Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Bebidas para todos os gustos e necesidades

Algunhas bebidas naturais, ademais do efecto hidratante, conseguen un plus nutricional dunha maneira apetecible e inmediata

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Xoves, 23deFebreirode2012
img_refrescos 3

O café é unha das bebidas máis apreciadas. O costume de espertarse e tomar un café recentemente feito, terminar a comida cun cortado ou quedar cos amigos a tomar un café está tan arraigada, que se ve como o máis natural. Con todo, hai moitas máis bebidas. Algunhas delas axudan a ter a mente despexada, o mesmo efecto que se persegue ao tomar o café, pero carecen do efecto excitante, ás veces molesto, que provoca a cafeína. Outras bebidas, ademais do resultado hidratante, conseguen un plus nutricional dunha maneira apetecible e inmediata. Costa menos beber que comer.

Img refrescos1
Imaxe: Tatyana Postovyk

Entre tanta variedade de bebidas, resulta fácil atopar a que máis se axuste ás necesidades e preferencias do momento.

Zumes ou licuado de froitas. O zume natural tómase recentemente feito, a partir da mestura de froitas que máis apetece nese momento. Se se opta por un zume comercial, convén asegurarse de que non sexa néctar porque contén azucres engadidos, unha bebida máis doce pero máis afastada do natural. Na variedade de zumes está o gusto, por iso é polo que, segundo a tempada, anímese a probar distintas mesturas: selecta e mandarina, sandía ou fresas con laranxa, mazá e uva.

Refrescos caseiros, ricos e naturais. Unha botella de gasosa ou de auga con gas serve de base para elaborar un refresco caseiro, sen aditivos colorantes, aromatizantes nin saborizantes. A este líquido engádese na cantidade desexada o zume de froita elixido, a mestura de zumes ou a papilla de froitas, que darán consistencia e gusto á bebida refrescante. O azucre non ten cabida nesta receita. Proponse conseguir o sabor doce con alimentos naturais como a froita ben madura ou ao bater un puñado de froitas desecadas co resto de froita fresca para aumentar o dulzor do puré.

Se a froita non está moi madura e sobresae o gusto acedo na bebida, pódese engadir unhas gotitas de estevia , o xusto para enxalzar o dulzor sen desnaturalizar o sabor da froita. Ás clásicas limonada e naranjada xórdenlle competidores hidratantes, nutritivos e moi orixinais, como os refrescos elaborados con calquera froita de tempada; fresas, pexego, melón, sandía, uvas, mazás, peras, mandarinas ou laranxas. Tomar un refresco caseiro para almorzar a para xantar pode ser unha boa forma matutina de activar os mecanismos depurativos do corpo.

Innumerables tipos de té. Ao té branco, verde, vermello e negro, os máis coñecidos, súmanse outros menos comúns pero interesantes polo seu menor ou nulo contido en teína; o bancha e o kukicha. Todas estas propostas exponse como unha bebida máis ou como alternativa ao café, en particular os dous últimos, o bancha e o kukicha, que teñen a cualidade de despexar a mente e proporcionar sensación de vitalidade, pero sen a excitación da teína. A clave para obter o máximo beneficio dos tés sen prexudicar o sabor nin que sexa unha bebida demasiado excitante é telos en infusión o tempo xusto. Para o té branco, un minuto, dous minutos para o verde, tres para o vermello e catro minutos, non máis, para o negro. Telos durante máis tempo fai que perdan concentración de teína e fórmense os taninos, compostos responsables en gran medida da súa amargor e a súa retrogusto ou sensación de astringencia na boca.

Bebidas para deportistas. Este tipo de bebidas desenvólvense co obxectivo de suplir os nutrientes que se perden tras unha actividade deportiva intensa e/ou duradeira. Pero a súa fácil adquisición, o seu bo gusto e as potentes estratexias de mercadotecnia conseguiron universalizar o seu consumo. O alto contido en azucres destas bebidas fainas innecesarias para quen practican unha hora de deporte diaria, incluídos os nenos, moi afeccionados a tomalas ao final do adestramento ou da competición deportiva. En cuestión de azucres e calorías, as bebidas para deportistas son equivalentes a calquera refresco.

Caldos de verduras. Un caldo fumarento antes de cada comida é adecuado para o estómago e o predispone cara a unha mellor dixestión. Ademais, ao encherse de auga as tripas, provense de certa sensación de saciedade que convida a comer menos ou dunha maneira máis moderada e máis amodo, sen ansiedade. A auga de cocción de calquera verdura serve para traducila en caldo, co seu punto xusto de sal e herbas aromáticas. Se se baten as hortalizas cocidas, conséguese espesar un pouco o caldo e obter unha reconfortante crema licuada, a de allos porros, ou a de leituga, espinacas e calabacín.

BEBIDAS AROMATIZADAS

O mercado das augas embotelladas marca tendencias coas bebidas aromatizadas. Estas novas augas están compostas por este líquido (entre o 99,2% e o 99,7%), diversidade de aditivos (acidulantes, edulcorantes, conservantes, saborizantes e aromatizantes) e/ou de extractos de plantas como o té verde, o rooibos ou o ginseng.

O contido en extractos de plantas é tan pequeno, que o consumidor non pode esperar beneficio algún tras o seu consumo. A única vantaxe que poden ter é que, ao dar sabor á auga, esta consúmase máis por parte de quen non teñen costume de beber. No entanto, en casa é fácil elaborar unha auga con sabor natural se se engaden á botella unhas follas de menta, unha infusión que guste, un zume de froita, unhas bólas de anís ou uns grans de café.

RSS. Sigue informado

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións