Máis de 6.000 receitas con información nutricional para saber elixir a mellor

Filtrar receitas Pechar

Artigo traducido por un sistema de tradución automática. Máis información aquí.

Callada de foie o meu cuit con froitas do bosque

Tempo 50 min - 1 h
Dificultade Media
Valor enerxético 237 kcal
N.º de racións 4

Elaboración

Troceamos o foie o meu-cuit e mesturamos xunto coa cucharadita de azucre, medio vasiño de Pedro Ximénez e un chisco de sal e pementa. Quentamos nun cazo a temperatura media ata que se derrita, mesturamos coa nata e removemos ata formar unha crema.

Fervemos o leite e agregamos o agar-agar, deixamos que ferva durante un par de minutos e retiramos do lume. Amornamos lixeiramente, mesturamos coa crema de foie, trituramos cunha batidora para homoxeneizar e coámola.

Collemos uns vasiños pequenos e pomos na súa base unha cucharadita de marmelada froitas do bosque. Vertemos encima a mestura do foie que coaramos. Deixamos repousar os vasiños nun sitio fresco ata que a mestura teña firmeza e estea callada. Damos un toque de sal en escamas no momento de servir.

Semáforo nutricional

O semáforo nutricional é un sistema de cores que permite entender os valores nutricionais dun xeito claro, rápido e completo.

Unha ración contén

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
237 18,5g 9,2g 11,3g 0,4g
12% 26% 46% 13% 6%

* da inxestión de referencia (IR) para un adulto

  • Baixa: o 10 % ou menos da inxestión de referencia
  • Media: entre o 10 % e o 35 % da inxestión de referencia
  • Alta: máis do 35 % da inxestión de referencia

As receitas presentan normalmente ingredientes cuxo porcentaxe sobre a Inxestión de Refencia (IR) é alto (predominan amarelos e laranxas). Estes pratos están concibidos como prato principal dunha comida ou cea, co que o seu tamaño de ración é superior e a súa achega nutricional é máis elevada.

Por este motivo, as receitas teñen puntos de corte diferentes aos dos produtos. Así, por exemplo, mentres que un alimento calquera terá os nutrientes de cor amarela ata un valor máximo do 20 % da IR, as receitas concibidas como unha comida principal terán os nutrientes en amarelo ata un valor máximo do 35 % da IR.

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
Que é baixo por ración 200 Kcal ou menos 7 g ou menos 2 g ou menos 9 g ou menos 0,6 g ou menos
Que é medio por ración Entre 200 Kcal e 700 Kcal Entre 7 g e 25 g Entre 2 g e 7 g Entre 9 g e 32 g Entre 0,6 g e 2,1 g
Que é alto por ración 700 Kcal ou máis 25 g ou máis 7 g ou máis 32 g ou máis 2,1 g ou máis
Nutrientes Cantidade Diaria Orientativa
Calorías 2.000 Kcal
Graxa 70 g
Graxa saturada 20 g
Azucres 90 g
Sal 6 g

A Inxesta de Referencia (IR) é unha guía sobre a cantidade total de calorías e de varios nutrientes que debemos inxerir ao día para manter unha dieta sa. A información sobre as porcentaxes de IR indica o que supón a cantidade de nutriente dunha ración a respecto da IR para ese nutriente no día.

As porcentaxes de Inxesta de Referencia (IR) están calculadas para unha muller adulta cunha inxestión diaria de 2000 kcal. As necesidades nutricionais individuais poden ser máis altas ou máis baixas, en función de sexo, idade, nivel de actividade física e outros factores.

O foie, unha delicia ao padal, é un alimento cun destacado contido en vitamina B5, B2 e A. É fonte tamén de sodio, importantes cantidades de ferro, proteínas, calcio, potasio, iodo, zinc, fósforo e vitaminas B3, B7, B9, B12, C e K. Contén graxa e unha elevada cantidade de colesterol, polo que está contraindicado naqueles consumidores con hiperlipemias. Prepárase con nata, leite e decórase con marmelada de froitas do bosque. Estes ingredientes achegan importantes nutrientes como potasio, calcio, zinc, magnesio e vitaminas A, D, B3, B9, B12 e K. Con todo, é unha receita calórica cun nivel de graxa saturada elevado. Recoméndase, por tanto, un consumo moi esporádico e moderado.

Enfermidades para as que non está recomendada esta receita:
  • Ácido úrico y gota
  • Alergia a la caseína
  • Diabetes mellitus
  • Hipertensión arterial
  • Hipertrigliceridemia
  • Intolerancia a la lactosa
  • Osteoporosis