, que é preciso ter en conta. É unha receita a comer de maneira esporádica, xa que o valor calórico e de graxa saturada é algo elevado.

Enfermidades para as que non está recomendada esta receita:
  • Ácido úrico y gota
  • Alergia a la caseína
  • Diabetes mellitus
  • Intolerancia al gluten (celiaquía)
  • Meteorismo
  • Obesidad o sobrepeso
  • Osteoporosis