Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Beber auga mineral pode chegar a cubrir as necesidades nutricionais de calcio e magnesio

Este achegue é destacado para as persoas que non sexan consumidoras de lácteos

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Martes, 29deMarzode2011

A inxestión de augas minerais naturais pode chegar a cubrir os obxectivos nutricionais de calcio e de magnesio, algo que pode ser máis destacado no caso das persoas que non sexan consumidoras de lácteos por diferentes circunstancias. Esta conclusión extráese do informe científico “Os beneficios das augas minerais naturais segundo a súa composición”, elaborado polo Instituto de Investigación Auga e Saúde (IIAS. “O calcio da auga absórbese dunha maneira excelente”, asegurou o secretario xeral do IIAS, o doutor Jesús Román.

O informe destaca que esta bebida embotellada conserva as mesmas propiedades que en orixe e debe entenderse que é un compoñente esencial dunha dieta sa. “Non achega calorías e a súa contribución en minerais beneficiosos para a saúde é moi importante”, recolle o texto. “É vehículo para excretar sustancias de refugallo, favorece a dixestión, prevén o estreñimiento e mantén o bo funcionamento dos riles”, explicou o doutor Román, quen destacou que tamén regula a temperatura corporal e elimina toxinas a través da sudoración.

O documento destaca que, a pesar do esencial que resulta a auga, o corpo humano non ten provisión para almacenala. Cada día pérdense ao redor de dous litros e medio polos ouriños (1.500 mililitros), as feces (150 ml), a suor (350 ml) e a respiración (400 ml). “Ademais, cando fai calor, facemos exercicio ou sufrimos vómitos, diarreas ou febre, hai que aumentar o consumo de auga”, apuntou Román.

Por idades, un neno debe beber uns 0,6 litros no primeiro ano de vida e entre 1,8 e 2,6 litros durante a adolescencia, mentres que en mulleres embarazadas e en período de lactación recoméndase unha inxesta de tres litros de auga diarios. As persoas con idades avanzadas necesitan un achegue extraordinario de auga e deben beber aínda que non teñan sede.

O presidente do IIAS, o doutor Francisco Maraver, detallou os beneficios das augas minerais en función da súa composición. Aquelas de mineralización débil ou moi débil teñen un interesante efecto diurético, polo que están indicadas para cálculos urinarios, hipertensión e preparación de alimentos infantís. As augas de mineralización media teñen efectos similares, aínda que a súa acción diurética é inversamente proporcional ao seu contido en residuo seco, mentres que as de mineralización forte poden ser perfectamente incorporadas no conxunto dunha dieta equilibrada.

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións