Máis de 6.000 receitas con información nutricional para saber elixir a mellor

Filtrar receitas Pechar

Artigo traducido por un sistema de tradución automática. Máis información aquí.

Chuletillas de cordeiro á prancha

Img 152037 g
Tempo 20-30 min
Dificultade Media
Valor enerxético 359 kcal
N.º de racións 4

Elaboración

En primeiro lugar, cocemos as patacas en auga cun chisco de sal. Unha vez cocidas, pelamos e trituramos con axuda dun tenedor, agregamos a manteiga quente e líquida xunto coa nata, un chisco de sal e reservamos nun lugar tépedo.

Nunha tixola saltemos un dente de allo cortado en finas láminas cunha cucharada de aceite de oliva, unhas tiras de pemento de piquillo, tomates cherry e uns rabanitos cortados pola metade. Salteamos durante un par de minutos, pomos a piques de sal, pementa 5 bayas e reservamos. Unha vez que temos as guarnicións preparadas preparámonos para cociñar as chuletillas de cordeiro á prancha.

Embadurnamos lixeiramente con aceite de oliva e un chisco de sal a superficie das chuletillas de cordeiro a temperatura ambiente. Cociñamos as chuletillas nunha tixola antiadherente durante 2 ou 3 minutos por cada lado, para que queden douradas por fóra e zumentas por dentro. Unha vez douradas exteriormente deixamos que repousen un minuto nun lugar tépedo e preparamos para servir un prato onde colocaremos unha base de puré parmentier de pataca, o salteado de verduras e, por último, as chuletillas de cordeiro asadas á prancha cos mollos do asado. Decoramos cun chisco de cebollino recentemente troceado.

Semáforo nutricional

O semáforo nutricional é un sistema de cores que permite entender os valores nutricionais dun xeito claro, rápido e completo.

Unha ración contén

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
359 26,2g 11,4g 3,7g 0,5g
18% 37% 57% 4% 8%

* da inxestión de referencia (IR) para un adulto

  • Baixa: o 10 % ou menos da inxestión de referencia
  • Media: entre o 10 % e o 35 % da inxestión de referencia
  • Alta: máis do 35 % da inxestión de referencia

As receitas presentan normalmente ingredientes cuxo porcentaxe sobre a Inxestión de Refencia (IR) é alto (predominan amarelos e laranxas). Estes pratos están concibidos como prato principal dunha comida ou cea, co que o seu tamaño de ración é superior e a súa achega nutricional é máis elevada.

Por este motivo, as receitas teñen puntos de corte diferentes aos dos produtos. Así, por exemplo, mentres que un alimento calquera terá os nutrientes de cor amarela ata un valor máximo do 20 % da IR, as receitas concibidas como unha comida principal terán os nutrientes en amarelo ata un valor máximo do 35 % da IR.

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
Que é baixo por ración 200 Kcal ou menos 7 g ou menos 2 g ou menos 9 g ou menos 0,6 g ou menos
Que é medio por ración Entre 200 Kcal e 700 Kcal Entre 7 g e 25 g Entre 2 g e 7 g Entre 9 g e 32 g Entre 0,6 g e 2,1 g
Que é alto por ración 700 Kcal ou máis 25 g ou máis 7 g ou máis 32 g ou máis 2,1 g ou máis
Nutrientes Cantidade Diaria Orientativa
Calorías 2.000 Kcal
Graxa 70 g
Graxa saturada 20 g
Azucres 90 g
Sal 6 g

A Inxesta de Referencia (IR) é unha guía sobre a cantidade total de calorías e de varios nutrientes que debemos inxerir ao día para manter unha dieta sa. A información sobre as porcentaxes de IR indica o que supón a cantidade de nutriente dunha ración a respecto da IR para ese nutriente no día.

As porcentaxes de Inxesta de Referencia (IR) están calculadas para unha muller adulta cunha inxestión diaria de 2000 kcal. As necesidades nutricionais individuais poden ser máis altas ou máis baixas, en función de sexo, idade, nivel de actividade física e outros factores.

As chuletas de cordeiro destacan polo seu contido en vitamina B6 e nas súas elevadas cantidades de zinc. É un alimento baixo en azucre e na súa composición nutricional destaca tamén a presenza de ferro, calcio, potasio, magnesio, iodo e vitaminas B3, B7, B9, B12 e K. É fonte de proteína animal, o que supón a presenza de graxa saturada e colesterol. Prepárase con pemento, tomate e rábano, o que engade importantes cantidades de antioxidantes de acción protectora no noso organismo. Tamén achega calcio, fibra, potasio, magnesio, fibra, sodio e vitaminas A, B7, B9 e C. É unha receita moi graxa, polo que debe consumirse con moderación e de maneira esporádica.

Enfermidades para as que non está recomendada esta receita:
  • Ácido úrico y gota
  • Alergia a la caseína
  • Diabetes mellitus
  • Intolerancia al gluten (celiaquía)
  • Meteorismo
  • Obesidad o sobrepeso
  • Osteoporosis