Máis de 6.000 receitas con información nutricional para saber elixir a mellor

Filtrar receitas Pechar

Artigo traducido por un sistema de tradución automática. Máis información aquí.

Calzone napolitano

Tempo 50 min - 1 h
Dificultade Alta
Valor enerxético 353 kcal
N.º de racións 4

Elaboración

En primeiro lugar preparamos a masa do calzone, que é a mesma masa que elaboramos para preparar unha pizza. Mesturamos o fermento coa fariña e o sal. Removemos a fariña aos poucos cunha cucharada de aceite e a auga. Amasamos ata obter unha pasta compacta que non se pegue nos dedos. Deixamos media hora repousando nun sitio fresco.

Preparamos o recheo rallando os tomates naturais cun dente de allo picado, unhas pingas de aceite de oliva, a ricotta, o queixo emmental, un chisco de sal e a longaniza pelada e troceada.

Estiramos a masa do calzone e enchemos só a metade coa mestura de tomate, queixos e longaniza que preparamos. Dobramos a metade da masa que non enchemos, sobre a parte que si ten recheo e selamos os bordos mollándoos cun pouco de auga. Tamén se poden selar os bordos dobrándoos sobre si mesmos.

Cociñamos dentro do forno precalentado a 200º C durante 30 minutos aproximadamente. Servimos recentemente sacado do forno (unha vez que se dourou o exterior do calzone) e troceamos en porcións no momento de servir.

Semáforo nutricional

O semáforo nutricional é un sistema de cores que permite entender os valores nutricionais dun xeito claro, rápido e completo.

Unha ración contén

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
353 19,8g 7,6g 2,9g 0,9g
18% 28% 38% 3% 14%

* da inxestión de referencia (IR) para un adulto

  • Baixa: o 10 % ou menos da inxestión de referencia
  • Media: entre o 10 % e o 35 % da inxestión de referencia
  • Alta: máis do 35 % da inxestión de referencia

As receitas presentan normalmente ingredientes cuxo porcentaxe sobre a Inxestión de Refencia (IR) é alto (predominan amarelos e laranxas). Estes pratos están concibidos como prato principal dunha comida ou cea, co que o seu tamaño de ración é superior e a súa achega nutricional é máis elevada.

Por este motivo, as receitas teñen puntos de corte diferentes aos dos produtos. Así, por exemplo, mentres que un alimento calquera terá os nutrientes de cor amarela ata un valor máximo do 20 % da IR, as receitas concibidas como unha comida principal terán os nutrientes en amarelo ata un valor máximo do 35 % da IR.

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
Que é baixo por ración 200 Kcal ou menos 7 g ou menos 2 g ou menos 9 g ou menos 0,6 g ou menos
Que é medio por ración Entre 200 Kcal e 700 Kcal Entre 7 g e 25 g Entre 2 g e 7 g Entre 9 g e 32 g Entre 0,6 g e 2,1 g
Que é alto por ración 700 Kcal ou máis 25 g ou máis 7 g ou máis 32 g ou máis 2,1 g ou máis
Nutrientes Cantidade Diaria Orientativa
Calorías 2.000 Kcal
Graxa 70 g
Graxa saturada 20 g
Azucres 90 g
Sal 6 g

A Inxesta de Referencia (IR) é unha guía sobre a cantidade total de calorías e de varios nutrientes que debemos inxerir ao día para manter unha dieta sa. A información sobre as porcentaxes de IR indica o que supón a cantidade de nutriente dunha ración a respecto da IR para ese nutriente no día.

As porcentaxes de Inxesta de Referencia (IR) están calculadas para unha muller adulta cunha inxestión diaria de 2000 kcal. As necesidades nutricionais individuais poden ser máis altas ou máis baixas, en función de sexo, idade, nivel de actividade física e outros factores.

O calzone é un tipo de pizza que se serve dobrada. Entre as súas propiedades nutricionais destaca a masa da pizza, fonte de carbohidratos, proteínas, sodio, potasio, magnesio, fibra e vitaminas E, B9 e B3. O recheo a base de requeixo, emmental e longaniza suma importantes nutrientes como o ferro, calcio, zinc, magnesio, sodio e vitaminas A, D, B9, B12, C e K pero tamén calorías e unha elevada cantidade de graxa saturada. É unha receita a consumir con moderación e non apto para todos os consumidores.

Enfermidades para as que non está recomendada esta receita:
  • Ácido úrico y gota
  • Alergia a la caseína
  • Diabetes mellitus
  • Intolerancia al gluten (celiaquía)
  • Meteorismo
  • Obesidad o sobrepeso
  • Osteoporosis