Artigo traducido por un sistema de tradución automática. Máis información aquí.

Bebidas antioxidantes para activar a circulación no verán

Os preparados caseiros de antioxidantes poden reducir a sensación de pernas cansas ou inchadas que trae consigo a calor
Por Cristina Fernández 20 de Xuño de 2007

Coa chegada da calor, son moitas as persoas que senten as súas pernas cansas ou máis inchadas do habitual. Unha mala adaptación aos cambios bruscos de temperatura pode facer que aparezan varices ou veas varicosas e que sentan molestias que ata entón non existían. Mesmo se se teñen antecedentes familiares de problemas circulatorios, é moi probable sentirse incómodo nesta época do ano. Todo isto ten un denominador común, a mala circulación do sangue.

Adeus á mala circulación

Esta situación non ten por que preocupar a quen o sofre. Só hai que facer o posible por remediar este problema circulatorio que adoita ser de carácter puntual. Neste caso, a dieta xoga un papel importante tanto na prevención destes trastornos como no alivio dos dolorosos síntomas.

Realizar exercicio físico de forma habitual, elevar un pouco as pernas mentres se está sentado ou mantelas no alto cando se está tombado son situacións que favorecen o retorno venoso. Ademais, para este tipo de problemas véndense, en farmacias e en herbodietéticas, preparados comerciais cunha combinación de alimentos ricos en antioxidantes que axudan a activar a circulación. Pero, por que non preparalos en casa? Se se elixe esta alternativa, un mesmo poderá elaborar o seu propio remedio caseiro, saudable e ao seu gusto.

Non hai que esquecer, con todo, que a combinación de exercicio, pernas levantadas e consumo de preparados débese acompañar dunha dieta equilibrada para obter o beneficio desexado. Así, haberá que moderar o consumo de graxas saturadas e colesterol que, en exceso, tenden a adherirse ás paredes das arterias, dificultando así en paso do sangue a través das mesmas.

Alimentos crave para mellorar circulación

Hai alimentos e plantas que teñen a propiedade de mellorar a circulación sanguínea e, a partir dos mesmos, pódese preparar unha bebida antioxidante.

Todos eles teñen en común o seu potencial antioxidante e a súa protección fronte a enfermidades cardiovasculares, fortalecendo as paredes de arterias e veas e activando, por tanto, a circulación do sangue, que se traduce nunha mellora da calidade de vida. Con todos estes alimentos e plantas pódense realizar diferentes combinacións para preparar bebidas de sabores moi variados, evitando así caer na monotonía de tomar un só produto.

Preparados refrescantes para o verán

Pódense probar sabores diferentes con bebidas de moi diversos tipos para cubrir os gustos de todas as persoas. Así pois, diferentes combinacións de alimentos poden dar lugar a zumes, batidos, licuados, infusións frías ou mesmo granizados en substitución dos preparados comerciais. Calquera destas bebidas é ideal para o verán. Aquí preséntanse algúns exemplos:

  • Arándanos, zume concentrado de laranxa e casca de laranxa rallada -a casca contén vitamina PP ou niacina (B3) que actúa como vasodilatador-
  • Zume de pomelo
  • Zume de uva negra
  • Batido de fresas e leite
  • Batido de aguacate e zume de limón
  • Granizado de limón
  • Zume de ciruelas, piña e grosellas
  • Zume de laranxa, frambuesa e acerola
  • Infusión de plantas (espino albar, raíz de bardana, muérdago, cola de cabalo, melisa, sanguinaria e romeu) con zume concentrado de arándanos.
  • Infusión de espino albar, alcachofera, hipérico e follas de oliveira.

Esta serie de preparacións caseiras pódense tomar en calquera momento do día, aínda que o almorzo é o máis recomendado, xa que activa a circulación do cerebro e de todas as extremidades do corpo para o resto do día. Se se decide tomar estes preparados haberá que ter presente que esta combinación de alimentos non vai curar por completo o problema, senón que contribúe a aliviar os síntomas e as molestias.

Non hai que esquecer que tomar estas bebidas de forma illada non é suficiente, senón que hai que adquirir unha serie de hábitos de alimentación e de vida sans e mantelos no tempo. A combinación de exercicio, pernas levantadas e consumo de preparados hase de acompañar dunha dieta equilibrada para obter o beneficio desexado. É así que haberá que moderar o consumo de graxas saturadas e colesterol que en exceso tenden a adherirse ás paredes das arterias dificultando así en paso do sangue a través das mesmas. Ademais é preciso deixar de lado hábitos tóxicos como o consumo de tabaco e a inxesta excesiva de alcol.