Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Batidos naturais para recuperarse do esforzo

Os batidos elaborados con froitos secos combinados con outros alimentos resultan unha alternativa ideal rica en proteínas

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Xoves, 03deMaiode2007

A demanda de batidos proteicos comerciais para compensar as necesidades de enerxía e proteínas que necesitan os deportistas é cada vez maior. Aínda que determinados deportes, como é o caso dos de forza (halterofilia ou pesas), esixen un achegue extra de proteínas, non se debe caer no erro de realizar un consumo excesivo deste nutriente.

Unha alternativa moi sa

En substitución aos preparados comerciais hiperproteicos ou ricos en proteínas que ofrece o mercado, existe a alternativa de elaborar batidos caseiros cos ingredientes máis adecuados e que máis gusten a cada deportista. O ideal é que a propia persoa aprenda a preparar estas bebidas cunha densidade de enerxía e proteínas adecuada para suplir as súas demandas. Esta non é a única vantaxe, xa que os batidos caseiros son moito máis apetitosos e máis económicos que os preparados comerciais.

Estas preparacións caseiras ricas en proteínas están indicadas principalmente para facilitar a recuperación tras unha sesión de adestramento de forza, xa que é cando se produce unha maior degradación ou desgaste de proteínas musculares. Doutra banda, se o que se desexa é aumentar a masa muscular, convén saber que só cunha dieta hiperproteica non se consegue o obxectivo. Para iso é necesario seguir unha dieta equilibrada co achegue adecuado de proteínas, así como realizar un adestramento regular.

Este achegue de proteínas facilitará a recuperación muscular. Segundo o consenso de médicos e nutricionistas especializados en deporte, os requirimentos establecidos desta sustancia para deportes de forza e velocidade son entre 1,5 e 1,7 g por quilo e día fronte aos 0,8 g que necesitan as persoas que non o practican.

O batido caseiro, que se pode adaptar ao gusto do consumidor, é un alimento máis apetecible e san que calquera preparado comercial

Deliciosos batidos caseiros

Os batidos caseiros hiperproteicos son preparados de xeado ou froitas con leite e azucres, entre outros. Pódense elixir moitos ingredientes para preparalos e facer diferentes combinacións. Sexan cales sexan estes ingredientes, bátese todo o conxunto ata obter unha preparación cremosa que se pode tomar en calquera momento do día. O batido convértese nun alimento moi nutritivo e moi san para que o deportista aumente a inxesta de proteínas, se a súa situación requíreo.

Para preparar calquera batido pódese elixir entre unha serie de alimentos básicos como os lácteos: leite do tipo que sexa, iogur, petit suisse, queixos variados ou xeado de leite. Calquera deles admite froitas frescas, zumes, froitos secos ou cereais para facer diferentes combinacións. A proporción de cada un dos ingredientes farase en función do gusto e das necesidades de cada deportista. A estes batidos pódeselles engadir tamén azucre, caramelo, marmelada, mel ou chocolate, para darlles un sabor doce se é o que se desexa. Para aumentar aínda máis a cantidade proteica, pódese engadir unha culler sopera de leite en po ou clara de ovo.

Ideas de batidos caseiros

Algúns exemplos de batidos ricos en proteínas de boa calidade son os seguintes:

  • Leite con xeado, froitos secos e chocolate ou caramelo líquido
  • Iogur líquido e petit suisse batido con froitos secos
  • Xeado de vainilla e zume de laranxa
  • Iogur natural con froitas en almíbar
  • Leite concentrado con piña en almíbar e nata líquida
  • Leite con pan de cereais, queixo, mel e froitos secos
  • Macedonia de froitas fresca con iogur e galletas
  • Macedonia de froitas en almíbar con zume de laranxa, leite en po e azucre
  • Leite con plátano con froitos secos e sirope de fresas
  • Xeado de nata e leite con sirope de fresa e froitos secos

Polo xeral, os batidos que se elaboran con froita fresca non levan leite, xa que a maioría das froitas, ao ser acedas, córtana. O plátano ou as fresas son algunhas das poucas froitas que permiten utilizala.

Unha vez elaborado, o batido pódese decorar engadindo no seu parte superior nata montada, granillos de améndoa, canela ou labras de chocolate.

Pódese falar dunha técnica xeral para elaborar os batidos, xa sexan con froita fresca ou sen ela. Pódense elaborar facilmente, e ademais de axudar a recuperarse tras o esforzo, poden constituír unha sobremesa que facilitará a dixestión.

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións