Máis de 6.000 receitas con información nutricional para saber elixir a mellor

Filtrar receitas Pechar

Artigo traducido por un sistema de tradución automática. Máis información aquí.

Brochetas de palometa e mexillóns

Tempo 20-30 min
Dificultade Fácil
Valor enerxético 149 kcal
N.º de racións 4
Tempada Otoño, Verano

Elaboración

Troceamos a palometa en dados.

Limpamos os mexillóns e cocémolos ao vapor, tapados, nunha tixola.

Unha vez abertos, pómolos a macerar xunto co peixe espada cos ingredientes do marinado.

Ensartamos na brocheta da seguinte forma: palometa, pemento asado, e mexillón e así sucesivamente.

Sazonamos e colocamos a brocheta sobre unha fonte para forno, previamente untada en aceite, e horneamos 6 minutos a 200 ºC, asperxendo co zume de limón.

Damos a volta e horneamos outros 6 minutos.

Servimos acompañado dunha vinagreta de limón e pemento verde e cebola picada dentro da vinagreta.

Semáforo nutricional

O semáforo nutricional é un sistema de cores que permite entender os valores nutricionais dun xeito claro, rápido e completo.

Unha ración contén

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
149 7,4g 1,1g 0,5g 0,5g
7% 11% 6% 1% 9%

* da inxestión de referencia (IR) para un adulto

  • Baixa: o 10 % ou menos da inxestión de referencia
  • Media: entre o 10 % e o 35 % da inxestión de referencia
  • Alta: máis do 35 % da inxestión de referencia

As receitas presentan normalmente ingredientes cuxo porcentaxe sobre a Inxestión de Refencia (IR) é alto (predominan amarelos e laranxas). Estes pratos están concibidos como prato principal dunha comida ou cea, co que o seu tamaño de ración é superior e a súa achega nutricional é máis elevada.

Por este motivo, as receitas teñen puntos de corte diferentes aos dos produtos. Así, por exemplo, mentres que un alimento calquera terá os nutrientes de cor amarela ata un valor máximo do 20 % da IR, as receitas concibidas como unha comida principal terán os nutrientes en amarelo ata un valor máximo do 35 % da IR.

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
Que é baixo por ración 200 Kcal ou menos 7 g ou menos 2 g ou menos 9 g ou menos 0,6 g ou menos
Que é medio por ración Entre 200 Kcal e 700 Kcal Entre 7 g e 25 g Entre 2 g e 7 g Entre 9 g e 32 g Entre 0,6 g e 2,1 g
Que é alto por ración 700 Kcal ou máis 25 g ou máis 7 g ou máis 32 g ou máis 2,1 g ou máis
Nutrientes Cantidade Diaria Orientativa
Calorías 2.000 Kcal
Graxa 70 g
Graxa saturada 20 g
Azucres 90 g
Sal 6 g

A Inxesta de Referencia (IR) é unha guía sobre a cantidade total de calorías e de varios nutrientes que debemos inxerir ao día para manter unha dieta sa. A información sobre as porcentaxes de IR indica o que supón a cantidade de nutriente dunha ración a respecto da IR para ese nutriente no día.

As porcentaxes de Inxesta de Referencia (IR) están calculadas para unha muller adulta cunha inxestión diaria de 2000 kcal. As necesidades nutricionais individuais poden ser máis altas ou máis baixas, en función de sexo, idade, nivel de actividade física e outros factores.

Os alimentos marinados resultan especialmente saborosos, xa que adquiren o aroma dos ingredientes que lles acompañan. Estas brochetas a base de peixe son fonte de nutrientes moi beneficiosos para a saúde, e ademais, como se elaboraron no forno con pouca graxa, constitúen un prato perfecto para aquelas persoas que deban vixiar o seu peso.
A palometa é quizais un peixe pouco coñecido na cociña habitual, pero non por iso deixa de ser interesante polas súas calidades nutricionais. Pertence ao grupo dos chamados peixes semigrasos; en concreto achega 5 g de graxa por cada 100 g de carne. O consumo frecuente de peixe azul e semigraso, como é o caso da palometa, contribúe a manter a saúde cardiovascular, xa que diminúe o colesterol do sangue, un dos principais factores de risco para estas enfermidades.
O peixe tamén achega proteínas de boa calidade, vitaminas A e D e minerais entre os que destaca o potasio e o fósforo. Os mexillóns dan un toque orixinal á preparación, ademais dun sabor excelente. Respecto da súa composición nutricional, destaca o seu contido en proteínas e ferro, que os fai especialmente indicados en caso de anemia.
Mostran un elevado contido en sodio e colesterol, polo que deben consumirse con moderación se se padece hipertensión ou hipercolesterolemia. Están desaconsellados en caso de pinga ou hiperuricemia, ao ser fonte de purinas.
En representación dos vexetais atopamos os pementos, que contribúen a enriquecer o prato en vitamina C.

Enfermidades para as que está recomendada esta receita:
  • Alergia a la caseína
  • Alergia al huevo
  • Anemia ferropenica (falta de hierro)
  • Anemia perniciosa (carencia de vitamina B12)
  • Anemia por carencia de ácido fólico
  • Cálculos en la vesícula biliar
  • Cálculos renales
  • Diabetes mellitus
  • Estreñimiento
  • Hipertensión arterial
  • Intolerancia a la lactosa
  • Intolerancia al gluten (celiaquía)
  • Meteorismo
  • Obesidad o sobrepeso
  • Osteoporosis
Enfermidades para as que non está recomendada esta receita:
  • Ácido úrico y gota
  • Alergia al pescado
  • Gastritis
  • Hipercolesterolemia
  • Hipertrigliceridemia