Máis de 6.000 receitas con información nutricional para saber elixir a mellor

Filtrar receitas Pechar

Artigo traducido por un sistema de tradución automática. Máis información aquí.

Carpaccio de tenreira

Img 152971 g
Tempo > 1 h
Dificultade Media
Valor enerxético 160 kcal
N.º de racións 4

Elaboración

Cun coitelo ben afiado retiramos os restos de graxa e as partes duras do solombo. Envolvemos a carne en papel transparente de cociña dando forma de caramelo e facemos uns nós nos extremos. Introducimos no conxelador durante 2 horas para que se endureza pero que non chegue a conxelarse.

Despois, cun coitelo jamonero ou cunha cortadora de fiambre cortamos filetes moi finos, case transparentes. Se nos quedan uns pouco grosos colocamos o filete máis groso entre dúas follas de papel filme, golpeamos cunha maza de cociña suavemente ata aplanarlo e que quede fino e transparente.

Colocamos sobre a fonte de presentación, xunto ás follas de rúcula e berro. Alí dispomos de maneira aleatoria o sésamo tostado, uns trocitos de froitas frescas cortadas en cuartos e sen pebidas. Aderezamos con aceite de oliva virxe extra e pomos a piques de sal. Terminamos de aderezar cunhas pingas de zume de lima e ralladura de lima por encima do carpaccio.

Semáforo nutricional

O semáforo nutricional é un sistema de cores que permite entender os valores nutricionais dun xeito claro, rápido e completo.

Unha ración contén

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
160 10,9g 2,5g 1,3g 0,4g
8% 16% 12% 1% 7%

* da inxestión de referencia (IR) para un adulto

  • Baixa: o 10 % ou menos da inxestión de referencia
  • Media: entre o 10 % e o 35 % da inxestión de referencia
  • Alta: máis do 35 % da inxestión de referencia

As receitas presentan normalmente ingredientes cuxo porcentaxe sobre a Inxestión de Refencia (IR) é alto (predominan amarelos e laranxas). Estes pratos están concibidos como prato principal dunha comida ou cea, co que o seu tamaño de ración é superior e a súa achega nutricional é máis elevada.

Por este motivo, as receitas teñen puntos de corte diferentes aos dos produtos. Así, por exemplo, mentres que un alimento calquera terá os nutrientes de cor amarela ata un valor máximo do 20 % da IR, as receitas concibidas como unha comida principal terán os nutrientes en amarelo ata un valor máximo do 35 % da IR.

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
Que é baixo por ración 200 Kcal ou menos 7 g ou menos 2 g ou menos 9 g ou menos 0,6 g ou menos
Que é medio por ración Entre 200 Kcal e 700 Kcal Entre 7 g e 25 g Entre 2 g e 7 g Entre 9 g e 32 g Entre 0,6 g e 2,1 g
Que é alto por ración 700 Kcal ou máis 25 g ou máis 7 g ou máis 32 g ou máis 2,1 g ou máis
Nutrientes Cantidade Diaria Orientativa
Calorías 2.000 Kcal
Graxa 70 g
Graxa saturada 20 g
Azucres 90 g
Sal 6 g

A Inxesta de Referencia (IR) é unha guía sobre a cantidade total de calorías e de varios nutrientes que debemos inxerir ao día para manter unha dieta sa. A información sobre as porcentaxes de IR indica o que supón a cantidade de nutriente dunha ración a respecto da IR para ese nutriente no día.

As porcentaxes de Inxesta de Referencia (IR) están calculadas para unha muller adulta cunha inxestión diaria de 2000 kcal. As necesidades nutricionais individuais poden ser máis altas ou máis baixas, en función de sexo, idade, nivel de actividade física e outros factores.

A carne de tenreira destaca pola gran variedade de nutrientes presentes nela, é fonte de elevadas cantidades de ferro, proteínas, calcio, potasio, tamén iodo, magnesio, fósforo e vitaminas do grupo B, E e K. É tamén fonte de colesterol e algo de graxa, o que debe terse en conta á hora do seu consumo. Prepárase con rúcula, un excelente vexetal fonte de vitamina A, D, B9 e C que axuda ao organismo a evitar o envellecemento, limpa o fígado, prevén cancro de pel, desintoxica e axuda a asimilar o calcio. En canto a minerais, destaca a presenza de potasio, fósforo, magnesio e ferro. Finalmente a presenza de sésamo achega grandes doses de proteína, graxas poliinsaturadas e calcio. É un excelente condimento que podemos engadir a todo tipo de preparación culnaria. Na súa composición nutricional destaca a presenza de vitaminas E, B1, B3, B6 e B9 e minerais tales como o fósforo, potasio, magnesio e zinc. Unha receita con grandes beneficios para o organismo e moi recomendable.

Enfermidades para as que non está recomendada esta receita:
  • Ácido úrico y gota
  • Cálculos renales