Máis de 6.000 receitas con información nutricional para saber elixir a mellor

Filtrar receitas Pechar

Artigo traducido por un sistema de tradución automática. Máis información aquí.

Chuleta á grella con jengibre

Img 151176 g
Tempo > 1 h
Dificultade Media
Valor enerxético 515 kcal
N.º de racións 4

Elaboración

Preparamos unha marinada co mel, a ralladura de jengibre, unhas cucharadas de kétchup de calidade, un chisco de sal, a pementa negra e o aceite ao gusto. Embadurnamos as chuletas de porco con esta mestura e introducimos no frigorífico para que se marinen durante 2 horas.

Quentamos a grella, xa sexa eléctrica ou de carbón, escurrimos as chuletas do marinado e cociñamos a lume moderado durante uns 5 minutos por cada lado, para que a carne de faga de maneira uniforme e a calor chegue ao interior. Unha vez cociñadas as chuletas, acompañamos dun pouco de salsa da marinada tépeda nun cazo e cun panaché de verduras cocidas e logo salteadas cun hilito de aceite de oliva e sal.

Semáforo nutricional

O semáforo nutricional é un sistema de cores que permite entender os valores nutricionais dun xeito claro, rápido e completo.

Unha ración contén

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
515 39,8g 12g 10,8g 1,6g
26% 57% 60% 12% 27%

* da inxestión de referencia (IR) para un adulto

  • Baixa: o 10 % ou menos da inxestión de referencia
  • Media: entre o 10 % e o 35 % da inxestión de referencia
  • Alta: máis do 35 % da inxestión de referencia

As receitas presentan normalmente ingredientes cuxo porcentaxe sobre a Inxestión de Refencia (IR) é alto (predominan amarelos e laranxas). Estes pratos están concibidos como prato principal dunha comida ou cea, co que o seu tamaño de ración é superior e a súa achega nutricional é máis elevada.

Por este motivo, as receitas teñen puntos de corte diferentes aos dos produtos. Así, por exemplo, mentres que un alimento calquera terá os nutrientes de cor amarela ata un valor máximo do 20 % da IR, as receitas concibidas como unha comida principal terán os nutrientes en amarelo ata un valor máximo do 35 % da IR.

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
Que é baixo por ración 200 Kcal ou menos 7 g ou menos 2 g ou menos 9 g ou menos 0,6 g ou menos
Que é medio por ración Entre 200 Kcal e 700 Kcal Entre 7 g e 25 g Entre 2 g e 7 g Entre 9 g e 32 g Entre 0,6 g e 2,1 g
Que é alto por ración 700 Kcal ou máis 25 g ou máis 7 g ou máis 32 g ou máis 2,1 g ou máis
Nutrientes Cantidade Diaria Orientativa
Calorías 2.000 Kcal
Graxa 70 g
Graxa saturada 20 g
Azucres 90 g
Sal 6 g

A Inxesta de Referencia (IR) é unha guía sobre a cantidade total de calorías e de varios nutrientes que debemos inxerir ao día para manter unha dieta sa. A información sobre as porcentaxes de IR indica o que supón a cantidade de nutriente dunha ración a respecto da IR para ese nutriente no día.

As porcentaxes de Inxesta de Referencia (IR) están calculadas para unha muller adulta cunha inxestión diaria de 2000 kcal. As necesidades nutricionais individuais poden ser máis altas ou máis baixas, en función de sexo, idade, nivel de actividade física e outros factores.

A carne de porco é unha das que están máis presentes na nosa dieta. É unha das nosas principais fontes de proteína, aínda que debe terse en conta que na súa composición tamén destaca a graxa saturada. Como todo alimento cárnico, posúe un alto contido en proteínas e dun gran valor biolóxico, é tamén fonte de vitaminas do grupo B -sobre todo, B12- e minerais como o ferro, zinc, fósforo, magnesio e potasio. É indicado un consumo de carne de porco moderado. Prepárase con verduras, o que achega ao corpo unha gran dose de antioxidantes, que evita o envellecemento celular, fibra, calcio, magnesio, zinc, potasio e vitaminas A, C, K e E. A receita contén jengibre, unha planta aromática con grandes efectos beneficiosos para a saúde. É rico en vitaminas B e C e minerais como o calcio, o fósforo, aluminio e cromo; tamén contén aceites esenciais como o limonelo, citronelal e canfeno, ademais de ácido linoleico, oléico e ascórbico. É fonte de importantes aminoácidos como a metionina, a niacina, a histidina ou o triptófano e achega unha gran dose de antioxidantes. Así pois, é un alimento cargado de nutrientes e beneficios para o organismo. A receita final é moi calórica e cunha gran cantidade de graxa saturada. Indícase, por tanto, un consumo moi esporádico e en pequenas cantidades.

Enfermidades para as que non está recomendada esta receita:
  • Ácido úrico y gota
  • Cálculos renales
  • Diabetes mellitus
  • Obesidad o sobrepeso
  • Osteoporosis